Ah, de kantine van het OLVquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tegenover de tank op de Gen. Maczekstraat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef Dalamar het volgende:
Deeltje 137 liep tering snel totdat ik me liet zien
quote:
Ook half 7.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Tammeh het volgende:
Ik weet niet hoelaat jij morgenvroeg weer op moet staan, maar mijn wekkertje gaat weer fijn om 06.30 rinkelen.
Dat is zwaar klote, ik had er vroeger ook erg veel last van (tot ik stopte met roken).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef Tammeh het volgende:
&Daarbij heb ik net een migraine-aanval gehad van 2,5e dag lang..
Ah okay. Dan heb jij denk ik wat minder slaap nodig dan ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote, ik had er vroeger ook erg veel last van (tot ik stopte met roken).
Lekker slapen dan maar
Ik ook, maar ik weiger. Morgen sollicitatiegesprek en ik MOET me gewoon goed voelen. Het moet...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef Stofje het volgende:
Damned, volgens mij kan ik mezelf nu officieel 'ziek' verklaren. Althans, ik vermoed dat ik het morgen écht ben. Maar ik ontken! Ik ga morgen gewoon m'n vaste routine doen en ik ben niet! ziek! godver!
Sterkte danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weiger. Morgen sollicitatiegesprek en ik MOET me gewoon goed voelen. Het moet...
Succes vandaag Ross!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook, maar ik weiger. Morgen sollicitatiegesprek en ik MOET me gewoon goed voelen. Het moet...
Dankuquote:
Jaaaa een mooie nieuwe dag wacht ons weerquote:
Kijk, die heeft er zin inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:20 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jaaaa een mooie nieuwe dag wacht ons weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk vroeg uit m'n bedje en met een lach op m'n gezicht naar het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi klote.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
de trein reed vanmorgen niet.
Ik kon gelukkig nog met een collega meerijden. Anders was het inderdaad de bus geworden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:36 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Dat is mooi klote.
En nu? Met de bus of een latere trein?
Man, als er iets erger is dat de trein is het wel de busquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig nog met een collega meerijden. Anders was het inderdaad de bus geworden.
HA! Een nu nog overheersendere vertegenwoordiging vanuit het Ginnekenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Verkade het volgende:
Dat is flink klote! Maar hoe kan een trein gewoon niet rijden? Meestal is er dan toch vervangend vervoer?
Ik woon overigens ook in Breda, in het Ginneken
Welkom! Bier? NAC?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Verkade het volgende:
Dat is flink klote! Maar hoe kan een trein gewoon niet rijden? Meestal is er dan toch vervangend vervoer?
Ik woon overigens ook in Breda, in het Ginneken
Gewoon, als in de bovenleiding was stuk. En voordat het vervangend vervoer op gang zou komen, ben je al weer een halve werkdag verder.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef Verkade het volgende:
Dat klopt als eens bus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man, als er iets erger is dat de trein is het wel de bus
Schattigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:07 schreef Swiffer het volgende:
joostennina.onzebruiloftsite.nl
lekker cheesy!!
Iddquote:
Hey! Het duurt nog wel 2 hele uren EN een kwartier vandaag ja!quote:
Dan moet je niet zeuren Koekiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |