Ik lees het alweer... Ik denk dat ik nog ff een update afwachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:41 schreef crinoc het volgende:
Ik ben Real Madrid.
Chelsea bied eerst $23,000,000 op Marcelo
Ik heb gezegt voor $28,000,000, nu hebben ze $47,000,000 geboden.
Marcelo Value: $12,75
Ik ga vanavond thuis ook maar eens bij Schalke opruimen... heb vrijwel geen transferbudget en een overschot aan middenvelders... dat wordt dus de transferlijst even vullenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef kweek89 het volgende:
ben net een hele tijd bezig geweest met opschonen...wat een zooi zeg daar.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef MaxC het volgende:
Ik krijg trouwens wel heel weinig tegendoelpunten(nu 2 in 19 wedstrijden). Meer mensen die "last" van of ben ik zo'n goede trainer?
Ik heb er laatst vijf in één wedstrijd tegen gekregen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef MaxC het volgende:
Ik krijg trouwens wel heel weinig tegendoelpunten(nu 2 in 19 wedstrijden). Meer mensen die "last" van of ben ik zo'n goede trainer?
Kan wel hoor, gewoon onderin de tekstbalk eigen tekst toevoegenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef druide het volgende:
Is er al iemand boos weggelopen bij een persconferentie, en wat was het gevolg?![]()
Het is zonde dat je nooit als antwoord 'ben ik nou zo slim of ben jou nou zo dom' kunt geven.
geen gevolgen.. je krijgt alleen als samenvatting van de persconferentie dat je er bent weggelopen en dat de club niet zo heel erg gelukkig is met die actie.. that's it..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef druide het volgende:
Is er al iemand boos weggelopen bij een persconferentie, en wat was het gevolg?![]()
Het is zonde dat je nooit als antwoord 'ben ik nou zo slim of ben jou nou zo dom' kunt geven.
Maar doet de spel er dan wat mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan wel hoor, gewoon onderin de tekstbalk eigen tekst toevoegen
Je ziet het dan soms in de samenvatting staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar doet de spel er dan wat mee?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Clear Cut Chances -> 100% kansen? die eigenlijk moeten zitten?
G Heinze verkocht aan Man City voor $38,000,000quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik lees het alweer... Ik denk dat ik nog ff een update afwacht
Vraag het aan Piet de Visser.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier met een scoutprogramma?
Nee te duur.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?
Waar stel je dat in Sjimz, ik heb alles doorgespit maar krijg 't zo niet gevondenquote:
Als je TV View gebruikt gewoon op het knopje van Match Day Info.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar stel je dat in Sjimz, ik heb alles doorgespit maar krijg 't zo niet gevonden
Dan heb je de update nog niet erop staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef denthemen het volgende:
Aadje nog trainer van Vitesse zag ik net
Had ik fm08 ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
Wel 1 bug tegen gekomen, vervelende ook wel.
Als ik vraag wat ze voor een speler willen, en dan dat ook bieden, gaan ze alsnog niet akkoord.
Of als hun een speler aanbieden, ik ga akkoord gaan ze niet met mij akkoord, terwijl ze wel met de andere 30 akkoord gaan
Geen last van tot nu toe, ben maar een test game begonnen met Man City. Had Zhirkov,Dzagoev, Vagner Love, die bosniër van Hoffenheim, Derdyiok, Schwechlen en José Sosa gekocht. Gaat tot nu toe wel lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
Wel 1 bug tegen gekomen, vervelende ook wel.
Als ik vraag wat ze voor een speler willen, en dan dat ook bieden, gaan ze alsnog niet akkoord.
Of als hun een speler aanbieden, ik ga akkoord gaan ze niet met mij akkoord, terwijl ze wel met de andere 30 akkoord gaan
Ligt eraan met wie je speelt, hoe je speelt, of je hem erg nodig hebt, genoeg geld hebt voor een vervanger dus jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef TvhN het volgende:
Stoke City biedt 5 miljoen euro + 10% bij doorverkoop voor Clint Dempsey.
Accepteren?
en dan als nog je naam 2 keer laten staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
- weggehaald wegens privacy redenen -
![]()
Het staat ook nog in je screen Jan Jongermanquote:
Whehehehquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
KUT SCREENSHOT.
In principe krijgt ie voldoende speeltijd. Als ik 'm verkoop voor 5 miljoen kan ik een vervanger halen, maar of ik dan ook een betere krijg is twijfelachtig. Daarnaast is Stoke City toch nog (een beetje) een concurrent.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef superjood het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je speelt, hoe je speelt, of je hem erg nodig hebt, genoeg geld hebt voor een vervanger dus ja
Er staat toch nog in z'n screen dat ie Jansen heetquote:
Whehe moet ie vooral zichzelf de schuld gevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Nee, die screen is nu weg en hij vroeg het vriendelijk.
Net of jullie het leuk zouden vinden als je complete naam op internet staat.
Oh wacht, ik keek verkeerd, hij is coach van Rodaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je de update nog niet erop staan.
Want bij mij is vanaf het begin al Westerhof daar de manager.
Beide geel zwart en beide kutclubs dus ik begrijp de verwarring wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek verkeerd, hij is coach van Roda
Ik zou er compleet geen moeite mee hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Nee, die screen is nu weg en hij vroeg het vriendelijk.
Net of jullie het leuk zouden vinden als je complete naam op internet staat.
In dat scrolldown menu waar je je resolutie aan kan passenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef superjood het volgende:
Waar staat spelen in windowed mode? Kan het niet vinden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef sjimz het volgende:
Makinwa is dan ook gewoon een prutser.
Ajax had Urzaiz nog bij FM08quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Leuk om als breekijzer te gebruiken.
Als ie het niet naar zijn zin heeft in Milaan, kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef GeneraalUli het volgende:
Vage transfer nr 3: Adriano van Inter naar Ajax (3,9m over 24 maanden)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als ie het niet naar zijn zin heeft in Milaan, kan ik het begrijpen
Shit hé, ik wil 'm nog steeds spelen
Eerst dit:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet dan?
Ik las hier ergens over een failed to set up graphics system error, wist niet meer wie het was, maar volgens SI moet je: dit doen
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om dat spel zonder Steam op te starten als je hem eenmaal op je pc hebt staan... ik word echt helemaal gestoord van die wizard en als je hem uit wil zetten begint mijn scherm te knipperen en loopt het spel vast![]()
![]()
![]()
Heel fijn, nu doet ie het weer fatsoenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Steam uitzetten en FM gewoon opstarten via de map waar hij in staat.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo te zien heb je die 50 euro voor het spel al lang bij elkaar gespaard!
doet ut nie.. Daar kan je dus niet die jonkies uitknallen :quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:48 schreef Reddiablo het volgende:
er zit een show filters tabje bij je selectie of bij je tactic
Rafael Carioca en Rodney Sneijder(broertje van)quote:Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef donroyco het volgende:
ģ Als iemand even twee talenten noemt uit FM2009, dan kan ik verder met de OP
Geen andere grote FM-talenten?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:55 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Rafael Carioca en Rodney Sneijder(broertje van)
welke map staat dat ding ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel fijn, nu doet ie het weer fatsoenlijk
Sakho is meteen al duur hequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef sjimz het volgende:
Het loopt niet echt super goed in mijn eerste seizoen bij Ajax.
Sta gedeeld 3e met AZ maar PSV staat echt dik bovenaan.
Ik verlies vooral punten tegen de kleintjes want tegen de top 4 ben ik nog zonder puntverlies.
In de winterstop Maduro teruggehaald voor 1.8 miljoen euro en Sakho voor 11.5 miljoen
[ afbeelding ]
Sakho en Saivetquote:Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef donroyco het volgende:
ģ Als iemand even twee talenten noemt uit FM2009, dan kan ik verder met de OP
Ik ben met De Graafschap begonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Iedereen begint hier maar met clubs als Ajax, Real, PSV etc..
Laat ik maar realistischer beginnen met MVV of een Engelse amateurclub.. veen plezanter.
Om het spel te leren kennen is het makkelijker om bij een club te beginnen die het wat breder heeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Iedereen begint hier maar met clubs als Ajax, Real, PSV etc..
Laat ik maar realistischer beginnen met MVV of een Engelse amateurclub.. veen plezanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |