quote:
bijna goed..quote:Op woensdag 19 november 2008 18:12 schreef fransbreda het volgende:
Ow uhh, excuse et moi mademoiselle. (of zoiets)
Rizzeau leeft weer helemaal op.quote:
Ik moet natuurlijk het beeld wat jullie van me hebben wel in stand houden hè.quote:
Pics?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef Stofje het volgende:
Gisteren bekeek ik mijn mail en de huisjes-spam en zag een huisje staan dat eigenlijk te duur was, maar toch betaalbaar via Stadhuisbreda. Ik reageerde en niet veel later werd ik gebeld dat ik de enige was die om 3 uur (vast bekijk tijdstip) het huisje wilde bekijken en dat we het beste bij dat huisje af konden spreken. Ik moest op de hoek van de Tuinzigtlaan en de Accasialaan zijn. Ik fietste erheen en precies op het moment dat ik aankwam, kwam de mevrouw van Stadhuisbreda ook aan. Wow... Mooi meske, aantrekkelijk meske, leuk meske!
Het huisje? Ongeveer 20-25 m2 met twee kamers en een dakterrasje. Beide kamers dus 10-12 m2... En dat voor 600e p/m.
Ik: "Ja maar... waar laat ik bijvoorbeeld een bankje?"
Zij: "Hm... Je zou deze koelkast... oh nee, het gasfornuis moet hier blijven staan... Tja, een bank... Je zou de slaapkamer kunnen gebruiken als woonkamer, maar om nou je slaapkamer in de keuken te hebben staan... Goede vraag, ik heb geen idee!"
Toch maar vanaf gezien, beetje té prijzig voor té weinig... Maar mooi meske [ afbeelding ]
Ja, al effetjes.quote:
Vanaf 19-12 gaan we dat heel fanatiek doen op de grote markt hm.quote:
Ik luister sinds kort in de ochtend maar Evers staat op, vele malen leuker dan Giel...quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:42 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
Vanmorgen 5 minuten Giel geluisterd in de auto. Het verandert ook voor geen meter, dus snel maar een andere zender opgezet.
quote:Robert ten Brink is trouwambtenaar
Televisiepresentator gaat in Glazen Huis een huwelijk sluiten
Ik zei het vanmorgen nog tegen JD!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:13 schreef bassieVL het volgende:
Iets voor Kuuk en JD, of een van de andere gelukkige stelletjes hier:
[..]
Haha, true. Ik geloof daar dus écht niet in in dit geval.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:30 schreef bassieVL het volgende:
Je gelooft in de goedheid van mensen.Dat is wel leuk.
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn voordat ik erachter kom dat het gewoon een gifje isquote:
Kijk eens aan! Bij jou is 't al duidelijk weekend: Je snappertje staat uit!quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:36 schreef Asics het volgende:
[..]
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn voordat ik erachter kom dat het gewoon een gifje is
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn voordat ik erachter kom dat het gewoon een gifje isquote:
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn en ik weet het nog niet.quote:
En gaat het gebeuren?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei het vanmorgen nog tegen JD!!![]()
"Zullen we trouwen in het Glazen Huis?!"
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn en ik weet het nog niet.
Groetjes,
veldmuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Je snappertje? WTFquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Bij jou is 't al duidelijk weekend: Je snappertje staat uit!
Bij mij zijn ze nu helemaal buiten werking.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt een snappertje, en een begrijpertje.
Ik heb geen flauw idee. Zal wel iets van 'ons gezin' zijn ofzo. Wij zeggen altijd op vrijdagavond "m'n snappertje staat uit" als we iets niet snappen omdat we moe zijn ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:55 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nu helemaal buiten werking.
Heeft mijn dochtertje een fase over geslagen ofzo? Of komt dit pas op latere leeftijd?
Niet dat ik weet.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef Tammeh het volgende:
Is 't vreemd dat ik 't niet echt begrijp?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef Tammeh het volgende:
Is 't vreemd dat ik 't niet echt begrijp?
Jullie snappertjes staan zeker nog uit.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Denk aan pizza, broodje dönner.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef JDude het volgende:
Staat hier iemand foto's van de sneeuw te maken, met een flitser. Ja, dat gaat helpen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef JDude het volgende:
Staat hier iemand foto's van de sneeuw te maken, met een flitser. Ja, dat gaat helpen.
Pizza in de stad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Tammeh het volgende:
En wat eten we vanavond?
Ik ben inspiratieloos.again.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die foto's maken met een flitser.
Ik gebruik altijd een camera.
Groetjes,
veldmuis
Op zondag?quote:Op zondag 23 november 2008 00:45 schreef Swiffer het volgende:
Jeuj, een trouwjurk gekocht vandaag!!!
Welke kleur?quote:Op zondag 23 november 2008 00:45 schreef Swiffer het volgende:
Jeuj, een trouwjurk gekocht vandaag!!!
Ja, precies wat ik dacht!quote:Op zondag 23 november 2008 12:23 schreef JDude het volgende:
Altijd als er "keiveul sneeuw" wordt voorspeld hebben we in Breda drie vlokken.
Nu zijn het er iets meerquote:Op zondag 23 november 2008 12:23 schreef JDude het volgende:
Altijd als er "keiveul sneeuw" wordt voorspeld hebben we in Breda drie vlokken.
Ofnie dan?quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef bassieVL het volgende:
Er is toch aardig wat sneeuw gevallen in Breda
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:47 schreef Stofje het volgende:
Gezocht: Baan.
Dus dat wordt verhuizen naar Breda?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef Ritchie het volgende:
Goed nieuws! Mijn vriendin is aangenomen in het Amphia in Breda! Per 1 januari mag ze aan de slag!
Dat staat al lang in de planning hoor!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dus dat wordt verhuizen naar Breda?
en ook dat is geluktquote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef Ritchie het volgende:
Nu moet ze morgen alleen nog even der eindgesprek halen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef Asics het volgende:
oja, psssssst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
We kijken overal in Breda op dit moment.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:35 schreef fransbreda het volgende:
Waar in breda wil je nou het liefst wonen ritchie?
Feli met je vriendin btw
ik ga binnenkort een huis te koop zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
We kijken overal in Breda op dit moment.
Er is nog niks concreets.
Ik las het ook. Toch vind ik het een mooi gebouw, groot maar toch sfeervol. Knap hoe ze zo'n groot gebouw een bijna intiem sfeertje kunnen geven.quote:
Ben er nog niet binnen geweest. Tof gebouw, wel. Jammer van dat jaren '80-'90 ABN-kantoor en zoquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Ik las het ook. Toch vind ik het een mooi gebouw, groot maar toch sfeervol. Knap hoe ze zo'n groot gebouw een bijna intiem sfeertje kunnen geven.
Ik denk dat dat mijn dubbelganger was. Ik kan me geen draaideur herinneren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:43 schreef Kuukske het volgende:
veldmuis, zag ik je nou afgelopen woensdag in een draaideur? Er waren meer mensen, anders had ik wel geroepen.
Als ze van Mols wat moois weten te maken...dat is nu gewoon een gaar stuk asfalt op ik neem aan retedure grond daar midden in het centrum.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben er nog niet binnen geweest. Tof gebouw, wel. Jammer van dat jaren '80-'90 ABN-kantoor en zo.
Beste parkeergarage ook weer er bij. Ik las ergens dat het langzaamaan het einde gaat betekenen van de grote parkeerterreinen op straatniveau (Chasséveld, Beyerd, Mols). Op zich terecht, stop dat blik maar ondergronds, dan kun je op straat nog eens iets leuks bouwen.
Jep.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:17 schreef veldmuis het volgende:
Is het morgen eigenlijk koopzondag?
Ik keek hier: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Breda.html
Maar daar staat 2x centrum. Ja wat is nou wat?!.
Ik bedoel dus gewoon koopzondag in de binnenstad (is dat city?)
Niet echt actueel, maar tochquote:Nieuws
Winkels en huizen bij ‘Mols' (Breda)
BREDA – Het parkeerterrein Mols in de binnenstad wordt volgebouwd met winkels met daarboven woningen in drie lagen. Onder het terrein komt een grote parkeergarage met ruim duizend plaatsen. In het monumentale gebouw De Lange Stallen komen winkeltjes en kleine bedrijven, op de beide koppen van het gebouw is ruimte voor 30 appartementen. Het KPN gebouw blijft staan, krijgt op de begane grond winkeltjes en bedrijven, daarboven worden appartementen ingericht.
In totaal krijgt de Bredase binnenstad er door dit plan 20.000 vierkante meter vloeroppervlak winkelgebied bij. In dit gebied komen dan 270 woningen. De initiatiefnemers nemen een jaar de tijd om tot een gedegen haalbaarheidsstudie te komen. Vandaag tekenen alle partijen, dat zijn de gemeente, projectontwikkelaar Bouwfonds MAB, investeringsmaatschappij Rodamco en Wonen Breburg in het voormalige KPN- gebouw een intentieverklaring.
Vestigingsdirecteur Alex Jansen van Wonen Breburg lichtte gisteravond de bewoners in over de volgens hem nog globale plannen, die er voor het gebied Achter de Lange Stallen liggen. „Gemeente, Bouwfonds MAB en Rodamco zijn er al sinds 2003 mee bezig. "Wij hebben steeds aan de zijlijn gestaan, hebben steeds gezegd, zie eerst maar eens tot overeenstemming te komen. Nu is het zover en wij, als eigenaar van het gebouw De Lange Stallen en het KPN- gebouw zijn er in gesprongen omdat we het wonen in de binnenstad willen propageren", zo legde Jansen de betrokkenheid van Wonen Breburg uit. De projectontwikkelaars willen het Chassé verbinden met het winkelgebied. De Houtmarktpassage krijgt daarom ook aan de kant van Achter de Lange Stallen een ingang, die naadloos doorloopt op het winkelgebied dat het KPN-gebouw gaat vormen.
Een groot aantal huurders in het gebouw De Lange Stallen moet op zoek naar een andere woning. De Lange Stallen is een monument, de ontwikkelaars willen winkeltjes vestigen in het gebouw. De Lange Stallen telt nu 52 woningen, daar komen er straks 30 voor terug. "Op de beide koppen van het gebouw", zegt Jansen. Het is de bedoeling dat een aantal panden aan de Akkerstraat en de Kerkstraat wordt gesloopt. Daarvoor in de plaats komen ook weer of winkels of woningen. "Het is de bedoeling dat het gebied Achter de Lange Stallen een geheel gaat vormen met het winkelgebied in de Ginnekenstraat", legt Jansen uit.
De betrokken partijen nemen tot juli volgend jaar de tijd voor de haalbaarheidstudie. "In de praktijk is dat dan een studie naar de financiële haalbaarheid", zegt Jansen. Als alles dan volgens de planning verloopt, begint de bouw in de loop van 2009. De bewoners van wie er velen zullen moeten verkassen, reageerden verdeeld op de plannen. Slaakte de een de zucht ‘over mijn lijk', een ander zag het plan wel zitten. "Wordt het hier toch nog wat." Jansen beloofde in elk geval nauw contact te houden met de bewoners. "Als het eenmaal zover is zullen we, een op een, met u allen naar een geschikte oplossing zoeken."
Bron: BN De Stem, 30 augustus 2006
Je moet toch iets, op het toilet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:53 schreef Stofje het volgende:
Ik ben alleen thuis en zit in het één na kleinste kamertje van het huis met een koptelefoon op keihard naar tango te luisteren. En ik geniet met volle teugen. Ben ik nou een beetje vreemd?.
Kan je me meer info geven? DM maar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:54 schreef Asics het volgende:
[..]
ik ga binnenkort een huis te koop zetten.
GODVERDOMME, HET IS GEWOON EEN KLEIN KUTKAMERTJE EN NIET HET TOILET, JD! GEWOON, NETJES, OPGERUIMD, MAAR GODVERDOMME KLEIN!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:09 schreef JDude het volgende:
Puik(e) icon. En het kleinste kamertje is vaak de meterkast.
Als m'n moeder gepoept heeft is het wel een beetje vies ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:12 schreef fransbreda het volgende:
Is het bij jou op de plee dan zo'n zooitje ofzo?
Ah, dan was ik het ZEKER niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, die ene glazen draaideur. Bij grijze tegels. Bij een zeker gebouw, waar men onderwijs verschaft.
Dan was het je dubbelganger, of ik weet niet meer hoe je eruit ziet.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 10:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Irritante Beelen komt deze kant op in december
Okay, ik stop nquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, donderdag, da's waar. Waar ik morgen zei, moet 'donderdag' staan, stop.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, donderdag, da's waar. Waar ik morgen zei, moet 'donderdag' staan, stop.
Kiwi. Maistro.quote:
Ja, snotver! Ehm, ja, graagquote:Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef fransbreda het volgende:
Stof, moet je nou dat geheugen nog hebben? Zoniet maak ik er iemand anders blij mee.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik kom net thuis uit mijn werk, dus ik wandel richting mijn huis en zie door het raam heen dat er post voor me is die bij de apotheek binnen ligt. Dus loop met mijn duffe kop naar binnen en pak de post, ik draai me om terwijl ik door de enveloppen heen bladerde en knalde tegen iemand op. Kijk ik omhoog en kijk ik recht in de felblauwe ogen van Ellen ten Damme
Mijn dag is ineens weer he-le-maal goed!
Zij jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zou Ellen ten Damme wel eens godsgruwelijk hard op z'n hondjes willen neuken.
Ik ben misselijk. Dus dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:34 schreef bassieVL het volgende:
Zo de donderdag overleven we ook wel weer.
Was je vanochtend ook al misselijk?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben misselijk. Dus dat weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Doet me eraan herinneren dat ik m'n receptje nog moet halen trouwens.
1+1=2, baby on the way?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben misselijk. Dus dat weet ik nog niet.
Scherp! Maar neen!quote:
Ik wist niet dat ik een kind hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |