Dan nog klopt het niet, want een 20 jarige Marcellis is nu al beter dan Greene.quote:
Hij kan veel beter worden dan garrido, en is pas 18 denk dat het met de juiste begeleiding wel een toptalentje kan zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Mwoah vind het niet echt bijzonder eigenlijk..
Daar zit ook wat in ja, ik vermaak me ook gewoon prima met dit spel, voor het eerst sinds vele versies een FM die echt lekker aanvoeltquote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
En het blijft ook maar een spelletje. So what dat Marcus Berg misschien niet zo goed is in het spel, als in het echt of dat Greene betere stats heeft dan Marcellis in het spel.
hmm ik weet niet , er was toch een programma voor bij de vorige fm.. dat je zeg maar de aanzien van de club heel hoog kon maken zodat iedereen er heen wilde? en dat je veel geld had in 1x.. of is dit er nog niet voor deze fm? anders is het wel raar ja dat een adriano naar ajax gaat.. of een pieckenhagen naar as roma wat ik al eerder heb gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 15:56 schreef bear87 het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in ja, ik vermaak me ook gewoon prima met dit spel, voor het eerst sinds vele versies een FM die echt lekker aanvoeltAan de andere kant, FM staat bekend om zijn realisme dus ik snap de discussie best hier en daar.
Al vraag me me wel af of het nou wel zo leuk is dat je met Ajax en PSV allemaal sterren kan kopen. Ik zag hier een screenshot van Adriano bij Ajax...dat is toch jammer? Dat slaat echt als een tang op een varken, in eerdere versies zag ik dat soort dingen nooit.
Dat zit er gewoon standaard ingebakkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Svnn het volgende:
[..]
hmm ik weet niet , er was toch een programma voor bij de vorige fm.. dat je zeg maar de aanzien van de club heel hoog kon maken zodat iedereen er heen wilde? en dat je veel geld had in 1x.. of is dit er nog niet voor deze fm? anders is het wel raar ja dat een adriano naar ajax gaat.. of een pieckenhagen naar as roma wat ik al eerder heb gezien
oo nog niet gezien.. gewoon in de map waar fm geinstalleerd is?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat zit er gewoon standaard ingebakkenFM Editor
Bij FM2008 zat ie er wel bij, ik heb 09 nog niet, maar daar zat ie in:quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef Svnn het volgende:
[..]
oo nog niet gezien.. gewoon in de map waar fm geinstalleerd is?
Koste mij 11 miljoen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bij mij gelijk aan Cristiano Ronaldo, meteen es kijken of we 'm los kunnen weken
wtf, bij mij wilde ze hem niet voor minder laten gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 17:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]![]()
2 mln + 30% bij doorverkoop(eerste seizoen Man Utd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |