Wat zijn je intenties met beide meisjes? En hoe oud is dat andere meisje?quote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef sebassertje het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ben wel naar haar toe gegaan gisteravond, erg gezellig, en geen zin om het te gaan verneuken dus heb nog steeds niets gezegd!!
Bovendien had ik mezelf toch al redelijk verneukt door een sms die voor een ander meisjes was perongeluk naar haar te sturen, maar daar had ik me gelukkig soepel uitgeluld![]()
Ik geniet er nog van zolang het duurt, dit gaat toch niets meer worden.
Die andere is 20, maar dat is echt alleen maar voor de sex, vind haar verder niet zo bijzonder, het enige wat leuk is aan haar is haar uiterlijk maar verder...quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zijn je intenties met beide meisjes? En hoe oud is dat andere meisje?
Je bent een prutserquote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef sebassertje het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ben wel naar haar toe gegaan gisteravond, erg gezellig, en geen zin om het te gaan verneuken dus heb nog steeds niets gezegd!!
Bovendien had ik mezelf toch al redelijk verneukt door een sms die voor een ander meisjes was perongeluk naar haar te sturen, maar daar had ik me gelukkig soepel uitgeluld![]()
Ik geniet er nog van zolang het duurt, dit gaat toch niets meer worden.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Je bent een prutser
Maar eerlijk is eerlijk..op je 17e mag dat nog.
Je hebt tot je 19 proeftijd, daarna mag je deze fouten echt niet meer maken knul
Ik zou het onderwerp leeftijd gewoon vermijden.. misschien is ze je leeftijd al vergeten en kun je er lekker ruzie over maken als ze er ineens mee komt dat ze denkt dat je 21 bent.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef sebassertje het volgende:
[..]
Die andere is 20, maar dat is echt alleen maar voor de sex, vind haar verder niet zo bijzonder, het enige wat leuk is aan haar is haar uiterlijk maar verder...
Met het meisje waar het in de OP overgaat zou ik wel iets willen eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |