kan beter maar kan ook slechterquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
qlimax
Mark Sherry: geen idee, boeit niet
Headhunterz: veel van hetzelde
Showtek: haha veel plezier jongens
Project 1: tja....![]()
Technoboy: hmmmm
Tatanka: leuk!
D-Block S-te-fan: super!
Zany & Vince: beter! geen echte hardcore afsluiter, vetjes!
Technoboyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
qlimax
Mark Sherry
Headhunterz
Showtek
Project 1
Technoboy
Tatanka
D-Block S-te-fan
Zany & Vince
hahaha zit je dan met je dure kaartje, weeris meer van hetzelfde...
http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/site/
(anthem is wel leuk kan je luistere)
mja voor qlimax is t eigenlijk wel een beste lineup, maar ik krijg nu een beetje dat ik wat andere dingen wil dan altijd maar hhz showtek en p1, maarja de gemiddelde qlimaxbezoeker nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Technoboy
Tatanka
D-Block S-te-fan
Zany & Vince
Niet verkeerd. Zeker omdat ik Vince echt wel een goeie afsluiter vond toen de ene keer. En heerlijke italian power op qlimax. Kan niet stuk dacht ik zo. Bij showtek, net als vorig jaar, een eet en toilet moment van ruim een uur. Ideaal dacht ik zo
ach als de sfeer veder goed is vermaak ik me prima hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
qlimax
Mark Sherry
Headhunterz
Showtek
Project 1
Technoboy
Tatanka
D-Block S-te-fan
Zany & Vince
hahaha zit je dan met je dure kaartje, weeris meer van hetzelfde...
http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/site/
(anthem is wel leuk kan je luistere)
Waarom kies je voor Zevenhuizen als de dag erna DB&STF en Wildstylez in Huize Maas Groningen komen? Of ga je naar beide? Ik ben de vorige editie op vrijdag met The Prophet en A-lusion ook geweest en er waren nog geen 200 mensen..... Wel leuke sfeer met zo'n kleine groep, maar Zevenhuizen krijgt die zaal nooit vol op een vrijdagavond. Huize Maas is daarentegen altijd volle bak. Loved HRDSTL in huize maasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:47 schreef MrDice het volgende:
volgende week Josh&Wesz en DBSTF in Zevenhuizen. Vanavond lekker niksen en beetje sport kijken. Vannacht formule1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |