Elke dag, behalve vrijdag, is er de optie om naar de kroeg te gaanquote:
Het is eigenlijk best schattig, maar soms wel lastig hoor.. Als hij begint te huilen, en je hebt geen flauw idee waarom hij nou eigenlijk huilt....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had geen haast hoor. Is een normaal wandeltempo![]()
[..]
Leuk is dat he
Waar (startpunt): Restaurant “Vliegveld Hilversum” Noodweg 43 1213 PW Hilversumquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik misschien wel 2cv. Waar is de rit? Welke tijd etc?
Ik kan in ieder geval goed navigeren
Mijn omgeving noemt me wel eens MaartenMaarten
Lang leve de MaartenMaarten!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik misschien wel 2cv. Waar is de rit? Welke tijd etc?
Ik kan in ieder geval goed navigeren
Mijn omgeving noemt me wel eens MaartenMaarten
MaartenMaarten wijst de weg, ik zorg voor de snelheidquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Lang leve de MaartenMaarten!![]()
![]()
Geduldiger dan de Tomtom en heeft mij meermalen gered van dood door verdwaling. Vraag alleen wel altijd nadrukkelijk naar de snelste route wanneer je daadwerkelijk van A naar B wilt.
Dat klinkt niet zo fraaiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:00 schreef teigan het volgende:
We kwamen net een lijk onder een wit laken tegen bij Winkelcentrum Selwerd, ik weet niet wat er gebeurt is....![]()
wat zijn de odds?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:45 schreef teigan het volgende:
Dat is wel zo PSM
er is ook nog steeds niets over te vinden. Misschien toch een zelfmoord ofzo?
Back to the zoo was inderdaad echt heel erg leuk! Al was die zanger wel een beetje viezig, met dat strakke broekje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Images, Pacific, O'caileighs, Knarie, De Hertog en tot slot Vera. Ik vond "Back to the zoo" toch wel het beste, jij dan?
Als je btw een CD wilt hebben (Deze), dan moet je maandag even naar onze show luisteren
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem alvast een biertje op de overwinning van FC Groningen.
als het een ongeluk of een moord was, dan was het allang ergens in het nieuws belandt. Zelfmoorden worden echter altijd uit de media gehouden volgens mij..quote:
Ja, die knakker was echt zo'n typische "Brit rock" zangerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Back to the zoo was inderdaad echt heel erg leuk! Al was die zanger wel een beetje viezig, met dat strakke broekje.En wat is jouw show ook al weer?
![]()
En hoi nieuw topic.
Ik moets om je lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
Zo krijgt de TT wel aparte bijsmaak
Is ook hobby natuurlijk he, das toch anders, vooral die Visa's. In auto nummer 2 heb ik zlef geen meter gereden bijvoorbeeld. Dat de gRover nu kapot en op zn eind is, is gewoon domme pech.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:45 schreef JH87 het volgende:
Jij jaagt die auto's er nog sneller doorheen dan ik fietsen man.
Alexxxxx heeft geld als water.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Waar doet 'ie het van...
Minder dan vijf euro?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, auto 1 t/m4 waren goedkoper dan een gemiddelde fiets....
tel er 200 bij op, en je zit op het bedrag wat ik dit keer heb betaald. En dat terwijl ze 2950 vroegenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor 2000 Euro heb je een auto die heel wat langer meegaat
Morgen of dinsdag haal ik m op, en als ie op de oprit staat, vertelik hetquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:16 schreef maok het volgende:
Ik heb er nog nooit gegeten eigenlijk, wel bij Ni Hao maar niet bij de Euroborg.
Maar Alex, wat voor auto heb je nu dan?
Ik heb er een maand geleden gegeten en als je samen met je vriend gezellig wilt eten kan ik je het afraden. wij gingen met een groep of 20. Natuurlijk om flink bier te tanken en zo zijn er meerdere groepen op zo'n avond, die zichzelf laten vollopen en gigantisch veel vreten. Ligt er een beetje aan wat je verwacht van zo'n avond, het eten is prima en het is er gezellig, maar zeker niet romantisch.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:23 schreef Miss_paraplu het volgende:
Hallo mensen, ik heb een vraagje, ik denk dat ik het hier kwijt kan ...
Ik ga binnenkort met m'n vriend uiteten, en wilden uiteten bij een wokrestaurant, alleen ik heb daar mijn twijfels over.
Het gaat om het wokrestaurant bij de Euroborg.
Ik ben eerder al bij het wokrestaurant geweest bij het Kattendiep. Ni Hao is dat geloof ik? Daar vond ik het na een paar keer toch wel tegenvallen.
Nu bij de Euroborg las ik op de site, doordeweeks is het ¤ 23, 50 p.p
En in het weekend nog duurder.
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met het wokrestaurant.
Hij heeft zelf wel positieve ervaringen gehoord, ik heb wat mindere gehoord, ondanks dat het drinken er bij in zit toch wel duur voor wat je eigenlijk krijgt.
Het schijnt toch allemaal tegen te vallen, maargoed , ik ben toch wel benieuwd naar andere mensen hun ervaringen..
Waar zou je anders mee schrijven?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
enik heb een zere vinger
heb de laattse paar dagen heeeeeel veel met de hand geschreven
hier ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:37 schreef teigan het volgende:
Heerlijk om weer eens uit te kunnen slapen..
Jammer van de gruwelijke stapel werk die nog ligt te wachten..
Hier ook huiswerk. Maar dan als in, werken in huis... Klusjes...quote:
Je kreeg toch een dag van mij, was het niet?quote:
Dat is waar ook, hoera.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef JH87 het volgende:
Je kreeg toch een dag van mij, was het niet?
Het valt mee hoor, alleen maar gerommel. Is prima te doen, geen sloophamers en dergelijkequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef Kleiduif het volgende:
Arme freecell
Je kunt hier wel komen als je teveel last hebt van de herrie!
Heb je trouwens nog kunnen kijken naar mijn onderzoek?
Haha, mag ook wel. Het is niet héél dramatisch hoor (al heb ik er wel 2 verschrikkelijke d/t fouten uitgevistquote:
Ik moet er al vaak genoeg heen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef Mark_Boelen het volgende:
Niemand die morgen nog naar het gelderdome wil ??
Goedenmiddag
Ja niks!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef maok het volgende:
Groninger 'biebel' na dertig jaar klaar
Had jou mamma daar nou ook aan meegewerkt Freecell?
Moet toch wel lukken? Gewoon even ergens bij Muziek in een Marco Borsatotopic roepen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
aah zo
Maar als je wel iemand weet die nog drie kaartjes wil: Roepen!!
Ik moet ze kwijt
Als ik gitaar kon spelen zou ik ook balkonserenades brengen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja niks!
[ afbeelding ]
Da's Biebel..
Wij zitten met smart te wachtenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef maok het volgende:
Groninger 'biebel' na dertig jaar klaar
Had jou mamma daar nou ook aan meegewerkt Freecell?
Herfst is sowieso tof. Zolang het maar niet de hele tijd regent als je buiten moet zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Grulez het volgende:
Met dit weer is de herfst trouwens best leuk
Ja he wat wil je nou met je contradictie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Herfst is sowieso tof. Zolang het maar niet de hele tijd regent als je buiten moet zijn.
Bij mij regent in de herfst juist altijd als ik buiten ben...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:11 schreef JH87 het volgende:
Het is nu herfst. Zie jij regen?
En herfst is op z'n tofst als je veilig achter een raam zit en het buiten tekeer gaat.
Chinezen op de fiets zijn altijd schuldig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:50 schreef Bob. het volgende:
He vraagje, een studiegenootje van me heeft een ongeluk gehad met een auto waarbij haar hele fiets gesloopt is (en het ongeluk was niet haar schuld maar van de auto). Wat moet ze nu dan doen? Ze heeft alleen een formulier wat de politie daar ter plaatse heeft ingevuld. De verzekering van de eigenaar van de auto bellen?
Want ze is zelf Chinees en snapt niet zo veel van wat ze hier allemaal mee aan moet, maar ik weet het eigenlijk ook allemaal niet zo goed.
Over de schuldvraag lijkt me in deze idd geen twijfelquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Chinezen op de fiets zijn altijd schuldig.
Wegpiraten zijn het.
Wees lief voor mijn Chinees.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Chinezen op de fiets zijn altijd schuldig.
Wegpiraten zijn het.
Niks persoonlijks, maar ze heeft de schijn tegen.quote:
Idd. Zo veel goed kunnen die rijstvreters echt niet doen hoor. Opruimen hebben ze nog nooit van gehoord, fietsen kunnen ze niet en van een kroeg hebben de meesten al helemaal niet gehoord.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar ze heeft de schijn tegen.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Zo veel goed kunnen die rijstvreters echt niet doen hoor. Opruimen hebben ze nog nooit van gehoord, fietsen kunnen ze niet en van een kroeg hebben de meesten al helemaal niet gehoord.
Das waar, maar als ik met stokjes eet ziet het er ook niet uit en is het ook vrij gevaarlijk voor degene bij mij aan tafelquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:09 schreef nietzman het volgende:
Gezellig kletsen maakt iemand nog geen niet een gevaar op de weg!
Dat valt reuze mee hoor. Mijn groepsgenoten zitten me juist altijd te ondervragen over de Nederlandse cultuur en willen heel graag Nederlands leren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Van integratie hebben de meesten in elk geval nog nooit gehoord.
Dan moeten we stukjes van je voetjes afzagen pop, anders steek je af als Bas van der Vlies in een gangbang.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
Maar ik had als toekomstdroom dan ook altijd dat ik later Chinees wou worden.![]()
Mensen aan tafel kiezen er voor bij je aan tafel te zitten natuurlijk. Hoop ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:14 schreef maok het volgende:
Das waar, maar als ik met stokjes eet ziet het er ook niet uit en is het ook vrij gevaarlijk voor degene bij mij aan tafel
Ja, dat is het enige probleem in dat plan. Maar toen ik die toekomst plannen smeedde was dat allemaal niet nodig omdat ik nog een dwergje was.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan moeten we stukjes van je voetjes afzagen pop, anders steek je af als Bas van der Vlies in een gangbang.
Ik ook, maar ik heb ze alleen maar bevestigd zien worden helaas, hoewel er ook enkele goede Chinezen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
Ik ben echt een beetje allergisch voor deze vooroordelen.
Daar ga ik wel van uit. Gisteren was dat met een Chinees, Indonees, Braziliaan, een Noor en een Duitser. Ik heb het dus maar bij mijn mes en vork gehoudenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mensen aan tafel kiezen er voor bij je aan tafel te zitten natuurlijk. Hoop ik.
Het zijn geen vooroordelen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Mijn groepsgenoten zitten me juist altijd te ondervragen over de Nederlandse cultuur en willen heel graag Nederlands leren.
Ik ben echt een beetje allergisch voor deze vooroordelen.
Maar ik had als toekomstdroom dan ook altijd dat ik later Chinees wou worden.![]()
Een Indonees maarliefst.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:34 schreef maok het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Gisteren was dat met een Chinees, Indonees, Braziliaan, een Noor en een Duitser. Ik heb het dus maar bij mijn mes en vork gehouden![]()
Het zou wel een Indonees kunnen zijn geweest, maar dan was een van z'n ouders een Chineesquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef maok het volgende:
[..]
Of is het indonesiër?Geen idee eigenlijk...
Maar je moet nooit een Hagenees een Hagenaar noemen en andersomquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef maok het volgende:
Ach in Den Haag zijn ze er geloof ik ook nog niet uit of het nou Hagenees of Hagenaar is.
Jawel hoor. Hagenaar zeg je als diegene tot de upperclass behoort en Hagenees zeg je als ie meer uit een volksbuurt komt,quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef maok het volgende:
Ach in Den Haag zijn ze er geloof ik ook nog niet uit of het nou Hagenees of Hagenaar is.
Jij hebt mensen in Selwerd gekendquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb toen ik nog mensen in de Selwerd kende wel veel vooroordelen bevestigd zien worden, dat wel.
Een Hagenaar is een hoaxquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hagenaar zeg je als diegene tot de upperclass behoort en Hagenees zeg je als ie meer uit een volksbuurt komt,
Kom je ee puntje langsbrengen hier?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef JH87 het volgende:
Herfst.![]()
Goedemorgen. Nationale taartenbakdag vandaag.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
De auto's van Alex móeten lelijk zijn!
Ik heb iets met oost-europese auto'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef Grulez het volgende:
Maar waarom een Lada? Alleen om de cultstatus?
De Niva snap ik wel, de rest eigenlijk niet![]()
Context graag (en pics)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef nietzman het volgende:
Wiets is heel schattig in een Heidi-pakje.
Ah, Halloween.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef nietzman het volgende:
Nouja, het Heidi-pakje voor Halloween paste mij voor geen meter, ik scheurde uit, maar Wiets stond 'ie absoluut beeldig. Heb d'r zelden zo snoezig gezien!
Tis ook wel erg vroeg om te sportenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:00 schreef ForumGek het volgende:
Damn, dit doe ik echt nooitmeer. Om 8 uur afspreken om te squashen, heb er nu al spijt van
Nu wel weerquote:
Dan zou ik ze er vandaag nogmaals op aanspreken en meer dan vragen of ze er in het vervolg rekening mee willen houden, kun je niet doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Was ook niet zo grappig, nee. Heb om kwart over 4 gevraagd of ze er even rekening mee wilden houden dat er ook mensen waren die graag zouden slapen, maar dat haalde niet veel uit..
Zoiets moet je ook niet vragen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Was ook niet zo grappig, nee. Heb om kwart over 4 gevraagd of ze er even rekening mee wilden houden dat er ook mensen waren die graag zouden slapen, maar dat haalde niet veel uit..
Ja eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben expert in ruzie zoeken als mensen m'n nachtrust verpesten. Lang niet zo erg als een oud-huisgenoot die mensen met een stofzuigerbuis te lijf ging, maar ik heb écht een hekel aan mensen die op zo'n moment niet ff rekening kunnen houden met huisgenoten.
Relaxt. Moeten ze in een dorp gaan wonenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, ik las daar iets over in de Gezinsbode vanochtend. Ze willen kinderen vrijheid geven of zo.
vertel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word serieus genomen als autojournalist
Nu pas?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word serieus genomen als autojournalist
Krijg persberichten van een grote speler op de markt zonder dat ik aan hen heb verteld dat ik afgelopen weekend een nieuwssite ben begonnen.quote:
Ben zondag pas begonnen met actueel nieuwsquote:
Klopt, maar het alternatief is de fiets...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
beide heel veel imago en heel weinig ruimte voor heel veel geld
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
De mini natuurlijk, al moet ik wel zeggen dat ik de oude mini mooier vind.
Als ik later groot ben dan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan auto's, maar die vind ik nog wel wat.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:04 schreef Tangarine het volgende:
Bij mij gaat studeren weer eens slecht, viel net al twee keer in slaap![]()
(en nee, ik heb absoluut geen slaaptekort... en suiker eten hielp ook al niet
)
Heb voor m'n studie voor het eerst sinds heeeeeel lang stukken in de Bijbel zitten lezen...
nee, geen banners, maar de webstat-teller stuurt als kado aan oningelogde mensen twee pop ups mee jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Grulez het volgende:
Kan het trouwens zijn dat je wordt doodgegooid met banners op je forum Alexxxx. Ik was nl op zoek naar de url van je site.
"beter je best doen, 5½"?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef teigan het volgende:
Elke keer hetzelfde commentaar moeten geven zuigt...
Nee, maar ik + studeren/lezen = in slaap vallen, gaat meestal zo, lang concentreren is moeilijk enzo...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef teigan het volgende:
[..]
zo hard heb je nou toch ook weer niet gezwommen, dus daar kan je niet moe van zijn..Ik ben al die verslagen zat, en ik moet er nog een aantal doen van mezelf...
Elke keer hetzelfde commentaar moeten geven zuigt...
Statistiek is stiekum best een beetje leukquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Bob. het volgende:
Dat moet saaie stof dan zijn Tanga.
Ik ben ondertussen aan het statistieken en ik vind het echt best wel leuk.
"je hebt er duidelijk niks van begrepen, epic fail!"quote:
Ok. En durf je de url van je nieuwssite ook te gevenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geen banners, maar de webstat-teller stuurt als kado aan oningelogde mensen twee pop ups mee jaaan een alternatief word gewerkt.
Vooralsnog een geïntegreerd onderdeel van BuzzyBee, klein beginnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok. En durf je de url van je nieuwssite ook te geven
nee, meer zoiets als: Schrijf de titels op van de proeven, niet proef A, B, C, D, E. Hoe zo'n grote maatcilinder gebruik je? Wat zie je nou eigenlijk? etc.quote:
Ik zou voor de Volvo gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Gizmo112 het volgende:
Even advies:
Nieuwe baan, nieuwe auto:
Mini Cooper óf Volvo C30 1.8 ?
ontloopt elkaar (bijna) niets in de bijtelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |