Oh wacht, ik keek verkeerd, hij is coach van Rodaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb je de update nog niet erop staan.
Want bij mij is vanaf het begin al Westerhof daar de manager.
Beide geel zwart en beide kutclubs dus ik begrijp de verwarring wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek verkeerd, hij is coach van Roda
Ik zou er compleet geen moeite mee hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Nee, die screen is nu weg en hij vroeg het vriendelijk.
Net of jullie het leuk zouden vinden als je complete naam op internet staat.
In dat scrolldown menu waar je je resolutie aan kan passenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef superjood het volgende:
Waar staat spelen in windowed mode? Kan het niet vinden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef sjimz het volgende:
Makinwa is dan ook gewoon een prutser.
Ajax had Urzaiz nog bij FM08quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Leuk om als breekijzer te gebruiken.
Als ie het niet naar zijn zin heeft in Milaan, kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef GeneraalUli het volgende:
Vage transfer nr 3: Adriano van Inter naar Ajax (3,9m over 24 maanden)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als ie het niet naar zijn zin heeft in Milaan, kan ik het begrijpen
Shit hé, ik wil 'm nog steeds spelen
Eerst dit:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet dan?
Ik las hier ergens over een failed to set up graphics system error, wist niet meer wie het was, maar volgens SI moet je: dit doen
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om dat spel zonder Steam op te starten als je hem eenmaal op je pc hebt staan... ik word echt helemaal gestoord van die wizard en als je hem uit wil zetten begint mijn scherm te knipperen en loopt het spel vast![]()
![]()
![]()
Heel fijn, nu doet ie het weer fatsoenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Steam uitzetten en FM gewoon opstarten via de map waar hij in staat.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo te zien heb je die 50 euro voor het spel al lang bij elkaar gespaard!
doet ut nie.. Daar kan je dus niet die jonkies uitknallen :quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:48 schreef Reddiablo het volgende:
er zit een show filters tabje bij je selectie of bij je tactic
Rafael Carioca en Rodney Sneijder(broertje van)quote:Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef donroyco het volgende:
» Als iemand even twee talenten noemt uit FM2009, dan kan ik verder met de OP
Geen andere grote FM-talenten?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:55 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Rafael Carioca en Rodney Sneijder(broertje van)
welke map staat dat ding ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel fijn, nu doet ie het weer fatsoenlijk
Sakho is meteen al duur hequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef sjimz het volgende:
Het loopt niet echt super goed in mijn eerste seizoen bij Ajax.
Sta gedeeld 3e met AZ maar PSV staat echt dik bovenaan.
Ik verlies vooral punten tegen de kleintjes want tegen de top 4 ben ik nog zonder puntverlies.
In de winterstop Maduro teruggehaald voor 1.8 miljoen euro en Sakho voor 11.5 miljoen
[ afbeelding ]
Sakho en Saivetquote:Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef donroyco het volgende:
» Als iemand even twee talenten noemt uit FM2009, dan kan ik verder met de OP
Ik ben met De Graafschap begonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Iedereen begint hier maar met clubs als Ajax, Real, PSV etc..
Laat ik maar realistischer beginnen met MVV of een Engelse amateurclub.. veen plezanter.
Om het spel te leren kennen is het makkelijker om bij een club te beginnen die het wat breder heeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:22 schreef EvertonPride het volgende:
Iedereen begint hier maar met clubs als Ajax, Real, PSV etc..
Laat ik maar realistischer beginnen met MVV of een Engelse amateurclub.. veen plezanter.
Nee dank je, ik houd mijn fans liever tevreden.. Zit nog wel op Papastathopoulos te azen (van Genoa), maar daar zit de halve serie A achteraan. Die wil niet komen dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
Je kan Charisteas nog voor in de spits halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |