Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
De auto's van Alex móeten lelijk zijn!
Ik heb iets met oost-europese auto'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef Grulez het volgende:
Maar waarom een Lada? Alleen om de cultstatus?
De Niva snap ik wel, de rest eigenlijk niet![]()
Context graag (en pics)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef nietzman het volgende:
Wiets is heel schattig in een Heidi-pakje.
Ah, Halloween.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef nietzman het volgende:
Nouja, het Heidi-pakje voor Halloween paste mij voor geen meter, ik scheurde uit, maar Wiets stond 'ie absoluut beeldig. Heb d'r zelden zo snoezig gezien!
Tis ook wel erg vroeg om te sportenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:00 schreef ForumGek het volgende:
Damn, dit doe ik echt nooitmeer. Om 8 uur afspreken om te squashen, heb er nu al spijt van
Nu wel weerquote:
Dan zou ik ze er vandaag nogmaals op aanspreken en meer dan vragen of ze er in het vervolg rekening mee willen houden, kun je niet doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Was ook niet zo grappig, nee. Heb om kwart over 4 gevraagd of ze er even rekening mee wilden houden dat er ook mensen waren die graag zouden slapen, maar dat haalde niet veel uit..
Zoiets moet je ook niet vragen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Was ook niet zo grappig, nee. Heb om kwart over 4 gevraagd of ze er even rekening mee wilden houden dat er ook mensen waren die graag zouden slapen, maar dat haalde niet veel uit..
Ja eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben expert in ruzie zoeken als mensen m'n nachtrust verpesten. Lang niet zo erg als een oud-huisgenoot die mensen met een stofzuigerbuis te lijf ging, maar ik heb écht een hekel aan mensen die op zo'n moment niet ff rekening kunnen houden met huisgenoten.
Relaxt. Moeten ze in een dorp gaan wonenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, ik las daar iets over in de Gezinsbode vanochtend. Ze willen kinderen vrijheid geven of zo.
vertel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word serieus genomen als autojournalist
Nu pas?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word serieus genomen als autojournalist
Krijg persberichten van een grote speler op de markt zonder dat ik aan hen heb verteld dat ik afgelopen weekend een nieuwssite ben begonnen.quote:
Ben zondag pas begonnen met actueel nieuwsquote:
Klopt, maar het alternatief is de fiets...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
beide heel veel imago en heel weinig ruimte voor heel veel geld
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
De mini natuurlijk, al moet ik wel zeggen dat ik de oude mini mooier vind.
Als ik later groot ben dan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan auto's, maar die vind ik nog wel wat.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:04 schreef Tangarine het volgende:
Bij mij gaat studeren weer eens slecht, viel net al twee keer in slaap![]()
(en nee, ik heb absoluut geen slaaptekort... en suiker eten hielp ook al niet
)
Heb voor m'n studie voor het eerst sinds heeeeeel lang stukken in de Bijbel zitten lezen...
nee, geen banners, maar de webstat-teller stuurt als kado aan oningelogde mensen twee pop ups mee jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Grulez het volgende:
Kan het trouwens zijn dat je wordt doodgegooid met banners op je forum Alexxxx. Ik was nl op zoek naar de url van je site.
"beter je best doen, 5½"?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef teigan het volgende:
Elke keer hetzelfde commentaar moeten geven zuigt...
Nee, maar ik + studeren/lezen = in slaap vallen, gaat meestal zo, lang concentreren is moeilijk enzo...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef teigan het volgende:
[..]
zo hard heb je nou toch ook weer niet gezwommen, dus daar kan je niet moe van zijn..Ik ben al die verslagen zat, en ik moet er nog een aantal doen van mezelf...
Elke keer hetzelfde commentaar moeten geven zuigt...
Statistiek is stiekum best een beetje leukquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Bob. het volgende:
Dat moet saaie stof dan zijn Tanga.
Ik ben ondertussen aan het statistieken en ik vind het echt best wel leuk.
"je hebt er duidelijk niks van begrepen, epic fail!"quote:
Ok. En durf je de url van je nieuwssite ook te gevenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geen banners, maar de webstat-teller stuurt als kado aan oningelogde mensen twee pop ups mee jaaan een alternatief word gewerkt.
Vooralsnog een geïntegreerd onderdeel van BuzzyBee, klein beginnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok. En durf je de url van je nieuwssite ook te geven
nee, meer zoiets als: Schrijf de titels op van de proeven, niet proef A, B, C, D, E. Hoe zo'n grote maatcilinder gebruik je? Wat zie je nou eigenlijk? etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |