Ja, snotver! Ehm, ja, graagquote:Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef fransbreda het volgende:
Stof, moet je nou dat geheugen nog hebben? Zoniet maak ik er iemand anders blij mee.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik kom net thuis uit mijn werk, dus ik wandel richting mijn huis en zie door het raam heen dat er post voor me is die bij de apotheek binnen ligt. Dus loop met mijn duffe kop naar binnen en pak de post, ik draai me om terwijl ik door de enveloppen heen bladerde en knalde tegen iemand op. Kijk ik omhoog en kijk ik recht in de felblauwe ogen van Ellen ten Damme
Mijn dag is ineens weer he-le-maal goed!
Zij jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zou Ellen ten Damme wel eens godsgruwelijk hard op z'n hondjes willen neuken.
Ik ben misselijk. Dus dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:34 schreef bassieVL het volgende:
Zo de donderdag overleven we ook wel weer.
Was je vanochtend ook al misselijk?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben misselijk. Dus dat weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Doet me eraan herinneren dat ik m'n receptje nog moet halen trouwens.
1+1=2, baby on the way?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben misselijk. Dus dat weet ik nog niet.
Scherp! Maar neen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |