Houdt de inbrekers wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:34 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor je aankoop![]()
Maar waarom persé een Lada? Ligt niet echt voor de hand!
ze vroegen 3000 euro, maar ik heb uiteraard wat minder betaald.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wat moest dat apparaat nog kosten dan ?
Ik ken een man die de Lada de dag daarna weer op velgen ( met banden) vond. Kistjes gejatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken een man die de Lada op een ochtend op kistjes vond..Banden (+velgen) gejat
Ik ken een man die de kistjes op z'n banden vond. Lada gejatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik ken een man die de Lada de dag daarna weer op velgen ( met banden) vond. Kistjes gejat
Deed wel een beetje pijn dat ik de beide Niva's bij Minnaar voorbij liepquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef Klonk het volgende:
Held
maar ik had toch wel een Niva verwacht
het is 100% Lada, het is zelfs meer Lada dan wat jij als de enige echte Lada ziet, want dat is een Fiat.quote:
Ik ken alleen maar vrouwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik ken een man die de Lada de dag daarna weer op velgen ( met banden) vond. Kistjes gejat
Niet gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:17 schreef Dingest het volgende:
Ik had hem gisteren al op marktplaats gevondenStond ook nog een blauwe ergens in N-Holland voor hetzelfde bedrag, maar volgens mij uit 2004 (en ik dacht ook nog met minder kms op de teller). Was dat niets of gewoon niet gezien?
Heerlijkquote:
Een goede naam op Lada gebiedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet gezien.Vind het ook wel belangrijk hem bij een betrouwbare handelaar weg te halen, en Minnaar heeft gewoon een goede (de beste) naam op het gebied van Lada in Nederland.
Citroën-like? Of heel anders/quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet gezien.Vind het ook wel belangrijk hem bij een betrouwbare handelaar weg te halen, en Minnaar heeft gewoon een goede (de beste) naam op het gebied van Lada in Nederland.
[..]
Heerlijk
Dat is dan wel weer een voordeel. Hoewel je er weinig aan hebt als hij in Friesland staat en dat bedrijf in N-Brabant zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ondanks het gebrek aan stuurbekrachtiging (of juist dankzij?) stuurt ie heerlijk! Ik denk dat ik m wel eens mee de ring over neem... Vandaag een stuk over die heerlijke Fryske rallyslingerwegen gereden, en serieus, t gaat als de brandweer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:48 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Alex, respect. Je bent m'n held, dat je zulke auto's nog op straat houdt..
Hoe is hij verder in bochten? Strak? Is het beetje Amerikaans, aangezien het nogal comfortabel was? Of juist Europees?
Gewicht, en hoeveel pk's?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ondanks het gebrek aan stuurbekrachtiging (of juist dankzij?) stuurt ie heerlijk! Ik denk dat ik m wel eens mee de ring over neem... Vandaag een stuk over die heerlijke Fryske rallyslingerwegen gereden, en serieus, t gaat als de brandweer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |