Je moet toch iets, op het toilet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:53 schreef Stofje het volgende:
Ik ben alleen thuis en zit in het één na kleinste kamertje van het huis met een koptelefoon op keihard naar tango te luisteren. En ik geniet met volle teugen. Ben ik nou een beetje vreemd?.
Kan je me meer info geven? DM maar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:54 schreef Asics het volgende:
[..]
ik ga binnenkort een huis te koop zetten.
GODVERDOMME, HET IS GEWOON EEN KLEIN KUTKAMERTJE EN NIET HET TOILET, JD! GEWOON, NETJES, OPGERUIMD, MAAR GODVERDOMME KLEIN!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:09 schreef JDude het volgende:
Puik(e) icon. En het kleinste kamertje is vaak de meterkast.
Als m'n moeder gepoept heeft is het wel een beetje vies ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:12 schreef fransbreda het volgende:
Is het bij jou op de plee dan zo'n zooitje ofzo?
Ah, dan was ik het ZEKER niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, die ene glazen draaideur. Bij grijze tegels. Bij een zeker gebouw, waar men onderwijs verschaft.
Dan was het je dubbelganger, of ik weet niet meer hoe je eruit ziet.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 10:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Irritante Beelen komt deze kant op in december
Okay, ik stop nquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, donderdag, da's waar. Waar ik morgen zei, moet 'donderdag' staan, stop.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, donderdag, da's waar. Waar ik morgen zei, moet 'donderdag' staan, stop.
Kiwi. Maistro.quote:
Ja, snotver! Ehm, ja, graagquote:Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef fransbreda het volgende:
Stof, moet je nou dat geheugen nog hebben? Zoniet maak ik er iemand anders blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |