Als je TV View gebruikt gewoon op het knopje van Match Day Info.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar stel je dat in Sjimz, ik heb alles doorgespit maar krijg 't zo niet gevonden
Dan heb je de update nog niet erop staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef denthemen het volgende:
Aadje nog trainer van Vitesse zag ik net
Had ik fm08 ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
Wel 1 bug tegen gekomen, vervelende ook wel.
Als ik vraag wat ze voor een speler willen, en dan dat ook bieden, gaan ze alsnog niet akkoord.
Of als hun een speler aanbieden, ik ga akkoord gaan ze niet met mij akkoord, terwijl ze wel met de andere 30 akkoord gaan
Geen last van tot nu toe, ben maar een test game begonnen met Man City. Had Zhirkov,Dzagoev, Vagner Love, die bosniër van Hoffenheim, Derdyiok, Schwechlen en José Sosa gekocht. Gaat tot nu toe wel lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
Wel 1 bug tegen gekomen, vervelende ook wel.
Als ik vraag wat ze voor een speler willen, en dan dat ook bieden, gaan ze alsnog niet akkoord.
Of als hun een speler aanbieden, ik ga akkoord gaan ze niet met mij akkoord, terwijl ze wel met de andere 30 akkoord gaan
Ligt eraan met wie je speelt, hoe je speelt, of je hem erg nodig hebt, genoeg geld hebt voor een vervanger dus jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef TvhN het volgende:
Stoke City biedt 5 miljoen euro + 10% bij doorverkoop voor Clint Dempsey.
Accepteren?
en dan als nog je naam 2 keer laten staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
- weggehaald wegens privacy redenen -
![]()
Het staat ook nog in je screen Jan Jongermanquote:
Whehehehquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
KUT SCREENSHOT.
In principe krijgt ie voldoende speeltijd. Als ik 'm verkoop voor 5 miljoen kan ik een vervanger halen, maar of ik dan ook een betere krijg is twijfelachtig. Daarnaast is Stoke City toch nog (een beetje) een concurrent.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef superjood het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je speelt, hoe je speelt, of je hem erg nodig hebt, genoeg geld hebt voor een vervanger dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |