Ja, die knakker was echt zo'n typische "Brit rock" zangerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Back to the zoo was inderdaad echt heel erg leuk! Al was die zanger wel een beetje viezig, met dat strakke broekje.En wat is jouw show ook al weer?
![]()
En hoi nieuw topic.
Ik moets om je lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
Zo krijgt de TT wel aparte bijsmaak
Is ook hobby natuurlijk he, das toch anders, vooral die Visa's. In auto nummer 2 heb ik zlef geen meter gereden bijvoorbeeld. Dat de gRover nu kapot en op zn eind is, is gewoon domme pech.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:45 schreef JH87 het volgende:
Jij jaagt die auto's er nog sneller doorheen dan ik fietsen man.
Alexxxxx heeft geld als water.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Waar doet 'ie het van...
Minder dan vijf euro?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, auto 1 t/m4 waren goedkoper dan een gemiddelde fiets....
tel er 200 bij op, en je zit op het bedrag wat ik dit keer heb betaald. En dat terwijl ze 2950 vroegenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voor 2000 Euro heb je een auto die heel wat langer meegaat
Morgen of dinsdag haal ik m op, en als ie op de oprit staat, vertelik hetquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:16 schreef maok het volgende:
Ik heb er nog nooit gegeten eigenlijk, wel bij Ni Hao maar niet bij de Euroborg.
Maar Alex, wat voor auto heb je nu dan?
Ik heb er een maand geleden gegeten en als je samen met je vriend gezellig wilt eten kan ik je het afraden. wij gingen met een groep of 20. Natuurlijk om flink bier te tanken en zo zijn er meerdere groepen op zo'n avond, die zichzelf laten vollopen en gigantisch veel vreten. Ligt er een beetje aan wat je verwacht van zo'n avond, het eten is prima en het is er gezellig, maar zeker niet romantisch.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:23 schreef Miss_paraplu het volgende:
Hallo mensen, ik heb een vraagje, ik denk dat ik het hier kwijt kan ...
Ik ga binnenkort met m'n vriend uiteten, en wilden uiteten bij een wokrestaurant, alleen ik heb daar mijn twijfels over.
Het gaat om het wokrestaurant bij de Euroborg.
Ik ben eerder al bij het wokrestaurant geweest bij het Kattendiep. Ni Hao is dat geloof ik? Daar vond ik het na een paar keer toch wel tegenvallen.
Nu bij de Euroborg las ik op de site, doordeweeks is het ¤ 23, 50 p.p
En in het weekend nog duurder.
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met het wokrestaurant.
Hij heeft zelf wel positieve ervaringen gehoord, ik heb wat mindere gehoord, ondanks dat het drinken er bij in zit toch wel duur voor wat je eigenlijk krijgt.
Het schijnt toch allemaal tegen te vallen, maargoed , ik ben toch wel benieuwd naar andere mensen hun ervaringen..
Waar zou je anders mee schrijven?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
enik heb een zere vinger
heb de laattse paar dagen heeeeeel veel met de hand geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |