Niet alleen de stats zijn belangrijk he spelen meer factoren meequote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Svnn het volgende:
[..]
ook al kwam hij uit taiwan, nee zo slecht is enoh niet maar zo goed ook nog niet;) hij is beter dan vd vaart in het spel..
feyenoord onzin? greene en bahia gezien? bahia is bijna beter dan john terry als je ze vergelijkt;)
marcellis slechter dan greene? lulkoek? speel je soms nog fm 2005?
[ afbeelding ]
nog meer toelichting nodig dan?
Gast, ik MAAK de database. Marcellis IS beter dan Greene. Ben echter wel nieuwsgierig waarom het zo naar voren komt.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Svnn het volgende:
[..]
ook al kwam hij uit taiwan, nee zo slecht is enoh niet maar zo goed ook nog niet;) hij is beter dan vd vaart in het spel..
feyenoord onzin? greene en bahia gezien? bahia is bijna beter dan john terry als je ze vergelijkt;)
marcellis slechter dan greene? lulkoek? speel je soms nog fm 2005?
nog meer toelichting nodig dan?
weet ik, marcellis IS beter dan greene ja.. waarom staat hij er dan slechter in?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gast, ik MAAK de database. Marcellis IS beter dan Greene. Ben echter wel nieuwsgierig waarom het zo naar voren komt.
Wat zijn de punten van beide?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef Svnn het volgende:
[..]
weet ik, marcellis IS beter dan greene ja.. waarom staat hij er dan slechter in?
Wel gaaf werk wat je doet danquote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef Reddiablo het volgende:
en het is zo dat ik Enoh zo aangeleverd heb gekregen van de Zuid Afrikaanse researcher en kon verder weinig aan hem veranderen zonder hem te zien spelen. Moet in zo'n geval de gegevens maar vertrouwen. Maar toch valt het wel mee, is absoluut een topper in spe.
Dat je je nog verdedigd, gewoon laten gaan johquote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef Reddiablo het volgende:
en het is zo dat ik Enoh zo aangeleverd heb gekregen van de Zuid Afrikaanse researcher en kon verder weinig aan hem veranderen zonder hem te zien spelen. Moet in zo'n geval de gegevens maar vertrouwen. Maar toch valt het wel mee, is absoluut een topper in spe.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef superjood het volgende:
[..]
Dat je je nog verdedigd, gewoon laten gaan joh
En dan nog, persoonlijke voorkeuren maken vaak ook een mening..quote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef Reddiablo het volgende:
mag toch over gesproken worden?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef superjood het volgende:
[..]
Dat je je nog verdedigd, gewoon laten gaan joh
Discussies moet je beargumenteren...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Svnn het volgende:
[..]
mag toch over gesproken worden?
niet iedereen is het toch met elkaar eens, dus mag er best over gediscussierd worden.. als ik iets niet begrijp mag ik het toch zeggen, en dan mag de researcher antwoord geven hoe dat komt.. niks mis mee
Ja, voetballende factoren tellen niet meer mee als het om spitsen gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Svnn het volgende:
als je voetbal volgt is marcellis beter dan greene.. waarom is huntelaar beter dan urzaiz? omdat huntelaar en simpel genoeg meer inlegt..
omdat marcellis een constante verdediger is die gewoon veel meer ballen tegenhoudt dan greene die vaak loopt te stunten.. dat werd ook beloont met een plek in het nl elftal..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, voetballende factoren tellen niet meer mee als het om spitsen gaan![]()
En ik volg het voetbal, maar toch heb ik van beide (marcellis en greene) geen hoge pet op.
Heeft Reddiablo daarom ZIJN werk niet goed gedaan?
Nee, er is immers gevraagd aan hem of hij het wil bekijken en beoordelen.
En als hij wel een hoge pet op heeft van Greene of Marcellis, dan geeft hij dat door.
Jij probeert je mening te verspreiden zonder er argumenten voor te hebben/
Amen!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef kweek89 het volgende:
jezus christus zeik is niet zo, research is vallen en opstaan!
ja er zitten wat foutjes in, boohoo, die worden vanzelf wel rechtgezet, tis goed dat er dit soort dingen wordt gemeld but seriously stop crying and whining!
Hèhè, Als je dat de volgende keer direct in je post zet.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:10 schreef Svnn het volgende:
[..]
omdat marcellis een constante verdediger is die gewoon veel meer ballen tegenhoudt dan greene die vaak loopt te stunten.. dat werd ook beloont met een plek in het nl elftal..
tevens zeg ik helemaal niet dat reddiablo zijn werk niet goed gedaan heeft. Ik wist niet eens dat hij die database maakt toen ik dat zei
Goede reden om je transferbudget aan te spreken!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
En het blijft ook maar een spelletje. So what dat Marcus Berg misschien niet zo goed is in het spel, als in het echt of dat Greene betere stats heeft dan Marcellis in het spel.
Je had dan ook al keurig antwoord gekregen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef Svnn het volgende:
ja mag toch melden dat ik dat gezien heb.. je wilt toch het beste uit het spel halen?
dan is voor de mensen ook handig dat er nog dingen veranderd kunnen worden. Als iedereen alleen maar over het positieve praat dan is er niks aan het handje.. dus er mag dan ook wel iets over het negatieve gesproken worden. moet ook kunnen
ik zei gewoon wat me opviel in het spel meer niet
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:02 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Tiendalli verander ik niks aan, die begint eindelijk te draaien... ik maak Greene net een ietsiepietsie minder goed, maar ik vind het meer vorm en een hoop achter elkaar aan praten. Maar wat dingetjes als movement en concentration iets omlaag - dat kan wel
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gast, ik MAAK de database. Marcellis IS beter dan Greene. Ben echter wel nieuwsgierig waarom het zo naar voren komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |