SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef kevinoz het volgende:
en jij mag dat wel en ik niet= beetje krom, maar goed, ik zal wel niks meer vragen hierzo, niet echt vredelievend topic soms..
quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Met Ajax heb ik trouwens een redelijk goede reservekeeper kunnen halen die op de transferlijst stond.
Bogdan Shust kwam voor 1,8 miljoen euro over van Shakhtar.
Ben weer opnieuw begonnen met de huge database
quote:Op maandag 17 november 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vraagt niet naar meuk
En waag het niet nog een keer te zeggen dat je een kopie hebt![]()
Hier downloaden:quote:Op maandag 17 november 2008 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en hoe krijg ik een huge database eigenlijk.
Maar nog geen bugs die echt invloed hebben op het directe wedstrijdverloop.quote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
FM 2008ik koop FM2009 midden december als er nog wat meerdere patches uit zijn want ik zie nog veel bugs langs vliegen in deze topic...
Met FM 2008 was hij echt mijn grote hel bij Zenit, jarenlang. Op een gegeven moment werden zijn stats nog dusdanig beter dat het door alle trainers opgemerkt werd, en toen was hij al 28 ofzo. Scoorde echt aan de lopende band.quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n MU-game gaat redelijk. Ik scoor niet veel, maar win wel. Tevez aan 't begin van 't seizoen verkocht aan Real voor 35 mln en daarvoor Progrebnyak voor 6 mln teruggehaald als pinchhitter. Hij wil alleen nog niet zo knallen in die rol
Dat was om te stangen, verder zal ik 't niet meer doen meneer![]()
![]()
Teruggedaanquote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal donroyco even PMen.
Oke, gedownload...en nu? Waar zet ik dat kreng?quote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier downloaden:
http://www.speedyshare.com/312353121.html
[..]
Maar nog geen bugs die echt invloed hebben op het directe wedstrijdverloop.
Hmm, dan moet ik 'm es wat meer speeltijd gunnen. Alleen heb ik Rooney en Berbatov ook nog lopen en Saivet klopt ook al aardig aan de deur (voor 3 mln overgenomen). Ik zal 'm de bekerwedstrijden gunnen of zo, samen met Saivetquote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met FM 2008 was hij echt mijn grote hel bij Zenit, jarenlang. Op een gegeven moment werden zijn stats nog dusdanig beter dat het door alle trainers opgemerkt werd, en toen was hij al 28 ofzo. Scoorde echt aan de lopende band.
In de datamap en de oude panel.fmf vervangen met deze.quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, gedownload...en nu? Waar zet ik dat kreng?
Ja, maar dat is bij mij meer omdat 't spel zich instelt op de 3d weergave.quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hebben jullie hier ook last van dat als je een wedstrijd wilt ingaan het spel blijft hangen ??
Ik speel alleen met commentaar maar ook daar kom ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij mij meer omdat 't spel zich instelt op de 3d weergave.
Thanks!quote:Op maandag 17 november 2008 21:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de datamap en de oude panel.fmf vervangen met deze.
Nieuwe game starten en je hebt de huge database keuze.
Tof, een transferbudget van een ton. Daar kan ik topspelers van halen!quote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook opnieuw begonnen. Via willekeurige club kiezen kwam ik bij Schalke terecht!
Wazig aangezien Schalke een van de rijkste Duitse clubs isquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, een transferbudget van een ton. Daar kan ik topspelers van halen!
Misschien had ik mijn reputatie niet op zondagamateur moeten zetten, al klonk dat beter dan autmatischquote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wazig aangezien Schalke een van de rijkste Duitse clubs is
...of misschien hebben die 9 ton aan af te betalen leningen per maand er iets mee te maken... en het feit dat dat op jaarbasis 2/3 van het vermogen isquote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien had ik mijn reputatie niet op zondagamateur moeten zetten, al klonk dat beter dan autmatisch.
En Cristaldo scoort meteen 2x en beslist de wedstrijd tegen NECquote:Op maandag 17 november 2008 21:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Na een goede periode met FC Groningen (9 gespeeld 7 gewonnen) gaat het nu bergafwaarts. Sta nu na 17 gespeeld sta ik 5e met 10 gewonnen. Spelers trekken wel heel veel aandacht van clubs en beginnen beetje te zeuren dat ze weg willen.
Positief is wel dat mijn eerste aankoop Eduardo erg goed bevalt en heb in de winterstop Cristaldo aangetrokken voor 800k.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef VlaDje het volgende:
Ben ik dan de enige die nog helemaal geen echte hinder ondervind van Bugs?
Ik denk dat ik gek ben, maar kan het niet vinden waar ik het neer moet zettenquote:Op maandag 17 november 2008 21:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de datamap en de oude panel.fmf vervangen met deze.
Nieuwe game starten en je hebt de huge database keuze.
In de map die data heet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek ben, maar kan het niet vinden waar ik het neer moet zetten
Thx,quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik hier ook info vinden over hoe je die online verificatie kunt omzeilen?
Tja, wij hebben allemaal de kunst van het PI lezen tot een kunst verhevenquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer, ik had leukere reacties verwacht.
Ik iig niet. Is het een beetje leuk?quote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef xminator het volgende:
NIEMAND speelt over netwerk?
Ja hallo, je hebt maar twee uitgelezen kansen gecreëerd. Het aantal schoten op doel is ook niet zo hoog. Misschien is het handiger om je middenvelders wat minder te laten schieten, zodat je de bal niet zo vaak verliest.quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef Oldbie het volgende:
Dit bedoel ik: groot overwicht en dan maar twee keer scoren:
[ afbeelding ]
Ik weet het...ik win, maar ik wil meer doelpunten zien!!
Ja super leuk, tegen menselijke managers spelen. Je kunt kijken wie echt beter is.quote:Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef druide het volgende:
[..]
Ik iig niet. Is het een beetje leuk?
Huge.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe groot is jullie database trouwens?
Smal, medium, large.
Hugequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe groot is jullie database trouwens?
Smal, medium, large.
Zelf vind ik hem veel beter dan 2008,quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:17 schreef Jorntje het volgende:
Ik twijfel of ik 'm moet halen dit jaar, wie kan mij echt overtuigen?
eensch..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zelf vind ik hem veel beter dan 2008,
Tactiek en teamtalk lijkt vele malen meer uitwerking te hebben op het elftal.
3d geeft meer spanning binnen de wedstrijden.
De persconferenties vind ik leuk.
Verder gewoon zelf spelen, ik was aangenaam verrast met de kleine "nieuwigheidjes".
Dat was inderdaad 1 van de kleine nieuwigheidjes waar ik op doelde.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
eensch..![]()
Vooral het beschikbaar stellen van je niet spelende eerste elftal spelers aan de reserves vind ik een erg handige optie.. die miste ik in 2008..
Ik kan al niet wachten tot ik klaar ben met mn schoolse zaken, want dan kan ik weer verder met Dinamo Moscow.. heb een leuk team inmiddels.. leuke aankopen gedaan (vooral Russische).. ben benieuwd wat het gaat worden..
Ik vind vooral de widgets tijdens de live view wel handig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 1 van de kleine nieuwigheidjes waar ik op doelde.
En de kommatjes ook bij de wedstrijdbeoordelingen, echt een klein detail maar wel een leuk detail.
Moetj e voorstellen, heb ik nog niet eens ontdektquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind vooral de widgets tijdens de live view wel handig.
Zo zie je echt wie er lekker in de wedstrijd zit ook qua beleving en niet alleen qua spel.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moetj e voorstellen, heb ik nog niet eens ontdekt
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind vooral de widgets tijdens de live view wel handig.
Zo zie je echt wie er lekker in de wedstrijd zit ook qua beleving en niet alleen qua spel.
8e?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:52 schreef Wessiej het volgende:
1e seizoen met Ajax 8e geworden, benieuwd of ik mijn baan hou
Dan moet je FM Live gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef xminator het volgende:
Wanneer gaan ze nou is echte online multiplayer functie erin doen?
LOL.. heb de dubbel gewonnen in het 1e jaar en gaat nu in het 2e jaar ook erg goed!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef kweek89 het volgende:
hé Reddiablo ben nu ook met Salzburgjij nog leuke aankopen voor het team?
ben net een hele tijd bezig geweest met opschonen...wat een zooi zeg daar.
23 pond per 3 maandenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je FM Live gaan spelen.
Je kan toch ook online met je netwerkgame? Snap het probleem niet precies. Heb met FM08/07 vaak genoeg tegen sjimz en RayMania gespeeld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef xminator het volgende:
[..]
23 pond per 3 maanden. Ze hebben toch al een netwerk functie in FM waarom zetten ze dat niet om in online -_-.
Dat ken wel via hamachi dan, allemaal omwegen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch ook online met je netwerkgame? Snap het probleem niet precies. Heb met FM08/07 vaak genoeg tegen sjimz en RayMania gespeeld.
Was ook niet volgens Hamachi volgens mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ken wel via hamachi dan, allemaal omwegen.
Als ze het nou op een normale manier laten doen.
Ik lees het alweer... Ik denk dat ik nog ff een update afwachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:41 schreef crinoc het volgende:
Ik ben Real Madrid.
Chelsea bied eerst $23,000,000 op Marcelo
Ik heb gezegt voor $28,000,000, nu hebben ze $47,000,000 geboden.
Marcelo Value: $12,75
Ik ga vanavond thuis ook maar eens bij Schalke opruimen... heb vrijwel geen transferbudget en een overschot aan middenvelders... dat wordt dus de transferlijst even vullenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef kweek89 het volgende:
ben net een hele tijd bezig geweest met opschonen...wat een zooi zeg daar.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef MaxC het volgende:
Ik krijg trouwens wel heel weinig tegendoelpunten(nu 2 in 19 wedstrijden). Meer mensen die "last" van of ben ik zo'n goede trainer?
Ik heb er laatst vijf in één wedstrijd tegen gekregen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef MaxC het volgende:
Ik krijg trouwens wel heel weinig tegendoelpunten(nu 2 in 19 wedstrijden). Meer mensen die "last" van of ben ik zo'n goede trainer?
Kan wel hoor, gewoon onderin de tekstbalk eigen tekst toevoegenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef druide het volgende:
Is er al iemand boos weggelopen bij een persconferentie, en wat was het gevolg?![]()
Het is zonde dat je nooit als antwoord 'ben ik nou zo slim of ben jou nou zo dom' kunt geven.
geen gevolgen.. je krijgt alleen als samenvatting van de persconferentie dat je er bent weggelopen en dat de club niet zo heel erg gelukkig is met die actie.. that's it..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef druide het volgende:
Is er al iemand boos weggelopen bij een persconferentie, en wat was het gevolg?![]()
Het is zonde dat je nooit als antwoord 'ben ik nou zo slim of ben jou nou zo dom' kunt geven.
Maar doet de spel er dan wat mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan wel hoor, gewoon onderin de tekstbalk eigen tekst toevoegen
Je ziet het dan soms in de samenvatting staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar doet de spel er dan wat mee?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Clear Cut Chances -> 100% kansen? die eigenlijk moeten zitten?
G Heinze verkocht aan Man City voor $38,000,000quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik lees het alweer... Ik denk dat ik nog ff een update afwacht
Vraag het aan Piet de Visser.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier met een scoutprogramma?
Nee te duur.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?
Waar stel je dat in Sjimz, ik heb alles doorgespit maar krijg 't zo niet gevondenquote:
Als je TV View gebruikt gewoon op het knopje van Match Day Info.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar stel je dat in Sjimz, ik heb alles doorgespit maar krijg 't zo niet gevonden
Dan heb je de update nog niet erop staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef denthemen het volgende:
Aadje nog trainer van Vitesse zag ik net
Had ik fm08 ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
Wel 1 bug tegen gekomen, vervelende ook wel.
Als ik vraag wat ze voor een speler willen, en dan dat ook bieden, gaan ze alsnog niet akkoord.
Of als hun een speler aanbieden, ik ga akkoord gaan ze niet met mij akkoord, terwijl ze wel met de andere 30 akkoord gaan
Geen last van tot nu toe, ben maar een test game begonnen met Man City. Had Zhirkov,Dzagoev, Vagner Love, die bosniër van Hoffenheim, Derdyiok, Schwechlen en José Sosa gekocht. Gaat tot nu toe wel lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
Wel 1 bug tegen gekomen, vervelende ook wel.
Als ik vraag wat ze voor een speler willen, en dan dat ook bieden, gaan ze alsnog niet akkoord.
Of als hun een speler aanbieden, ik ga akkoord gaan ze niet met mij akkoord, terwijl ze wel met de andere 30 akkoord gaan
Ligt eraan met wie je speelt, hoe je speelt, of je hem erg nodig hebt, genoeg geld hebt voor een vervanger dus jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef TvhN het volgende:
Stoke City biedt 5 miljoen euro + 10% bij doorverkoop voor Clint Dempsey.
Accepteren?
en dan als nog je naam 2 keer laten staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
- weggehaald wegens privacy redenen -
![]()
Het staat ook nog in je screen Jan Jongermanquote:
Whehehehquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
KUT SCREENSHOT.
In principe krijgt ie voldoende speeltijd. Als ik 'm verkoop voor 5 miljoen kan ik een vervanger halen, maar of ik dan ook een betere krijg is twijfelachtig. Daarnaast is Stoke City toch nog (een beetje) een concurrent.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef superjood het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je speelt, hoe je speelt, of je hem erg nodig hebt, genoeg geld hebt voor een vervanger dus ja
Er staat toch nog in z'n screen dat ie Jansen heetquote:
Whehe moet ie vooral zichzelf de schuld gevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Nee, die screen is nu weg en hij vroeg het vriendelijk.
Net of jullie het leuk zouden vinden als je complete naam op internet staat.
Oh wacht, ik keek verkeerd, hij is coach van Rodaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je de update nog niet erop staan.
Want bij mij is vanaf het begin al Westerhof daar de manager.
Beide geel zwart en beide kutclubs dus ik begrijp de verwarring wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek verkeerd, hij is coach van Roda
Ik zou er compleet geen moeite mee hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Nee, die screen is nu weg en hij vroeg het vriendelijk.
Net of jullie het leuk zouden vinden als je complete naam op internet staat.
In dat scrolldown menu waar je je resolutie aan kan passenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef superjood het volgende:
Waar staat spelen in windowed mode? Kan het niet vinden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef sjimz het volgende:
Makinwa is dan ook gewoon een prutser.
Ajax had Urzaiz nog bij FM08quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Leuk om als breekijzer te gebruiken.
Als ie het niet naar zijn zin heeft in Milaan, kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef GeneraalUli het volgende:
Vage transfer nr 3: Adriano van Inter naar Ajax (3,9m over 24 maanden)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als ie het niet naar zijn zin heeft in Milaan, kan ik het begrijpen
Shit hé, ik wil 'm nog steeds spelen
Eerst dit:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet dan?
Ik las hier ergens over een failed to set up graphics system error, wist niet meer wie het was, maar volgens SI moet je: dit doen
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om dat spel zonder Steam op te starten als je hem eenmaal op je pc hebt staan... ik word echt helemaal gestoord van die wizard en als je hem uit wil zetten begint mijn scherm te knipperen en loopt het spel vast![]()
![]()
![]()
Heel fijn, nu doet ie het weer fatsoenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Steam uitzetten en FM gewoon opstarten via de map waar hij in staat.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo te zien heb je die 50 euro voor het spel al lang bij elkaar gespaard!
doet ut nie.. Daar kan je dus niet die jonkies uitknallen :quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:48 schreef Reddiablo het volgende:
er zit een show filters tabje bij je selectie of bij je tactic
Rafael Carioca en Rodney Sneijder(broertje van)quote:Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef donroyco het volgende:
» Als iemand even twee talenten noemt uit FM2009, dan kan ik verder met de OP
Geen andere grote FM-talenten?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:55 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Rafael Carioca en Rodney Sneijder(broertje van)
welke map staat dat ding ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel fijn, nu doet ie het weer fatsoenlijk
Sakho is meteen al duur hequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef sjimz het volgende:
Het loopt niet echt super goed in mijn eerste seizoen bij Ajax.
Sta gedeeld 3e met AZ maar PSV staat echt dik bovenaan.
Ik verlies vooral punten tegen de kleintjes want tegen de top 4 ben ik nog zonder puntverlies.
In de winterstop Maduro teruggehaald voor 1.8 miljoen euro en Sakho voor 11.5 miljoen
[ afbeelding ]
Sakho en Saivetquote:Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef donroyco het volgende:
» Als iemand even twee talenten noemt uit FM2009, dan kan ik verder met de OP
Ik ben met De Graafschap begonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Iedereen begint hier maar met clubs als Ajax, Real, PSV etc..
Laat ik maar realistischer beginnen met MVV of een Engelse amateurclub.. veen plezanter.
Om het spel te leren kennen is het makkelijker om bij een club te beginnen die het wat breder heeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Laat ik maar realistischer beginnen met MVV of een Engelse amateurclub.. veen plezanter.
Nee dank je, ik houd mijn fans liever tevreden.. Zit nog wel op Papastathopoulos te azen (van Genoa), maar daar zit de halve serie A achteraan. Die wil niet komen dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
Je kan Charisteas nog voor in de spits halen.
Ik speel ook met PAOK in de Griekse competitie .quote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Precies. Al ben ik nu dan begonnen met Schalke. Heb gisterenavond nog een speler verkocht, om maar wat meer transferbudget te krijgen. Verder nog niet echt succesvol. Juventus wilde mijn beste verdediger hebben, maar toen ik meer geld vroeg, ook direct ipv over 24 maanden, haakten ze af. Misschien toch maar even gaan bedelen bij het bestuur.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om het spel te leren kennen is het makkelijker om bij een club te beginnen die het wat breder heeft.
De echte uitdagingen komen nog wel.
Als je een straatlengte voor staat met nog drie wedstrijden te gaan dan hebben andere trainers er nog geen vertrouwen in dat je het gaat halen.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:38 schreef DaMart het volgende:
Het viel me trouwens op dat zelfs in de voorbereiding de amateurtrainers al mindgames gaan spelen. Eentje riep in de pers dat hij weinig vertrouwen in mij als trainer van Schalke heeft.
Eens ja. Eredivisie heeft weer eens lekker weinig aandacht gekregen zo te zienquote:Op woensdag 19 november 2008 10:02 schreef Svnn het volgende:
ninis goeie speler
- jack tuyp erg overrated
-enoh overrated moet veranderd worden naar een mc,vm
- hele verdediging feyenoord overrated
-marcellis veel slechter dan greene
vielen me op
Tuyp -- ja, is een fout in het spelquote:Op woensdag 19 november 2008 10:02 schreef Svnn het volgende:
ninis goeie speler
vielen me op
Dagenlangquote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar al die jeugdspelers van Den Bosch waar ik dagenlang research voor je heb gedaan, zitten er niet in?
Tiendalli verander ik niks aan, die begint eindelijk te draaien... ik maak Greene net een ietsiepietsie minder goed, maar ik vind het meer vorm en een hoop achter elkaar aan praten. Maar wat dingetjes als movement en concentration iets omlaag - dat kan welquote:Op woensdag 19 november 2008 10:02 schreef Svnn het volgende:
ninis goeie speler
vielen me op
ook al kwam hij uit taiwan, nee zo slecht is enoh niet maar zo goed ook nog niet;) hij is beter dan vd vaart in het spel..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Tuyp -- ja, is een fout in het spel
Enoh -- tja.. komt zo uit Zuid Afrika, maar zo slecht is ie niet
Feyenoord - onzin
Marcellis slechter dan Greene - dikke vette lulkoek
Mensen kunnen ook nog groeienquote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Svnn het volgende:
[..]
ook al kwam hij uit taiwan, nee zo slecht is enoh niet maar zo goed ook nog niet;) hij is beter dan vd vaart in het spel..
feyenoord onzin? greene en bahia gezien? bahia is bijna beter dan john terry als je ze vergelijkt;)
marcellis slechter dan greene? lulkoek? speel je soms nog fm 2005?
[ afbeelding ]
nog meer toelichting nodig dan?
Niet alleen de stats zijn belangrijk he spelen meer factoren meequote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Svnn het volgende:
[..]
ook al kwam hij uit taiwan, nee zo slecht is enoh niet maar zo goed ook nog niet;) hij is beter dan vd vaart in het spel..
feyenoord onzin? greene en bahia gezien? bahia is bijna beter dan john terry als je ze vergelijkt;)
[ afbeelding ]
Gast, ik MAAK de database. Marcellis IS beter dan Greene. Ben echter wel nieuwsgierig waarom het zo naar voren komt.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Svnn het volgende:
[..]
weet ik, marcellis IS beter dan greene ja.. waarom staat hij er dan slechter in?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gast, ik MAAK de database. Marcellis IS beter dan Greene. Ben echter wel nieuwsgierig waarom het zo naar voren komt.
Wat zijn de punten van beide?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef Svnn het volgende:
[..]
weet ik, marcellis IS beter dan greene ja.. waarom staat hij er dan slechter in?
Wel gaaf werk wat je doet danquote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef Reddiablo het volgende:
en het is zo dat ik Enoh zo aangeleverd heb gekregen van de Zuid Afrikaanse researcher en kon verder weinig aan hem veranderen zonder hem te zien spelen. Moet in zo'n geval de gegevens maar vertrouwen. Maar toch valt het wel mee, is absoluut een topper in spe.
Dat je je nog verdedigd, gewoon laten gaan johquote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef Reddiablo het volgende:
en het is zo dat ik Enoh zo aangeleverd heb gekregen van de Zuid Afrikaanse researcher en kon verder weinig aan hem veranderen zonder hem te zien spelen. Moet in zo'n geval de gegevens maar vertrouwen. Maar toch valt het wel mee, is absoluut een topper in spe.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef superjood het volgende:
[..]
Dat je je nog verdedigd, gewoon laten gaan joh
En dan nog, persoonlijke voorkeuren maken vaak ook een mening..quote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef Reddiablo het volgende:
mag toch over gesproken worden?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef superjood het volgende:
[..]
Dat je je nog verdedigd, gewoon laten gaan joh
Discussies moet je beargumenteren...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Svnn het volgende:
[..]
mag toch over gesproken worden?
niet iedereen is het toch met elkaar eens, dus mag er best over gediscussierd worden.. als ik iets niet begrijp mag ik het toch zeggen, en dan mag de researcher antwoord geven hoe dat komt.. niks mis mee
Ja, voetballende factoren tellen niet meer mee als het om spitsen gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Svnn het volgende:
als je voetbal volgt is marcellis beter dan greene.. waarom is huntelaar beter dan urzaiz? omdat huntelaar en simpel genoeg meer inlegt..
omdat marcellis een constante verdediger is die gewoon veel meer ballen tegenhoudt dan greene die vaak loopt te stunten.. dat werd ook beloont met een plek in het nl elftal..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, voetballende factoren tellen niet meer mee als het om spitsen gaan![]()
En ik volg het voetbal, maar toch heb ik van beide (marcellis en greene) geen hoge pet op.
Heeft Reddiablo daarom ZIJN werk niet goed gedaan?
Nee, er is immers gevraagd aan hem of hij het wil bekijken en beoordelen.
En als hij wel een hoge pet op heeft van Greene of Marcellis, dan geeft hij dat door.
Jij probeert je mening te verspreiden zonder er argumenten voor te hebben/
Amen!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef kweek89 het volgende:
jezus christus zeik is niet zo, research is vallen en opstaan!
ja er zitten wat foutjes in, boohoo, die worden vanzelf wel rechtgezet, tis goed dat er dit soort dingen wordt gemeld but seriously stop crying and whining!
Hèhè, Als je dat de volgende keer direct in je post zet.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:10 schreef Svnn het volgende:
[..]
omdat marcellis een constante verdediger is die gewoon veel meer ballen tegenhoudt dan greene die vaak loopt te stunten.. dat werd ook beloont met een plek in het nl elftal..
tevens zeg ik helemaal niet dat reddiablo zijn werk niet goed gedaan heeft. Ik wist niet eens dat hij die database maakt toen ik dat zei
Goede reden om je transferbudget aan te spreken!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
En het blijft ook maar een spelletje. So what dat Marcus Berg misschien niet zo goed is in het spel, als in het echt of dat Greene betere stats heeft dan Marcellis in het spel.
Je had dan ook al keurig antwoord gekregen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef Svnn het volgende:
ja mag toch melden dat ik dat gezien heb.. je wilt toch het beste uit het spel halen?
dan is voor de mensen ook handig dat er nog dingen veranderd kunnen worden. Als iedereen alleen maar over het positieve praat dan is er niks aan het handje.. dus er mag dan ook wel iets over het negatieve gesproken worden. moet ook kunnen
ik zei gewoon wat me opviel in het spel meer niet
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:02 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Tiendalli verander ik niks aan, die begint eindelijk te draaien... ik maak Greene net een ietsiepietsie minder goed, maar ik vind het meer vorm en een hoop achter elkaar aan praten. Maar wat dingetjes als movement en concentration iets omlaag - dat kan wel
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gast, ik MAAK de database. Marcellis IS beter dan Greene. Ben echter wel nieuwsgierig waarom het zo naar voren komt.
Dan nog klopt het niet, want een 20 jarige Marcellis is nu al beter dan Greene.quote:
Hij kan veel beter worden dan garrido, en is pas 18 denk dat het met de juiste begeleiding wel een toptalentje kan zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Mwoah vind het niet echt bijzonder eigenlijk..
Daar zit ook wat in ja, ik vermaak me ook gewoon prima met dit spel, voor het eerst sinds vele versies een FM die echt lekker aanvoeltquote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
En het blijft ook maar een spelletje. So what dat Marcus Berg misschien niet zo goed is in het spel, als in het echt of dat Greene betere stats heeft dan Marcellis in het spel.
hmm ik weet niet , er was toch een programma voor bij de vorige fm.. dat je zeg maar de aanzien van de club heel hoog kon maken zodat iedereen er heen wilde? en dat je veel geld had in 1x.. of is dit er nog niet voor deze fm? anders is het wel raar ja dat een adriano naar ajax gaat.. of een pieckenhagen naar as roma wat ik al eerder heb gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 15:56 schreef bear87 het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in ja, ik vermaak me ook gewoon prima met dit spel, voor het eerst sinds vele versies een FM die echt lekker aanvoeltAan de andere kant, FM staat bekend om zijn realisme dus ik snap de discussie best hier en daar.
Al vraag me me wel af of het nou wel zo leuk is dat je met Ajax en PSV allemaal sterren kan kopen. Ik zag hier een screenshot van Adriano bij Ajax...dat is toch jammer? Dat slaat echt als een tang op een varken, in eerdere versies zag ik dat soort dingen nooit.
Dat zit er gewoon standaard ingebakkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Svnn het volgende:
[..]
hmm ik weet niet , er was toch een programma voor bij de vorige fm.. dat je zeg maar de aanzien van de club heel hoog kon maken zodat iedereen er heen wilde? en dat je veel geld had in 1x.. of is dit er nog niet voor deze fm? anders is het wel raar ja dat een adriano naar ajax gaat.. of een pieckenhagen naar as roma wat ik al eerder heb gezien
oo nog niet gezien.. gewoon in de map waar fm geinstalleerd is?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat zit er gewoon standaard ingebakkenFM Editor
Bij FM2008 zat ie er wel bij, ik heb 09 nog niet, maar daar zat ie in:quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef Svnn het volgende:
[..]
oo nog niet gezien.. gewoon in de map waar fm geinstalleerd is?
Koste mij 11 miljoen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bij mij gelijk aan Cristiano Ronaldo, meteen es kijken of we 'm los kunnen weken
wtf, bij mij wilde ze hem niet voor minder laten gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 17:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]![]()
2 mln + 30% bij doorverkoop(eerste seizoen Man Utd)
Ik zou m zeker verkopen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef Jorwol het volgende:
Hm, bod van 7,5 miljoen op de Cler gehad. Vind ik vrij veel voor een 30-jarige, aangezien ik meer waarschijnlijk niet meer zal krijgen. Nu zit ik te twijfelen:
- ik houd 'm
- ik laat hem gaan, laat v.Bronckhorst op zijn positie spelen, Landzaat op de VMC en een extra VL erbij
- ik laat hem gaan en haal een VL die meteen in de basis mee moet kunnen
Dus, iemand nog suggesties? Wil eigenlijk dan maar hoogstens 4 miljoen aan die speler uitgeven of het moet een erg groot talent zijn.
Iemand kopen voor 4 miljoen, transfer week uitstellen en vragen om meer transfer geld, werkt altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het bestuur van Ajax wilt geen extra transferuitgave beschikbaar stellen voor het team, hun moeten het maar met ¤3 miljoen doen.
C:\Users\*user*\Documents\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009 en dan 'n map tactics aanmaken als deze er nog niet staat, meneer Jansen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In welke map moet je gedownloade taktieken opslaan?
Hmm, dat ga ik nog eens proberen als ik in "geld"nood zitquote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand kopen voor 4 miljoen, transfer week uitstellen en vragen om meer transfer geld, werkt altijd
Gaat van mij dan altijd met 10 milj. omhoogquote:Op woensdag 19 november 2008 18:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hmm, dat ga ik nog eens proberen als ik in "geld"nood zit
Op Managers United staat de SK Training, deze wordt volgens mij al enkele FM's gemaakt en is dus nu beschikbaar voor de versie van 2009.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zijn er al wat goede trainingsschema's geupload?
(Ik vind het niet bijster interessant om die te maken)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=20847quote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zijn er al wat goede trainingsschema's geupload?
(Ik vind het niet bijster interessant om die te maken)
kheb gewoon die van 2008 geïmporteerd werkt ook primaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op Managers United staat de SK Training, deze wordt volgens mij al enkele FM's gemaakt en is dus nu beschikbaar voor de versie van 2009.
Dat kan ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Sef het volgende:
Savegame kopiëren?
Ga je naar het mapje waar je save games instaan, sleep je naar je bureaublad en als je FM op je andere PC instaleert dump je hem weer in dat mapje. En verder spelen. Je kan natuurlijk hetzelfde doen met het hele mapje games.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef kweek89 het volgende:
ik Baaaaal! heb een zalige VVV game op dit moment...maar op een van school geleende laptop(Fm 2008 btw) en die moet morgen terug, heb al bijna 2 volle seizoenen gespeelt...is er eeeen manier om die game naar een andere pc te krijgen ?
Nee joh, ik heb meestal een goede keeper, één oudere 2de keeper en één jong talent wat in het 2de keeped die eventueel ook kan spelen als de eerste 2 keepers geblesseerd zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef crinoc het volgende:
Gebeurt het vaak dat een keeper geblesseerd raakt, want heb 3 keepers.. kan ik er ook wel één weg doen?
Ik zou Casillas en Dudek in het 1ste houden. Adan en je beste talentvolle keeper in het 2de. -19 keepers kun je de beste 3 houden volgens coach reports. Zo hou ik teminste mijn keepers bij.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef crinoc het volgende:
Heb met
R.Madrid: 3 keepers.
Castilla: 3 keepers, 2 aanwezig.
R.Madrid"C": 4 keepers.
R.Madrid U19s: 2 keepers.
Dus als ik in de eerste, R.Madrid, 2 keepers houd.
Als ze allebij opeens geblesseerd raken, dan haal ik maar een mindere bij die andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |