Voor Crinoc, ik was vergeten dat je ook nog Real Madrid C hebt gooi daar dan ook 2 talentjes in. Ik zou 2 keepers per team aan houden.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik zou Casillas en Dudek in het 1ste houden. Adan en je beste talentvolle keeper in het 2de. -19 keepers kun je de beste 3 houden volgens coach reports. Zo hou ik teminste mijn keepers bij.
De kans dat Casillas,Dudek en Adan tegelijk geblesseerd zijn is echt 2% ofzo![]()
Ja heb beetje zitten schuiven nu, gaat lukken!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef superjood het volgende:
[..]
Voor Crinoc, ik was vergeten dat je ook nog Real Madrid C hebt gooi daar dan ook 2 talentjes in. Ik zou 2 keepers per team aan houden.
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)an_Eriksen__16_.htmlquote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef reconnect het volgende:
Ik speel nu een game met Ajax, en op 1-1-2009 krijg ik Christian Eriksen binnen voor 1.3 miljoen. Hebben andere managers dat ook? ik kan de transfer niet annuleren. Ik wist helemaal niet dat Ajax die had gecontracteerd voor 1-1-2009? Je kan het vinden in het transferoverzicht
k thnx! had ik helemaal gemist johquote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)an_Eriksen__16_.html
Best prijzig dan nog, die 1.3 miljoen. Kan hij een beetje ballen in het spel?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)an_Eriksen__16_.html
volgens mij niet super, mn scouts zijn er iig niet zo enthousiast over (kan net zo goed worden als aisati)quote:Op woensdag 19 november 2008 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best prijzig dan nog, die 1.3 miljoen. Kan hij een beetje ballen in het spel?
dat is wel een rare bug trouwens, hadden ook paar mensen in vorige topic. Dat je met clubs uit hetzelfde land in een poule zit. Klein slordigheidjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef wouter1988 het volgende:
Zit je met Hertha in een poule met Sevilla, Ajax, Feyenoord en Torpedo.
Aissati is dan in FM ook gewoon een hele goede speler.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef reconnect het volgende:
[..]
volgens mij niet super, mn scouts zijn er iig niet zo enthousiast over (kan net zo goed worden als aisati)
Zhirkov kun je ook als AML opstellen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hellup, ze zitten achter Evra aan
Iemand nog 'n geweldig goeie linksback? Geld speelt geen rol
Is al richting City, dus die zal ik nooit kunnen kopen als rivaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:31 schreef superjood het volgende:
[..]
Zhirkov kun je ook als AML opstellen.
Bale word een heel goede kan nu ook al mee, Jeremy Mathieu of Taye Taiwo zijn ook goede opties.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is al richting City, dus die zal ik nooit kunnen kopen als rivaal.
Sakho?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is al richting City, dus die zal ik nooit kunnen kopen als rivaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |