Mooi zo!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Met vriendinlief gaat het heel goedWe zijn behoorlijk gelukkig samen
Met mij zelf, mwoah het gaat wel. Ik heb zin in mijn sollicitatiegesprek donderdag
Nee richting het noordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi zo!
Is het een bedrijf in Breda? Of ga je weer zo ver richting Zeeland?
..quote:
Nou, nee. Breda is veel leukerquote:
Heb ik ook gehad, is na 2 dagen weer over, het zet niet door. Heb ik van meer mensen gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:06 schreef Asics het volgende:
Hier ook al een eerste geval van keelpijn
Wel uitkijken met overstekenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef JDude het volgende:
Moerdijk valt nog wel mee qua afstand, vanuit de Haagse Beemden kun je het al bijna aanraken.
*kuch* zwakke geslacht *kuch*quote:
Je weet heul niet of dat nodig isquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Dan kun je 'smorgens toch nét even wat beter je tanden poetsen.
check, had ook echt moeite met uit bed komen vanochtend.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:06 schreef Asics het volgende:
Hier ook al een eerste geval van keelpijn
Als je in Breda zou werken... .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:57 schreef Rossdale het volgende:
Vanochtend vanuit zeeland richting bergen op zoom vertrokken... was er bij Antwerpen een vrachwagen met bakstenen geschaart. Heel de snelweg vol bakstenen en een Rossdale een uur lang in de file
Mag ik vandaag nog lekker tot later op mijn werk zitten ook, en ik had er al zoveel zin in
Achja, gelukkig heb ik nu wel mijn hendig sjiek nette kleren opgehaald voor mijn gesprek van morgen
...zou ik nog een kwartier langer onderweg geweest zijn, ik kwam vanuit ZEELANDquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
...zou ik nog een kwartier langer onderweg geweest zijn, ik kwam vanuit ZEELAND
Ja, hoewel ik er inmiddels al uit ben wat ik aan doe vandaag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef bassieVL het volgende:
Kledingissues als je naar je werk gaat?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik er inmiddels al uit ben wat ik uit doe vandaag.
Hetgene wat bovenop in je kast ligtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens serieuze kledingissues. Ik weet bij God niet wat ik aan moet doen vandaag.
You of all people!quote:
Joh, ik maakte maar een geintje, ik ben gisteren de deur niet uit geweestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:08 schreef Rossdale het volgende:
Hetgene wat bovenop in je kast ligt
Dat doe ik altijd, en ik heb nooit problemen.
En let eens niet zo op mijn autoIk hou niet zo van sociale controle enzo
Dat ding houdt niemand meer bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
Voeg mij maar toe aan de Bredase users.![]()
Zie trouwens dat Spekkiemonster wel héél dichtbij mij woont.
Niets!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef tha_rizzo het volgende:
De docent komt niet opdagen. K., wat heb je met onze docent gedaan.
Ga je naar NAC, en welk merk bier?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
Welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
Dan zagen we die docent wel gillend hard wegrennenquote:
Mag ik je even herinneren aan je opmerking laatst hm? Zovan "Wow, wat zie jij er goed uit!". Hm, nou. Hm?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan zagen we die docent wel gillend hard wegrennen
Dat was een inkoppertje K., ik moest 'm gewoon maken
Je zag er toen in die kleding beter uit dan normaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik je even herinneren aan je opmerking laatst hm? Zovan "Wow, wat zie jij er goed uit!". Hm, nou. Hm?!
weinig kleding dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je zag er toen in die kleding beter uit dan normaal.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Tammeh het volgende:
Je ziet me toch zeker een aantal keer per maand voorbij komen op je werk Steven.![]()
Maar ik zal eens even wat uploaden, voor de mensen die mijn gezicht nog niet kennen.
@ Niels; Ben zéker van plan weer te gaan studeren, maar dan pas volgend schooljaar.
En dan wil ik verpleegkundige voor kids worden.![]()
Ach, ik ook niet. Zit hier ziek thuis in m'n trainingsbroek & shirtje, dusja. Erg charmant is 't niet.quote:
Yesss, it's me.quote:
Normaliter ben ik het sowieso. Mijn brede inborst gecombineerd met mijn noeste uitstraling en mijn intelligente voorkomen zorgen daarvoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom zou jij je überhaupt sexy voelen?
Dat vind ik dan weer mooi. Soms zwier je langs, glimlachend en charmant en dan zwaai je. Dat zijn de krenten in de pap tijdens m'n diensten.quote:
Hahahha. Nou, nu zwier ik hier ook soms langs. Beeld je die glimlach en die zwaai dan maar in.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer mooi. Soms zwier je langs, glimlachend en charmant en dan zwaai je. Dat zijn de krenten in de pap tijdens m'n diensten.
Jazeker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:35 schreef Rossdale het volgende:
Je weet zeker dat je vrouwelijk bent?
Die stond laatst in de BN de Stem!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef Tammeh het volgende:
Ach gossie.. nou, moet je morgenochtend, of vrijdagochtend tot 12.45 werken?
Je overbuurman op het station. FRS, krullend haar..
YES, klopt helemaal!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die stond laatst in de BN de Stem!
Daar hadden we op het op Pukkelpop toch al over? Ik vind 'm niet zo aardig, hij socialized nooit itt tot de meeste stationsmensjes. Ik zie je vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef Tammeh het volgende:
Ach gossie.. nou, moet je morgenochtend, of vrijdagochtend tot 12.45 werken?
Je overbuurman op het station. FRS, krullend haar..
Oja, da's waar. Ben niet zo helder geloof ik, vandaag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar hadden we op het op Pukkelpop toch al over? Ik vind 'm niet zo aardig, hij socialized nooit itt tot de meeste stationsmensjes. Ik zie je vrijdag!
Je moeder zou zich moeten schamen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:11 schreef Tammeh het volgende:
[..]
YES, klopt helemaal!
M'n moeder zei nog; 'Hee, iemand die Metallica nog wél leuk vindt!', naar aanleiding van een gesprek over Metallica op Pukkelpop. Metallica zou 'oud en saai' zijn.![]()
quote:
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Ik moest even invallen voor veldmuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef bassieVL het volgende:
jaja, zie mijn edit. Je hebt van die dagen.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Op Pukkelpop wilde bijna niemand van de groep waarmee ik was mee naar Metallica, enkel Roy en Marcel, dus ben ik met hen gegaan. De rest vond het oud en saai en zo van; dat was 10 jaar geleden leuk.
Terwijl m'n moeder en ik zoiets hebben van, KOM OP, het is wel METALLICA. Die moet je gewoon gezien hebben, zelfs al vind je het niet leuk. (Niet dat ik het niet leuk vindt, juist wel. Ben d'r mee opgegroeid, net als met Guns 'n Roses, Meatloaf, dat soort dingen.)
Er blijft toch een speciale band tussen jullie bestaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest even invallen voor veldmuis.
Volgend jaar tussen half feb. tot halverwege de zomer heb je weer een kans.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet ze ook nog steeds een keer gaan aanschouwen. Maar goed. Eerst Zebrahead nog eens overwegen.
Ohh okay. Ik ga het in gedachten houden.quote:[b]Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef bassieVL het volgende:[/]
Volgend jaar tussen half feb. tot halverwege de zomer heb je weer een kans.
I listen it now!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:22 schreef Tammeh het volgende:
Wats met Diggy Dex? Da's wel toffe muziek.
Doe eens even rechtsonder in beeld op dat groene poppetje klikken. Hm.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef JDude het volgende:
That's very nice of you to see it through the fingers.
Alsof jij daar iets op tegen hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:09 schreef Rossdale het volgende:
Pff, hoeveel er gelult kan worden in die korte tijd die je er over doet om thuis te komen. Er is weer een nieuwe vrouw in het topic gesignaleerd zeker?
Dat dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Hij bedoelt dat een nieuwe vrouw tussen al deze kerels (+K. en Swif) weer de tongen losmaakt.
Vers vleesch
Mits appetijtelijk
Ik woon wel in Breda, en vanuit de richting ehm.. Ulvenhout wordt het nu echt mad donker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:29 schreef Tammeh het volgende:
Ofnie dan? Waar woon jij ergens in Breda? Of woon je niet in Breda?
Ja precies. Ik woon in 't Ginneke, en hier is 't ook behoorlijk donker inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik woon wel in Breda, en vanuit de richting ehm.. Ulvenhout wordt het nu echt mad donker.
Ook al? Ginneken krijgt steeds meer de overhand in dit topicquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:34 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja precies. Ik woon in 't Ginneke, en hier is 't ook behoorlijk donker inderdaad.
Is dat zo? Woon jij d'r ook?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook al? Ginneken krijgt steeds meer de overhand in dit topic
Jatoch? Bij het Valkeniersplein. Jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Mja, prima wijkje. Waar in het Ginneken Tammeh?
quote:
Tegenover de tank op de Gen. Maczekstraat.quote:
Ik heb 22 jr in de buurt van de Bavelselaan gewoond. Sinds een jaar of wat in Zandberg.quote:
met dat onfrisse wijf met d'r roos die je in je friet ziet dwarrellenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tegenover de tank op de Gen. Maczekstraat.
Hee bedankt man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Asics het volgende:
[..]
met dat onfrisse wijf met d'r roos die je in je friet ziet dwarrellen
Tsja, ik wilde zeggen 'omdat ik de friet bij Snoopy's lekkerder vindt', maar goed, of dat nu nog zo van toepassing is..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Waarom ga je helemaal naar Snoopy's als je De IJsbeer om de hoek hebt zitten?
Moet ik dan ook maar eens naartoequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De IJsbeer
Staan twee best schattige beerinnetjes achter de balie
Soms, hééél soms ben ik blij dat ik niet in Breda woonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:23 schreef Tammeh het volgende:
Ja, maar ik ga niet ff op m'n fietsje naar Meerseldreef. Misschien over 1,5 week, als ik m'n rijbewijs heb.
Ja jongens, maandag moet ik afrijden, 8.55, dus watch your ass.
In 20 minuten op het terras zitten is ook haalbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Overigens ben je binnen een half uur in Meersel-Dreef op de fiets.
*Herinnert nog een zatte Jan Diderick en een kwade K. op een zomerse avond op Mols Parking....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:28 schreef JDude het volgende:
[..]
In 20 minuten op het terras zitten is ook haalbaar.
Een uur en een kwartier over de terugreis doen ook trouwens.
Nahhh, ik kan wel een beetje rijden hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:27 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Soms, hééél soms ben ik blij dat ik niet in Breda woon
tip, ga op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Tammeh het volgende:
Nee, precies. Ik vind m'n werk zo saai he. Het is ook gewoon totaal niet m'n ding.
Nah wij zitten met deadlines van de gids van de regio Amsterdam, dus tot Kerst kan niemand vrijnemen.![]()
![]()
Ow apart!quote:
Ah, de kantine van het OLVquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tegenover de tank op de Gen. Maczekstraat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef Dalamar het volgende:
Deeltje 137 liep tering snel totdat ik me liet zien
quote:
Ook half 7.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Tammeh het volgende:
Ik weet niet hoelaat jij morgenvroeg weer op moet staan, maar mijn wekkertje gaat weer fijn om 06.30 rinkelen.
Dat is zwaar klote, ik had er vroeger ook erg veel last van (tot ik stopte met roken).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef Tammeh het volgende:
&Daarbij heb ik net een migraine-aanval gehad van 2,5e dag lang..
Ah okay. Dan heb jij denk ik wat minder slaap nodig dan ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote, ik had er vroeger ook erg veel last van (tot ik stopte met roken).
Lekker slapen dan maar
Ik ook, maar ik weiger. Morgen sollicitatiegesprek en ik MOET me gewoon goed voelen. Het moet...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef Stofje het volgende:
Damned, volgens mij kan ik mezelf nu officieel 'ziek' verklaren. Althans, ik vermoed dat ik het morgen écht ben. Maar ik ontken! Ik ga morgen gewoon m'n vaste routine doen en ik ben niet! ziek! godver!
Sterkte danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weiger. Morgen sollicitatiegesprek en ik MOET me gewoon goed voelen. Het moet...
Succes vandaag Ross!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook, maar ik weiger. Morgen sollicitatiegesprek en ik MOET me gewoon goed voelen. Het moet...
Dankuquote:
Jaaaa een mooie nieuwe dag wacht ons weerquote:
Kijk, die heeft er zin inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:20 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jaaaa een mooie nieuwe dag wacht ons weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk vroeg uit m'n bedje en met een lach op m'n gezicht naar het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi klote.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
de trein reed vanmorgen niet.
Ik kon gelukkig nog met een collega meerijden. Anders was het inderdaad de bus geworden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:36 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Dat is mooi klote.
En nu? Met de bus of een latere trein?
Man, als er iets erger is dat de trein is het wel de busquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig nog met een collega meerijden. Anders was het inderdaad de bus geworden.
HA! Een nu nog overheersendere vertegenwoordiging vanuit het Ginnekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Verkade het volgende:
Dat is flink klote! Maar hoe kan een trein gewoon niet rijden? Meestal is er dan toch vervangend vervoer?
Ik woon overigens ook in Breda, in het Ginneken
Welkom! Bier? NAC?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Verkade het volgende:
Dat is flink klote! Maar hoe kan een trein gewoon niet rijden? Meestal is er dan toch vervangend vervoer?
Ik woon overigens ook in Breda, in het Ginneken
Gewoon, als in de bovenleiding was stuk. En voordat het vervangend vervoer op gang zou komen, ben je al weer een halve werkdag verder.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Verkade het volgende:
Dat klopt als eens bus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man, als er iets erger is dat de trein is het wel de bus
Schattigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:07 schreef Swiffer het volgende:
joostennina.onzebruiloftsite.nl
lekker cheesy!!
Iddquote:
Hey! Het duurt nog wel 2 hele uren EN een kwartier vandaag ja!quote:
Dan moet je niet zeuren Koekiequote:
Daar hoef je toch niet zenuwachtig voor te zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren KoekieEn jij hoeft niet zenuwachtig te zijn voor een sollicitatiegesprek enzo
Ik ben er ook niet echt superzenuwachtig voor, maar toch zo'n ongemakkelijk gevoel in je onderbuik zeg maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet zenuwachtig voor te zijn?Gewoon jezelf zijn. Om wat voor functie gaat het eigenlijk?
Je gaat werken bij Brainiac?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Rossdale het volgende:
EN NU PAS THUIS!
Ben er zo'n 2,5 uur geweest en wat een ontzettend gaaf bedrijfAls ik de baan krijg mag ik gewoon ook echt legaal rakettenbrandstof ontsteken enzo voor testen. Ontzettende bunker voor de schietoefeningen
Ik ben hyped!
Gesprek ging heel erg lekker en maandag hoor ik meer. Nu is het afwachten
klinkt vet! wat voor toko is het?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Rossdale het volgende:
EN NU PAS THUIS!
Ben er zo'n 2,5 uur geweest en wat een ontzettend gaaf bedrijfAls ik de baan krijg mag ik gewoon ook echt legaal rakettenbrandstof ontsteken enzo voor testen. Ontzettende bunker voor de schietoefeningen
Ik ben hyped!
Gesprek ging heel erg lekker en maandag hoor ik meer. Nu is het afwachten
success en veel plezier !!!quote:
Tof! Veel plezier en ga het vieren met een etentje ofzoquote:
Iig zondag voetbal kijken, en renners uitlachenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:16 schreef Asics het volgende:
Hiep hoi weekend in aantocht.
Wat zijn de plannen?
same here.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:09 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Iig zondag voetbal kijken, en renners uitlachen
Zit/sta je weer in de Beyerd ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
kan niet meedoen - ben nog steeds niet hersteld van die gebroken voet.
maargoed, dat weerhoudt me niet van een pilske.
om voetbal te kijken wel ja.quote:
Broekiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:08 schreef Asics het volgende:
[..]
om voetbal te kijken wel ja.
verder trek zelfs ik de gemiddelde leeftijd daar omlaag
Café de Bejaard.
Dan zit je dochtertje denk ik op mijn schoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:40 schreef Dalamar het volgende:
Straks nog even naar het zonfeest op de school van m'n dochtertje.
Ze hadden geen betere dag kunnen uitzoeken
Wel goedkope verwarming!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:26 schreef Rossdale het volgende:
14:23:27 03-10-08 20 G BRAN PRIO 1 6135 6438 3756 GINNEKENWEG 268dat is dichtbij! Ik woon op 306
Ben jij zo verslaafd aan de computer dat je er via FOK! achter moet komen dat er een brand woed 6 huizen verderop?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:26 schreef Rossdale het volgende:
14:23:27 03-10-08 20 G BRAN PRIO 1 6135 6438 3756 GINNEKENWEG 268dat is dichtbij! Ik woon op 306
Nieuw persoon (en nog vrouwelijk ook, dat moet jou toch aanspreken) gesignaleerd in onze topiques. Say hi to Tammehquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:06 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost! Nog net op tijd. En ik ga niet alles lezen. Als ik iets belangrijks gemist heb, laat het dan ff hieronder weten!.
Brand op de Ginnekenweg!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:06 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost! Nog net op tijd. En ik ga niet alles lezen. Als ik iets belangrijks gemist heb, laat het dan ff hieronder weten!.
Hoi!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nieuw persoon (en nog vrouwelijk ook, dat moet jou toch aanspreken) gesignaleerd in onze topiques. Say hi to Tammeh
Die had ik meegekregen! Dat was het vorige topic toch?quote:Swiffer gaat volgend jaar trouwen (in juli als ik me niet vergis).
quote:Rossdale gaat werken bij Brainiac.
Dat kan ik ook echt vanaf mijn werk in Bergen op Zoom zien jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:51 schreef moby92 het volgende:
[..]
Ben jij zo verslaafd aan de computer dat je er via FOK! achter moet komen dat er een brand woed 6 huizen verderop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |