Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
De auto's van Alex móeten lelijk zijn!
 Jij snapt t
 Jij snapt t  

Ik heb iets met oost-europese auto'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:14 schreef Grulez het volgende:
Maar waarom een Lada? Alleen om de cultstatus?
De Niva snap ik wel, de rest eigenlijk niet

Context graag (en pics)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef nietzman het volgende:
Wiets is heel schattig in een Heidi-pakje.

Ah, Halloween.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef nietzman het volgende:
Nouja, het Heidi-pakje voor Halloween paste mij voor geen meter, ik scheurde uit, maar Wiets stond 'ie absoluut beeldig. Heb d'r zelden zo snoezig gezien!

. En Heidi pakjes zijn tof
 . En Heidi pakjes zijn tof  

Als dat ding eindelijk ingeleverd is ga ik echt een dansje doen.
 Als dat ding eindelijk ingeleverd is ga ik echt een dansje doen.

Tis ook wel erg vroeg om te sportenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:00 schreef ForumGek het volgende:
Damn, dit doe ik echt nooitmeer. Om 8 uur afspreken om te squashen, heb er nu al spijt van
 .
.

ChipsZak.

ChipsZak.

.
.

.
.

Nu wel weerquote:

Dan zou ik ze er vandaag nogmaals op aanspreken en meer dan vragen of ze er in het vervolg rekening mee willen houden, kun je niet doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Was ook niet zo grappig, nee. Heb om kwart over 4 gevraagd of ze er even rekening mee wilden houden dat er ook mensen waren die graag zouden slapen, maar dat haalde niet veel uit..

Zoiets moet je ook niet vragen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Was ook niet zo grappig, nee. Heb om kwart over 4 gevraagd of ze er even rekening mee wilden houden dat er ook mensen waren die graag zouden slapen, maar dat haalde niet veel uit..

Ja eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef JH87 het volgende:
Ik ben expert in ruzie zoeken als mensen m'n nachtrust verpesten. Lang niet zo erg als een oud-huisgenoot die mensen met een stofzuigerbuis te lijf ging, maar ik heb écht een hekel aan mensen die op zo'n moment niet ff rekening kunnen houden met huisgenoten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |