quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
...zou ik nog een kwartier langer onderweg geweest zijn, ik kwam vanuit ZEELAND
Ja, hoewel ik er inmiddels al uit ben wat ik aan doe vandaag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef bassieVL het volgende:
Kledingissues als je naar je werk gaat?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik er inmiddels al uit ben wat ik uit doe vandaag.
Hetgene wat bovenop in je kast ligtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens serieuze kledingissues. Ik weet bij God niet wat ik aan moet doen vandaag.
You of all people!quote:
Joh, ik maakte maar een geintje, ik ben gisteren de deur niet uit geweestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:08 schreef Rossdale het volgende:
Hetgene wat bovenop in je kast ligt
Dat doe ik altijd, en ik heb nooit problemen.
En let eens niet zo op mijn autoIk hou niet zo van sociale controle enzo
Dat ding houdt niemand meer bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
Voeg mij maar toe aan de Bredase users.![]()
Zie trouwens dat Spekkiemonster wel héél dichtbij mij woont.
Niets!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef tha_rizzo het volgende:
De docent komt niet opdagen. K., wat heb je met onze docent gedaan.
Ga je naar NAC, en welk merk bier?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
Welkom!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
Dan zagen we die docent wel gillend hard wegrennenquote:
Mag ik je even herinneren aan je opmerking laatst hm? Zovan "Wow, wat zie jij er goed uit!". Hm, nou. Hm?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan zagen we die docent wel gillend hard wegrennen
Dat was een inkoppertje K., ik moest 'm gewoon maken
Je zag er toen in die kleding beter uit dan normaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik je even herinneren aan je opmerking laatst hm? Zovan "Wow, wat zie jij er goed uit!". Hm, nou. Hm?!
weinig kleding dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je zag er toen in die kleding beter uit dan normaal.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Tammeh het volgende:
Je ziet me toch zeker een aantal keer per maand voorbij komen op je werk Steven.![]()
Maar ik zal eens even wat uploaden, voor de mensen die mijn gezicht nog niet kennen.
@ Niels; Ben zéker van plan weer te gaan studeren, maar dan pas volgend schooljaar.
En dan wil ik verpleegkundige voor kids worden.![]()
Ach, ik ook niet. Zit hier ziek thuis in m'n trainingsbroek & shirtje, dusja. Erg charmant is 't niet.quote:
Yesss, it's me.quote:
Normaliter ben ik het sowieso. Mijn brede inborst gecombineerd met mijn noeste uitstraling en mijn intelligente voorkomen zorgen daarvoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom zou jij je überhaupt sexy voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |