Ik luister sinds kort in de ochtend maar Evers staat op, vele malen leuker dan Giel...quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:42 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
Vanmorgen 5 minuten Giel geluisterd in de auto. Het verandert ook voor geen meter, dus snel maar een andere zender opgezet.
quote:Robert ten Brink is trouwambtenaar
Televisiepresentator gaat in Glazen Huis een huwelijk sluiten
Ik zei het vanmorgen nog tegen JD!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:13 schreef bassieVL het volgende:
Iets voor Kuuk en JD, of een van de andere gelukkige stelletjes hier:
[..]
Haha, true. Ik geloof daar dus écht niet in in dit geval.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:30 schreef bassieVL het volgende:
Je gelooft in de goedheid van mensen.Dat is wel leuk.
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn voordat ik erachter kom dat het gewoon een gifje isquote:
Kijk eens aan! Bij jou is 't al duidelijk weekend: Je snappertje staat uit!quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:36 schreef Asics het volgende:
[..]
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn voordat ik erachter kom dat het gewoon een gifje is
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn voordat ik erachter kom dat het gewoon een gifje isquote:
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn en ik weet het nog niet.quote:
En gaat het gebeuren?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei het vanmorgen nog tegen JD!!![]()
"Zullen we trouwen in het Glazen Huis?!"
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
FUCK MAN ik zit gewoon 3 minuten te denken over wat voor code dat kan zijn en ik weet het nog niet.
Groetjes,
veldmuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Je snappertje? WTFquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Bij jou is 't al duidelijk weekend: Je snappertje staat uit!
Bij mij zijn ze nu helemaal buiten werking.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt een snappertje, en een begrijpertje.
Ik heb geen flauw idee. Zal wel iets van 'ons gezin' zijn ofzo. Wij zeggen altijd op vrijdagavond "m'n snappertje staat uit" als we iets niet snappen omdat we moe zijn ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:55 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nu helemaal buiten werking.
Heeft mijn dochtertje een fase over geslagen ofzo? Of komt dit pas op latere leeftijd?
Niet dat ik weet.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef Tammeh het volgende:
Is 't vreemd dat ik 't niet echt begrijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |