Tja, wij hebben allemaal de kunst van het PI lezen tot een kunst verhevenquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer, ik had leukere reacties verwacht.
Ik iig niet. Is het een beetje leuk?quote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef xminator het volgende:
NIEMAND speelt over netwerk?
Ja hallo, je hebt maar twee uitgelezen kansen gecreëerd. Het aantal schoten op doel is ook niet zo hoog. Misschien is het handiger om je middenvelders wat minder te laten schieten, zodat je de bal niet zo vaak verliest.quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef Oldbie het volgende:
Dit bedoel ik: groot overwicht en dan maar twee keer scoren:
[ afbeelding ]
Ik weet het...ik win, maar ik wil meer doelpunten zien!!
Ja super leuk, tegen menselijke managers spelen. Je kunt kijken wie echt beter is.quote:Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef druide het volgende:
[..]
Ik iig niet. Is het een beetje leuk?
Huge.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe groot is jullie database trouwens?
Smal, medium, large.
Hugequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe groot is jullie database trouwens?
Smal, medium, large.
Zelf vind ik hem veel beter dan 2008,quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:17 schreef Jorntje het volgende:
Ik twijfel of ik 'm moet halen dit jaar, wie kan mij echt overtuigen?
eensch..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zelf vind ik hem veel beter dan 2008,
Tactiek en teamtalk lijkt vele malen meer uitwerking te hebben op het elftal.
3d geeft meer spanning binnen de wedstrijden.
De persconferenties vind ik leuk.
Verder gewoon zelf spelen, ik was aangenaam verrast met de kleine "nieuwigheidjes".
Dat was inderdaad 1 van de kleine nieuwigheidjes waar ik op doelde.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
eensch..![]()
Vooral het beschikbaar stellen van je niet spelende eerste elftal spelers aan de reserves vind ik een erg handige optie.. die miste ik in 2008..
Ik kan al niet wachten tot ik klaar ben met mn schoolse zaken, want dan kan ik weer verder met Dinamo Moscow.. heb een leuk team inmiddels.. leuke aankopen gedaan (vooral Russische).. ben benieuwd wat het gaat worden..
Ik vind vooral de widgets tijdens de live view wel handig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 1 van de kleine nieuwigheidjes waar ik op doelde.
En de kommatjes ook bij de wedstrijdbeoordelingen, echt een klein detail maar wel een leuk detail.
Moetj e voorstellen, heb ik nog niet eens ontdektquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind vooral de widgets tijdens de live view wel handig.
Zo zie je echt wie er lekker in de wedstrijd zit ook qua beleving en niet alleen qua spel.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moetj e voorstellen, heb ik nog niet eens ontdekt
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind vooral de widgets tijdens de live view wel handig.
Zo zie je echt wie er lekker in de wedstrijd zit ook qua beleving en niet alleen qua spel.
8e?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:52 schreef Wessiej het volgende:
1e seizoen met Ajax 8e geworden, benieuwd of ik mijn baan hou
Dan moet je FM Live gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef xminator het volgende:
Wanneer gaan ze nou is echte online multiplayer functie erin doen?
LOL.. heb de dubbel gewonnen in het 1e jaar en gaat nu in het 2e jaar ook erg goed!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef kweek89 het volgende:
hé Reddiablo ben nu ook met Salzburgjij nog leuke aankopen voor het team?
ben net een hele tijd bezig geweest met opschonen...wat een zooi zeg daar.
23 pond per 3 maandenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je FM Live gaan spelen.
Je kan toch ook online met je netwerkgame? Snap het probleem niet precies. Heb met FM08/07 vaak genoeg tegen sjimz en RayMania gespeeld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef xminator het volgende:
[..]
23 pond per 3 maanden. Ze hebben toch al een netwerk functie in FM waarom zetten ze dat niet om in online -_-.
Dat ken wel via hamachi dan, allemaal omwegen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch ook online met je netwerkgame? Snap het probleem niet precies. Heb met FM08/07 vaak genoeg tegen sjimz en RayMania gespeeld.
Was ook niet volgens Hamachi volgens mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ken wel via hamachi dan, allemaal omwegen.
Als ze het nou op een normale manier laten doen.
Ik lees het alweer... Ik denk dat ik nog ff een update afwachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:41 schreef crinoc het volgende:
Ik ben Real Madrid.
Chelsea bied eerst $23,000,000 op Marcelo
Ik heb gezegt voor $28,000,000, nu hebben ze $47,000,000 geboden.
Marcelo Value: $12,75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |