Mooi zo!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Met vriendinlief gaat het heel goedWe zijn behoorlijk gelukkig samen
Met mij zelf, mwoah het gaat wel. Ik heb zin in mijn sollicitatiegesprek donderdag
Nee richting het noordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi zo!
Is het een bedrijf in Breda? Of ga je weer zo ver richting Zeeland?
..quote:
Nou, nee. Breda is veel leukerquote:
Heb ik ook gehad, is na 2 dagen weer over, het zet niet door. Heb ik van meer mensen gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:06 schreef Asics het volgende:
Hier ook al een eerste geval van keelpijn
Wel uitkijken met overstekenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef JDude het volgende:
Moerdijk valt nog wel mee qua afstand, vanuit de Haagse Beemden kun je het al bijna aanraken.
*kuch* zwakke geslacht *kuch*quote:
Je weet heul niet of dat nodig isquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Dan kun je 'smorgens toch nét even wat beter je tanden poetsen.
check, had ook echt moeite met uit bed komen vanochtend.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:06 schreef Asics het volgende:
Hier ook al een eerste geval van keelpijn
Als je in Breda zou werken... .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:57 schreef Rossdale het volgende:
Vanochtend vanuit zeeland richting bergen op zoom vertrokken... was er bij Antwerpen een vrachwagen met bakstenen geschaart. Heel de snelweg vol bakstenen en een Rossdale een uur lang in de file
Mag ik vandaag nog lekker tot later op mijn werk zitten ook, en ik had er al zoveel zin in
Achja, gelukkig heb ik nu wel mijn hendig sjiek nette kleren opgehaald voor mijn gesprek van morgen
...zou ik nog een kwartier langer onderweg geweest zijn, ik kwam vanuit ZEELANDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |