welk systeem speel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef JantjeW het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zo, nou werken ze wel
Core 2 Duo E8200 (2,66 GHz), 4GB Ram. 8800GT. Speelt perfectquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Laatste post vorige topic
[..]
welk systeem speel je?
Hoezo ? Moet je daarvoor online zijn ofzo ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef DaMart het volgende:
Net ook even gehaald, en in 1 keer de juiste code ingegeven.
Maar wat een omslachtige manier van installeren zeg, via dat steam.
Ja. Je installeert eerst steam en dan geef je je activatiecode op. Vervolgens kun je FM pas installeren, dat eerst wordt gedownload van de server van steam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo ? Moet je daarvoor online zijn ofzo ?
Het ontmoedigd denk ik illegaal spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Je installeert eerst steam en dan geef je je activatiecode op. Vervolgens kun je FM pas installeren, dat eerst wordt gedownload van de server van steam.
Gewoon dvd erin, code ingeven en installeren maar, is er dit keer niet bij.
hmm, ik was van plan om hem op me laptop te spelen..als dat niet kan is het voor mij ook niet de moeite waard om hem te kopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Core 2 Duo E8200 (2,66 GHz), 4GB Ram. 8800GT. Speelt perfect
Gewoon verder kijken dan je neus lang is is er niet bij zul je bedoelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Je installeert eerst steam en dan geef je je activatiecode op. Vervolgens kun je FM pas installeren, dat eerst wordt gedownload van de server van steam.
Gewoon dvd erin, code ingeven en installeren maar, is er dit keer niet bij.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken dan je neus lang is is er niet bij zul je bedoelen![]()
[ afbeelding ]
Als je daar gewoon voor Uniloc kiest is er niets aan het handje. Daarnaast download ie t niet van de server van STEAM maar installeert ie t gewoon van de DVD af. Heb het hier ook via STEAM gedaan en dat werkt perfect. Instelleren vanaf de DVD en de patch wordt meteen automatisch gedownload.
http://www.canyourunit.com/quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je de specs van je pc kon zien ?
Dan check ik dat vanavond ff en post ik dat hier.
* is jaloers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:10 schreef sjimz het volgende:
Zo moeilijk is het installeren toch niet?
Althans ik vond het redelijk simpel.
* sjimz gaat FM09 opstarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |