Ik zou m zeker verkopen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef Jorwol het volgende:
Hm, bod van 7,5 miljoen op de Cler gehad. Vind ik vrij veel voor een 30-jarige, aangezien ik meer waarschijnlijk niet meer zal krijgen. Nu zit ik te twijfelen:
- ik houd 'm
- ik laat hem gaan, laat v.Bronckhorst op zijn positie spelen, Landzaat op de VMC en een extra VL erbij
- ik laat hem gaan en haal een VL die meteen in de basis mee moet kunnen
Dus, iemand nog suggesties? Wil eigenlijk dan maar hoogstens 4 miljoen aan die speler uitgeven of het moet een erg groot talent zijn.
Iemand kopen voor 4 miljoen, transfer week uitstellen en vragen om meer transfer geld, werkt altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het bestuur van Ajax wilt geen extra transferuitgave beschikbaar stellen voor het team, hun moeten het maar met ¤3 miljoen doen.
C:\Users\*user*\Documents\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009 en dan 'n map tactics aanmaken als deze er nog niet staat, meneer Jansen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In welke map moet je gedownloade taktieken opslaan?
Hmm, dat ga ik nog eens proberen als ik in "geld"nood zitquote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iemand kopen voor 4 miljoen, transfer week uitstellen en vragen om meer transfer geld, werkt altijd
Gaat van mij dan altijd met 10 milj. omhoogquote:Op woensdag 19 november 2008 18:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hmm, dat ga ik nog eens proberen als ik in "geld"nood zit
Op Managers United staat de SK Training, deze wordt volgens mij al enkele FM's gemaakt en is dus nu beschikbaar voor de versie van 2009.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zijn er al wat goede trainingsschema's geupload?
(Ik vind het niet bijster interessant om die te maken)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=20847quote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef ganzenherder het volgende:
Zijn er al wat goede trainingsschema's geupload?
(Ik vind het niet bijster interessant om die te maken)
kheb gewoon die van 2008 geïmporteerd werkt ook primaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op Managers United staat de SK Training, deze wordt volgens mij al enkele FM's gemaakt en is dus nu beschikbaar voor de versie van 2009.
Dat kan ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Sef het volgende:
Savegame kopiëren?
Ga je naar het mapje waar je save games instaan, sleep je naar je bureaublad en als je FM op je andere PC instaleert dump je hem weer in dat mapje. En verder spelen. Je kan natuurlijk hetzelfde doen met het hele mapje games.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef kweek89 het volgende:
ik Baaaaal! heb een zalige VVV game op dit moment...maar op een van school geleende laptop(Fm 2008 btw) en die moet morgen terug, heb al bijna 2 volle seizoenen gespeelt...is er eeeen manier om die game naar een andere pc te krijgen ?
Nee joh, ik heb meestal een goede keeper, één oudere 2de keeper en één jong talent wat in het 2de keeped die eventueel ook kan spelen als de eerste 2 keepers geblesseerd zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef crinoc het volgende:
Gebeurt het vaak dat een keeper geblesseerd raakt, want heb 3 keepers.. kan ik er ook wel één weg doen?
Ik zou Casillas en Dudek in het 1ste houden. Adan en je beste talentvolle keeper in het 2de. -19 keepers kun je de beste 3 houden volgens coach reports. Zo hou ik teminste mijn keepers bij.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef crinoc het volgende:
Heb met
R.Madrid: 3 keepers.
Castilla: 3 keepers, 2 aanwezig.
R.Madrid"C": 4 keepers.
R.Madrid U19s: 2 keepers.
Dus als ik in de eerste, R.Madrid, 2 keepers houd.
Als ze allebij opeens geblesseerd raken, dan haal ik maar een mindere bij die andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |