***Deze openingspost is hier te vinden!***quote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Alweer?quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef Locusta het volgende:
Lekker 2 uur Heroes gekekenWas weer helemaal top!
quote:Op maandag 29 september 2008 00:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
ja idd nog eventje en dan kunnen we van S02E03 genieten... can't wait
Oh zijn schotwonden. Ja dat is wel geheimzinnig inderdaad. Maar ik neem aan dat ze dat nog uitleggen. Al je kruit verschieten in de eerste twee afleveringen is ook niet leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef MadGuy het volgende:
@ Breuls:
Inhakende op mijn post over Nathan en Linderman. Die schotwonden waar ik het over had sloegen op Nathan, niet op Linderman.De genezing van Nathan is nog onverklaard, als Linderman inderdaad alleen maar in Nathans geest bestaat... En dat zit me het meeste dwars van alle onwaarschijnlijkheden in dit seizoen. De rest kan ik aardig verkroppen en in de context van de serie zien.
Hij was genezen door Adam, maar als daar wat van achterblijft is zo iemand dus altijd min of meer onoverwinnelijk.quote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Nathan is al eens genezen door bloed van Claire als ik het goed heb (na de ontploffing van Peter). Wellicht is er een beetje van de genezende kracht in zijn lichaam achter gebleven en is ie zo hersteld, al lijkt me dat niet het geval. Zou men niet gewoon nog meer bloed van Claire of Adam hebben achtergehouden, just in case?
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was heel slaperig toen ik het keek, maar kan het niet gewoon zijn dat f-Peter Nathan heeft geinjecteerd met zijn bloed? Het leek mij eugenljk de meest logische verklaring.
* Haijo hoopt op weer een lekker duistere toekomst met big-ass superhero battles.quote:Op maandag 29 september 2008 10:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.
@ Breuls: ik ben erg benieuwd naar die verklaring. Maar je hebt gelijk, er moeten wat dingen te raden overblijven. Er zal vast nog wel weer een episode gewijd aan de toekomst of het verleden komen.
typo tuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 02:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben trouwens begin deze week begonnen met het kijken van Heroes in HD kwaliteit. Het eerste seizoen in 1 ruk uitgekeken, wat naar meer smaakte maar seizoen 2 is tot nu toe echt fokking boriing.
Ben nu tot aflevering 6 gekomen en moet er nog 5 maar hopelijk wordt het nog wat want in die 60 minuten gebeurt er weinig...
Elke maandag is er een uitzending in Amerika, dus morgen is die binnen te halenquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm welke dag is dit erop in Amerika , dan weet ik wanneer ik ongeveer moet downloaden. Kwam er nu pas eergister achter dat 't weer begonnen was.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elke maandag is er een uitzending in Amerika, dus morgen is die binnen te halen
Waarom zou Peter dat niet kunnen? Die neemt toch zo goed als de hele kracht over van iemand?quote:Op maandag 29 september 2008 10:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.
@ Breuls: ik ben erg benieuwd naar die verklaring. Maar je hebt gelijk, er moeten wat dingen te raden overblijven. Er zal vast nog wel weer een episode gewijd aan de toekomst of het verleden komen.
Daarom twijfelde ik ook, in dezelfde post nog. We hebben niet gezien dat het niet kan inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zou Peter dat niet kunnen? Die neemt toch zo goed als de hele kracht over van iemand?
Ik hoop inderdaad dat we niet weer zo'n Hiro-in-Japan lijntje krijgen met Parkman. Ik bedoel, vorig seizoen vond ik het wel leuk, een tweede keer is gewoon botte herhaling.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef sjarreltje het volgende:
Ik hoop wel dat Parkman de komende aflevering wat meer in de 'bewoonde wereld' komt. Ik ben echt benieuwd waar zijn verhaal naartoe lei(d/dt).
Waarschijnlijk wordt bedoeld, Bob Bishop, vader van Elle Bishop (die wel wat van Kirsten Dunst weg heeft). Zijn gave was trouwens al bekend in S2quote:
Kickquote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef Treveo het volgende:
TVP, ik mis alleen wel de topiclinks van #44 en #45 in de OP.
[USA] Heroes #44 SuperMailMan! - Villains begint 22 september
[USA] Heroes #45 Waar het nieuwe seizoen al weer is begonnen
Niet hier.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:53 schreef soares het volgende:
Heeft iemand een goede torrent in de aanbieding?
Ah, Bob Bishop inderdaad. Dat was inderdaad vanaf het begin van seizoen 2 al bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt bedoeld, Bob Bishop, vader van Elle Bishop (die wel wat van Kirsten Dunst weg heeft). Zijn gave was trouwens al bekend in S2
Die kon je inderdaad iets te duidelijk herkennen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Dat gegil is trouwens zo'n standaard geluidseffect die je veel hoort in films en games.
Ik vermoedde al een beetje dat de nieuwe partner van HRG Sylar zou zijn. De omschrijvingen deden er zo geheimzinnig over. Ik vind het een goede move. Het gaf hem de kans eens iets anders te zijn dan de Sylar die we allang kennen. Erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:40 schreef bob1234 het volgende:
Coole aflevering Sylar echt lid van de Petrelli famillie![]()
Hiro en Daphne zijn nu de komische verhaallijn. De opmerkingen die hij tegen Daphne maakt zijn classic Hiro uit seizoen 1, en ik heb een paar keer fijn gelachen. Matt's verhaal kan ook nog van alles worden, aangezien hij pas net begint te ontdekken dat die Afrikaan meer over hem weet (en hij kreeg ineens van die visioen-ogen -- what the hell was dat?)quote:Hiro wordt steeds vervelender elke aflevering en dat met Matt en die neger kan me ook niet boeien.
Niki is altijd Niki geweest. Zoals Bob uitlegde ging zij psychisch zo met haar gaven om, dat ze een andere persoonlijkheid creeerde waarmee ze in haar hoofd wat liep te stoeien. Maar wat wij zagen: Niki gevangen in spiegels, Niki/Jessica/Gina daadwerkelijk als aparte personen, dat was gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap alleen Jessica/Nikki nu niet. Hoe kan Jessica steeds Nikki overgenomen hebben als Jessica ergens anders haar eigen leven had?
Maar Niki is nu dus wel dood..? Maar Zimmerman zei ook al "Barbara?" tegen Tracy Strauss.. en daarna: "oh you're the one from beverly hills".. dat zou dus betekenen dat er op z'n minst 3 Niki's/Jessica's/whatever zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niki is altijd Niki geweest. Zoals Bob uitlegde ging zij psychisch zo met haar gaven om, dat ze een andere persoonlijkheid creeerde waarmee ze in haar hoofd wat liep te stoeien. Maar wat wij zagen: Niki gevangen in spiegels, Niki/Jessica/Gina daadwerkelijk als aparte personen, dat was gewoon niet waar.
Jessica Sanders, de echte, is Niki's zusje die schijnbaar overleden is. Maar er is dus een theorie dat Tracy eigenlijk de echte Jessica is.
Er stond ''sound manipulation" op zijn dossier. Maar dat viel mij ook pas in de 'previously on heroes' op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Toffe aflevering, vond vooral tof om erachter te komen wat de kracht van Jesse was omdat daar in de vorige aflevering zo vaag over gedaan werd.
Volledig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar Niki is nu dus wel dood..?
Oeh, zo had ik het nog niet gezien. Da's wel helemaal apart.quote:Maar Zimmerman zei ook al "Barbara?" tegen Tracy Strauss.. en daarna: "oh you're the one from beverly hills".. dat zou dus betekenen dat er op z'n minst 3 Niki's/Jessica's/whatever zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was trouwens ook wel een mooie scene met Micah.![]()
Je zag wel iets op haar voorhoofd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ow wacht Niki is omgekomen met zo'n brand/ontploffing toen hč? Beetje vreemd dat ze in d'r kist ligt zonder brandwonden? In het vorige topic postte Breuls nog een link naar een foto waarop Niki in zo'n lijkenzak ligt en daar heeft ze wel dikke brandwonden?Slordigheidsfoutje of hele goede begrafenis-visagiste
?
Ja, maar op die foto zat ze er helemaal onder, nu had ze één plekje op haar hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je zag wel iets op haar voorhoofd.
Die wist op tijd te ontkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
Watskeburt met Monica dan
Jessica bestaat toch wel? Ik meen me te herinneren dat Niki haar pa de schuld gaf dat Jessica dood was? Het lijkt er dus op dat Jessica en Niki tweelingzusjes waren en Jessica overleden is? en Niki heeft daar wss een flinke klap van gehad of ze had al een steekje los zitten waardoor ze alter ego's ging ontwikkelen - waaronder die van haar (overleden) zus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan moet Niki toch bewust of onbewust geweten hebben dat Jessica bestaat.. Of wacht, Jessica heet in het echt Tracy en Niki heeft de hele Jessica dus wel verzonnen?
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar toen zei iedereen hier TRACY IS JESSICA, JESSICA BESTAAT EHEECCHTquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jessica bestaat toch wel? Ik meen me te herinneren dat Niki haar pa de schuld gaf dat Jessica dood was? Het lijkt er dus op dat Jessica en Niki tweelingzusjes waren en Jessica overleden is? en Niki heeft daar wss een flinke klap van gehad of ze had al een steekje los zitten waardoor ze alter ego's ging ontwikkelen - waaronder die van haar (overleden) zus.
Oh my, dit is verwarrend.
Sowieso het laatste. Da's wel gebruikelijk bij opbaringen afaik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ow wacht Niki is omgekomen met zo'n brand/ontploffing toen hč? Beetje vreemd dat ze in d'r kist ligt zonder brandwonden? In het vorige topic postte Breuls nog een link naar een foto waarop Niki in zo'n lijkenzak ligt en daar heeft ze wel dikke brandwonden?Slordigheidsfoutje of hele goede begrafenis-visagiste
?
Hetzelfde gevoel heb ik een beetje bij Nikki en Claire.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Afrikaan bij Parkman een beetje stom. Ik bedoel... o we hebben weer even een Ziene rnodig en we hebben isaac al geklled... laten we dan maar iemand exact dezelfde gaven geven.
Nog steeds zakkende, nu op 9,3 miljoen. Maar Heroes doet het nog erg goed bij de doelgroep (18-34 jarigen).quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe waren de ratings voor episode 3 eigenlijk?
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Niet allemaal, de eersten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood. Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy
.
Wat Mohinder ontdekte is dat de werkzame stoffen door adrenaline werden geactiveerd. Voor zover mijn biologische kennis strekt worden dat soort stoffen geinitieerd door de hersenen/hersenstam. Als de niet meer in verbinding staat met het lichaam is er weinig te genereren en zal de kracht ook niet geactiveerd worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Orbis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.
Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
Omdat je oorbellen ook nog wel eens uit wilt doen, kan ik me zo voorstellenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Mirel het volgende:
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
Volgens de engelse srt file die ik heb gevonden zegt ze: "You're 0 for 2 against me, pikachu. That's just regular confidence"quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef WheeleE het volgende:
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
Ik denk dat het vaak allemaal een beetje 'far-fetched'/opgeklopt aanvoelt omdat Seizoen twee maar half af was.Ja, ze is de moeder van allemaal volgens mij. Sylar is dus Claire's oom enzo... Erg leuk bedacht allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder moet Sylar er dus gewoon uit en moeten ze met een nieuwe echte bad guy op de proppen komen. Maar ja.. er schijnt niemand dood te mogen in Heroes.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is waar, er zijn nu teveel personages met speciale krachten maar dat maakt het niet minder interessant.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het gaat helemaal mis met 'Heroes' wat mij betreft. Net deel 3 gezien, maar het kan me nog voor geen meter boeien. Vooral de scenes met Parkman en met Hiro zijn echt slecht. Verder is het erg flauw dat er nu wéér iemand is die de toekomst voorspelt via tekeningen. Het grootste minpunt is wat mij betreft dat er nu veel te veel mensen zijn met speciale krachten. Het gaat totaal over the top allemaal. Ik kijk deel 4 en 5 nog denk ik en als het dan nog steeds zo gaat dan houdt het voor mij op. Jammer, want seizoen 1 en 2 waren veelbelovend.
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
SPOILER: Mijn reactie en kijkerservaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Ik vond Mohinder ook deze week weer irritant. Ik snap dat zijn teksten geīnterpreteerd moeten worden als die vierkantje intro-tekstvakjes die je in stripboeken ziet, maar ik vind het een beetje minachting van de kijker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat mij wel opviel is dat we Mohinder niet zagen in ep3
Dan had Sylar beter zijn krachten kunnen overnemen dan die van Jesse..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Ik vind hem juist steeds geweldiger worden. Juist door dat dubbelzinnige, je ziet de reden achter zijn slechtheid hij is niet een zwart-wit geval zoals de meeste comicbook schurken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Merkie het volgende:
En Sylar is echt de meest debiele bad guy ooit vind ik, snap niet dat mensen hem tof vinden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:13 schreef SHOOOTO het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar is zij gebleven?![]()
[ afbeelding ]
bronquote:We actually had some scenes with Dana Davis, but they didn’t make the final cut. So you’ll be able to catch them on the Season 3 DVD.
Dus Mrs. Petrelli is de moeder van Peter, Nathan, Sylar en de "moeder van Claire"? One happy family dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
En dat Mrs. Petrelli nu opeens ook nog de moeder van Gabriel/Sylar is... En niet van peter of Nathan dan?! En waar is papa Petrelli eigenlijk?!
Ah, nastyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Mr.J het volgende:
Ja, dat bedoelde ik, de moeder van "de moeder van Clair". De moeder van de vuurvrouw dus. Die dan weer de vrouw is geweest van Nathan.
De eerste waarvan we het weten is Adam Monroe, of Takezo Kensei, zo'n 400 jaar terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef Risce het volgende:
Ok Ok, maar hoe ver gaan die superkrachten dan terug? Wie was dan de eerste die muteerde? En wat heeft Zimmermann hier weer mee te maken? En wat kan Suresh van Zimmermann leren.... Vragen vragen vragen.
O ja, natuurlijk. Zou wel heel incestueus worden dan, als de vuurvrouw de lover en zus van Nathan was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we niet. Claire is de kleindochter van Angela, omdat Nathan haar zoon is en Claire weer de dochter van Nathan.
Wel jammer dat ze een verhaallijn over haar opbouwen, en zo ineens weer afhakken. Maargoed, zal wel door de schrijversstaking van vorig jaar komenquote:
Als je de berichten had gelezen wist je dat je absoluut niet de enige bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:41 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige hier, maar ik vind het nou niet zo geweldig eigenlijk tot nu toe.
Dat 'coole' begrijp ik niet helemaal, aangezien het over een niet al te prettig personage gaat.... Maar goed, veel mensen schijnen hem 'cool' te vinden, dus het zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef mrhanky het volgende:
Nog coolere Sylar in de nieuwe promo voor volgende week
Dit is altijd het risico met dat tijdreizen in series, als je het even gebruikt dan kan je er nog mee wegkomen. Maar zodra je het vaak toepast gaat dit alleen maar bergafwaarts met het verhaal. Je maakt het je als schrijver erg moeilijk wanneer je aan dit soort dingen begint want je zal dan ook alles recht moeten lullen. Ik zou het iig erg jammer vinden als dit seizoen verpest wordt door dat vele tijdreizen. Maar goed, we zullen het zien in de komende afleveringen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef MeneerSjon het volgende:
Als je door de tijd kan reizen kan je alles weer recht zetten maar nee, niemand denkt in deze serie na. Wat ze nu met Sylar aan het doen zijn slaat ook nergens op. Claire is eyecandy maar ze doet nix boeiends, in seizoen 1 deed ze moeilijk kijken en janken, in seizoen 2 deed ze nog moeilijker kijken en nu gaan we weer vrolijk daarmee verder. Dan die bullshit met Mohinder, hopelijk gaat ie dood maar blijkbaar zijn de schrijvers de enige die hem boeiend vinden.
Een pluspunt is wel dat er meer tempo in zit.
Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens is Peter eerder de villain dan Sylar, Peter wil elke keer de wereld verbeteren terwijl ie 't eigenlijk steeds verknalt.
In seizoen 1 werd al gezegd dat hij de wereld zou vernietigen.
Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Nikiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:21 schreef Gremen het volgende:
Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. vuur dus kan dat nu ook allemaal.
Dat dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt.
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef computermistake het volgende:
[..]
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
Mnee dat heeft F Peter wss van een ander character die wij (nog) niet kennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
Onder het laken bedoel je?quote:
Ik kon hier wel om lachen. Lekker morbide.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Kristen Bellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Dat is precies het probleem. Er lopen veels teveel verhaallijnen onlogisch door elkaar en de serie kan op de huidige stand eeuwig doorgaan tot in de cliché's.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Er zit helemaal geen vaart in. Er gaan veel te weinig mensen dood en er lopen veel te veel idioten met superpowers rond.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
er gaan te weinig mensen dood... check de derde aflevering eens... die bridget, die mensen bij het tankstation (lekker gruwelijk) enzo... in tegenstelling tot seizoen 2 is de vaart hoog en zijn de special effects gelukkig ook beter. ik vind het wel vermakelijk, stand op nul en gewoon gas erop. Tuurlijk, er zitten een paar rare dingen in (en ook al vind ik ari larter geweldig, dat kloongebeuren vind ik een beetje te vergezocht en bijgeraapt) , toch blijft het me ergens wel boeien!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen vaart in. Er gaan veel te weinig mensen dood en er lopen veel te veel idioten met superpowers rond.
Het blijft mijn lievelings seriequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Cootz het volgende:
Pff, beetje overdreven kritisch kuddegedrag hier hoor... Seizoen 1 was natuurlijk geniaal, maar het blijft ook nu nog een onwijs toffe serie! Valt allemaal reuze mee hoe slecht het nu is..
Nee hoor, ik ben ook nog steeds enthousiast.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Nee, ik geniet er ook nog prima van. Ik snap de ophef ook niet zo. Er kan wel geroepen worden dat er teveel mensen met gaven zijn, maar het is nou niet bepaald zo dat ze vechtend en schietend superheldje aan het spelen zijn. Er worden nu een aantal verhalen in gang gezet en de manier waarop vind ik bijzonder lijken op seizoen 1. Er hangt natuurlijk een andere lading aan; want iit seizoen 1 ken je iedereen al, maar ik vind het vooralsnog erg goed te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Yup. En met 13 afleveringen voor Villains plus 12 voor Fugitives hebben we er nu zelfs nog 22 te gaan.quote:Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Ja dat kan je 1000x zeggen en nog blijven die mensen in dit topic posten en kritiek geven en alles afkraken.. zagen we wel bij seizoen 2. Na elke ep hoop gezeik en toch bleven ze kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het ook nog steeds een superserie, tegen degenen die lopen te klagen zou ik willen zeggen: kijk dan niet en ga iets doen wat je wel leuk vindt..
Ik vind het eigenlijk irritant, ben je enthousiast zit er zo'n zeurpiet tussen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja dat kan je 1000x zeggen en nog blijven die mensen in dit topic posten en kritiek geven en alles afkraken.. zagen we wel bij seizoen 2. Na elke ep hoop gezeik en toch bleven ze kijken. Stiekem vinden ze het wel leuk dus
.
Ach, zolang wij er maar van genieten toch.
Wat een onzin. Ik vond seizoen 1 en 2 geweldig. Tot nu toe valt me seizoen 3 enorm tegen. Dat mag toch? En ik blijf voorlopig nog even kijken in de hoop dat het weer beter wordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het ook nog steeds een superserie, tegen degenen die lopen te klagen zou ik willen zeggen: kijk dan niet en ga iets doen wat je wel leuk vindt..
Dus die leeft nog? Dat had ik ook eigenlijk kunnen weten.quote:
Onzin, je mag toch kritiek hebben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef SiGNe het volgende:
Sure, maar argumentatie als "Waarom moest die actrice per se terug" neem ik niet serieus. Jij weet niet welke verhaallijn er achter zit, maar beredeneert dat ze Larter niet de zak wilden geven "en een rolletje voor haar bedacht hebben". Althans, zo interpreteer ik je post. Volgens mij maakte Linderman in The Hard Part al een opmerking over het bij elkaar brengen van DL en Niki met Micah als resultaat. Wie zegt dat dat masterplan al niet veel eerder begon?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin, je mag toch kritiek hebben?
Mijn kritiek is heel anders. Sylar schijnt niet dood te kunnen en we hebben twee seizoenen lang met samengeknepen billen gezeten als Sylar bijna Claire te pakken had. Dat lukte niet, Sylar werd vermoord, maar bleef gewoon terug komen alsof hij Claire's krachten al lang had.... en krijgt haar gewoon in seizoen 3 even heel simpel te pakken. Het bijverhaal van Hiro in seizoen 2 was al matig, maar het verhaal van Parkman lijkt nu (nog) helemaal nergens op. Ook Hiro lijkt dit seizoen weer vulling te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sure, maar argumentatie als "Waarom moest die actrice per se terug" neem ik niet serieus. Jij weet niet welke verhaallijn er achter zit, maar beredeneert dat ze Larter niet de zak wilden geven "en een rolletje voor haar bedacht hebben". Althans, zo interpreteer ik je post. Volgens mij maakte Linderman in The Hard Part al een opmerking over het bij elkaar brengen van DL en Niki met Micah als resultaat. Wie zegt dat dat masterplan al niet veel eerder begon?
Ik ben naar aanleiding van de eerste drie afleveringen nieuwsgierig geworden naar wat er komt. Waarom zit Matt in Afrika? Wie is die schilder? Waarom schildert hij alleen Matt? Wat doet zijn schildering van de wereldbol op een muur in de haven van New York? Wie is Tracy Strauss echt? Wat is haar achtergrond? Is Linderman een verbeelding of echt als persoon aanwezig? Is die formule de sleutel tot het krijgen van gaven? Wat is er met Mohinder aan de hand? Welke kant gaat Sylar nu op? Hoe is f.Peters toekomst gerelateerd aan wat Hiro in zijn flashforward zag? Waarom is Claire 'anders' dan de andere evolved humans?
Etcetera.
Dat je het niet snapt wil niet zeggen dat het kut in elkaar zit: dat betekent gewoon dat je het niet snapt.
dat laatste snap ik niet zo, want als ze de oude cast niet meer lieten terugkomen werd er wel gezeken over opnieuw beginnen (want dan moet iedereen opnieuw in het verhaal worden geintroduceerd zonder link naar de vorige seizoenen etc). Juist door de chaos die nu lijkt te ontstaan denk ik dat het wederom als puzzelstukjes in elkaar blijft vallen en dat aan het einde duidelijker zal zijn wat er werkelijk speelt. ik zie het niet als losse episodes waarvan we nu het begin zien maar van een bijna gecontroleerde chaos van verschillende lijnen (zoals de lijnen die hiro en peter maakten in de afgelopen afleveringen en seizoenen) die elkaar gaan knopen en elkaar completeren. laat ik het zo zeggen: het nut van een aantal dingen is nog niet bewezen maar ik heb het gevoel dat het wel bewezen gaat worden en dat straks in de finale duidelijk is waarom sommige beslissingen zijn genomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kritiek is heel anders. Sylar schijnt niet dood te kunnen en we hebben twee seizoenen lang met samengeknepen billen gezeten als Sylar bijna Claire te pakken had. Dat lukte niet, Sylar werd vermoord, maar bleef gewoon terug komen alsof hij Claire's krachten al lang had.... en krijgt haar gewoon in seizoen 3 even heel simpel te pakken. Het bijverhaal van Hiro in seizoen 2 was al matig, maar het verhaal van Parkman lijkt nu (nog) helemaal nergens op. Ook Hiro lijkt dit seizoen weer vulling te zijn.
Verder barst het van de personages met gaven (het is dus totaal niet bijzonder meer zo langzamerhand) en iedere verhaallijn lijkt door de mogelijkheid van tijdreizen heel simpel op te lossen. Hoe dan ook, we hadden er misschien te veel van verwacht en naar hij schijnt zijn de kritieken in Amerika ook niet mals (maar dat heb ik alleen van horen zeggen). Tot nu toe is het dramatisch slecht, maar mijn bescheiden mening, maar dat zegt niet dat het niet beter kan worden. Daar hoop ik dus op.
En dat ze bijna wanhopig vasthouden aan oude personages/acteurs/actrices valt toch wel heel erg op dit seizoen.
Vind het zo achterlijk dat ze weer vierduizend nieuwe verhaallijnen verzinnen, terwijl een hoop dingen uit seizoen 2 of zelfs seizoen 1 nog niet eens zijn uitgelegd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sure, maar argumentatie als "Waarom moest die actrice per se terug" neem ik niet serieus. Jij weet niet welke verhaallijn er achter zit, maar beredeneert dat ze Larter niet de zak wilden geven "en een rolletje voor haar bedacht hebben". Althans, zo interpreteer ik je post. Volgens mij maakte Linderman in The Hard Part al een opmerking over het bij elkaar brengen van DL en Niki met Micah als resultaat. Wie zegt dat dat masterplan al niet veel eerder begon?
Ik ben naar aanleiding van de eerste drie afleveringen nieuwsgierig geworden naar wat er komt. Waarom zit Matt in Afrika? Wie is die schilder? Waarom schildert hij alleen Matt? Wat doet zijn schildering van de wereldbol op een muur in de haven van New York? Wie is Tracy Strauss echt? Wat is haar achtergrond? Is Linderman een verbeelding of echt als persoon aanwezig? Is die formule de sleutel tot het krijgen van gaven? Wat is er met Mohinder aan de hand? Welke kant gaat Sylar nu op? Hoe is f.Peters toekomst gerelateerd aan wat Hiro in zijn flashforward zag? Waarom is Claire 'anders' dan de andere evolved humans?
Etcetera.
Dat je het niet snapt wil niet zeggen dat het kut in elkaar zit: dat betekent gewoon dat je het niet snapt.
Claire is niet onsterfelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:46 schreef SunChaser het volgende:
Claries echte moeder voegt niks toe. ze kan met vuur spelen, claire os onsterfelijk.
dat heeft haar moeder helemaal niet bewezen. Claire kan botten breken, bloeden, bewusteloos raken, ademnood hebben maar ze herstelt altijd. Wat haar moeder deed was claires woede naar bovenhalen over wat Sylar haar had aangedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Claire is niet onsterfelijk.Dat heeft haar moeder wel bewezen.
Als ze maar lang genoeg ademnood heeft stikt Claire. Makkelijk zat. Hetzelfde geldt voor het afhakken van haar hoofd of een kogeltje door haar harsens. Claire herstelt niet altijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dat heeft haar moeder helemaal niet bewezen. Claire kan botten breken, bloeden, bewusteloos raken, ademnood hebben maar ze herstelt altijd. Wat haar moeder deed was claires woede naar bovenhalen over wat Sylar haar had aangedaan.
Ja dat leek idd wel erg op die snelle franse blonde (irritante) wijsneus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag op die schildering Parkman met dat snelle meisje in zn armen, wedden dat het zijn zus is.
Ze had een tak in haar hersens in seizoen 1. Weer helemaal hersteld. Als ze stikt zal ze zodra er lucht is weer gaan ademen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:09 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als ze maar lang genoeg ademnood heeft stikt Claire. Makkelijk zat. Hetzelfde geldt voor het afhakken van haar hoofd of een kogeltje door haar harsens. Claire herstelt niet altijd.
en haar vader had een kogel door z'n oog. Niks meer van te zien dankzij een drupje bloed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze had een tak in haar hersens in seizoen 1. Weer helemaal hersteld. Als ze stikt zal ze zodra er lucht is weer gaan ademen.
Ik denk dat ze niet hebben gedaan omdat er vķķr aflevering 1 al een samenvatting van een uur op tv was. Het zou een beetje dubbelop zijn geweest om de samenvatting weer samen te vatten in de eerste minuten van de premičre.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook heel opvallend vond is dat ze aan het begin van afl 1 niet even lieten zien wat er aan het einde van vorig seizoen was gebeurd. Normaal zie je dat wel met series die eigenlijk gewoon doorgaan. Misschien hebben ze dat niet gedaan omdat veel kijkers het anders nog vreemder zouden vinden dat sommige personages gewoon weer mee deden.
Heb je "aflevering" 0 niet gedownload dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook heel opvallend vond is dat ze aan het begin van afl 1 niet even lieten zien wat er aan het einde van vorig seizoen was gebeurd. Normaal zie je dat wel met series die eigenlijk gewoon doorgaan. Misschien hebben ze dat niet gedaan omdat veel kijkers het anders nog vreemder zouden vinden dat sommige personages gewoon weer mee deden.
O ja, die tattoo's! Daar is in S1, 2 en 3 helemaal niets meer mee gedaan uiteindelijk. Was 't al weer vergeten eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef SunChaser het volgende:
Het hele opgebouwde mysterieuze met die tattoo's en de organisatie čtc en Matts vader de boogieman (die achteraf niet eng of gevaarlijk was) hebben ze overboord gegooid
Ja ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:21 schreef Symer het volgende:
Die tattoo's was ik alweer helemaal vergeten![]()
![]()
Goede keusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:36 schreef SunChaser het volgende:
Overigens offtopic, de eerste ep van House na t waanzinnige laatste deel vorig seizoen viel ook tegen. Ik heb 7 seizoenen West Wing op dvd, ga daar maar eens aan beginnen.
Daar ging het halve eerste seizoen over...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Overigens, waarom is claire niet nieuwsgierig naar verhalen van haar echte moeder, over de adoptie, vroeger, familie etc
Wil elk kind niet de roots weten?
Absoluut. Ik ga komende maand seizoen 7 nog een keer herhalen. Leuk om af te steken tegen de echte verkiezingen.quote:
Nope. Die komt volgens JP en AC niet meer terug.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, aangezien we Mika nog hebben gezien is New Orleans nog wel een beetje in the picture. Dus misschien komt dat nichtje nog wel een keer naar voren.
Dat zijn ze ook; Exodus is vervallen en daarmee ook alle verhalen die op Generations zouden volgen.quote:Anders zijn die in S2 geintroduceerde Heroes wel een beetje van de kaart geveegd. O nee wacht, Maya!
Idemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Het blijft mijn lievelings serie
Maar da's toch raar dna? Ze heeft echt nog geen ene flying fuck gedaan en betekent voor 't verhaal!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Die komt volgens JP en AC niet meer terug.
O... vandaar. Ook lullig voor je als actricequote:[..]
Dat zijn ze ook; Exodus is vervallen en daarmee ook alle verhalen die op Generations zouden volgen.
Het idee van "Safe The Cheerleader, Safe The World" was niet zozeer dat Claire moest blijven leven, maar dat Peter haar krachten kon overnemen. Een natuurlijke reactie is vervolgens dat iedereen constant vreest voor 't leven van Claire, terwijl dat totaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kritiek is heel anders. Sylar schijnt niet dood te kunnen en we hebben twee seizoenen lang met samengeknepen billen gezeten als Sylar bijna Claire te pakken had. Dat lukte niet, Sylar werd vermoord, maar bleef gewoon terug komen alsof hij Claire's krachten al lang had.... en krijgt haar gewoon in seizoen 3 even heel simpel te pakken.
[flauwe modus] Wat moet die cheerleader in die kluis?[/flauwe modus]quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef Rocho het volgende:
[..]
Het idee van "Safe The Cheerleader, Safe The World" was niet zozeer dat Claire moest blijven leven, maar dat Peter haar krachten kon overnemen. Een natuurlijke reactie is vervolgens dat iedereen constant vreest voor 't leven van Claire, terwijl dat totaal niet nodig is.
Overigens heeft Claire nu dus het 'geluk' dat Sylar rustig z'n gang kon, anders had ie 'r koppie mee genomen en was ze denk ik wel dood geweest.... (of, niet levend totdat hersenen weer goed in 't koppie geplaatstst zouden worden...)
Nee. Die hele tent is zo gemaakt dat de gevangenen hun powers niet kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef SunChaser het volgende:
de vraag die niemand stelt
WAAROM ZITTEN ANDO EN HIRO GEVANGEN IN CELBLOCK 5? ZODRA DE HAITIAAN WEG IS KUNNEN ZIJ OOK WEER VERDWIJNEN!!!!!!!!!!!!!
In aflevering 3.1 gebruikt die ene gast zijn vuurkrachten in zijn cel, hoor...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Die hele tent is zo gemaakt dat de gevangenen hun powers niet kunnen gebruiken.
Was dat niet nadat de boel open was? Bij Sylar werkte het wel min of meer in het vorige seizoen dacht ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
In aflevering 3.1 gebruikt die ene gast zijn vuurkrachten in zijn cel, hoor...
Ik vond ook dat het op een schaamteloze ripoff van "The Fly" begon te lijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef SunChaser het volgende:
Hopelijk schrijven ze Mohinder eruit nu hij Jeff Goldblum aan t nadoen is. Die voice overs slaan inhoudelijk ook nergens op
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:54 schreef SunChaser het volgende:
Die nicht van Micka komt niet terug? Die was juist gaaf, ook toffe ability.
Maar mochten de makers meelezen: laat ze eens samenwerrken dan allemaal tegen elkaar en langs elkaar heen.
Peter kon in seizoen 2 door de muur heenlopen en een van die gasten gebruikte zn vuurkkrachten en Sylar kon er hersens eten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Die hele tent is zo gemaakt dat de gevangenen hun powers niet kunnen gebruiken.
Lees m'n andere post even.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Peter kon in seizoen 2 door de muur heenlopen en een van die gasten gebruikte zn vuurkkrachten en Sylar kon er hersens eten.
mwoa, nu was the Haitian nog in da house. In dat opzicht is dat dus niet erg. Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als Peter de ability van the Haitian zou aannemen. Zou hij zichzelf dan blokkeren?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Hiro en Ando stonden gewoon, ze waen niet obnder de drugs. Gewoon stomme fout
Als dat zo is zou de Haitian zichzelf ook moeten blokkeren, toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, nu was the Haitian nog in da house. In dat opzicht is dat dus niet erg. Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als Peter de ability van the Haitian zou aannemen. Zou hij zichzelf dan blokkeren?
mja, da's wel een goeiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Als dat zo is zou de Haitian zichzelf ook moeten blokkeren, toch?
Hmm, als Peter zijn krachten zou hebben wordt hij een superhero dus. Niemand die hem kan stoppen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, nu was the Haitian nog in da house. In dat opzicht is dat dus niet erg. Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als Peter de ability van the Haitian zou aannemen. Zou hij zichzelf dan blokkeren?
Jawel, nu zit je gewoon te zoeken naar foutjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:32 schreef SunChaser het volgende:
In seizoen 1 was t toch niet zo dat je krachten verdwenen als je dichtbij de Haitian stond?
In het begin werkten alleen bepaalde gaven niet, Nathan kon bijvoorbeeld wel gewoon wegvliegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Jawel, nu zit je gewoon te zoeken naar foutjes.
Denk aan de eerste keer toen we Haitian zagen, Matt kon geen gedachten meer lezen. Dat was in een bar, weet je nog? En in een van de drie nieuwe episodes heeft Hiro nog gezegd dat zijn krachten niet werkten in de buurt van Haitian. Toen hij hem vroeger in de toekomst ontmoette, snap je het nog?
Wat er met Claire gaande is kwam puur door Sylar..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:10 schreef soares het volgende:
maar je ziet claire toch ook evolueren...
dat kan de haitian dan ook he...
Was nooit anders geweest dat krachten verdwijnen van diegenen die in de buurt van de Haitian waren. Of hij moet knockout gaan, dan werken ze weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:32 schreef SunChaser het volgende:
In seizoen 1 was t toch niet zo dat je krachten verdwenen als je dichtbij de Haitian stond?
Ja, inderdaad, dat was wel raar. Normaliter krijgen de gevangenen medicijnen die de krachten onderdrukken, zoals je in seizoen 2 zag met Peter. Maar waarom geef je die dan niet aan Flint? Ik denk dat het effectbejag van de makers was: because it looks cool. Of zoiets. In de comic die bij episode drie zit zie je Knox in een dwangbuis. Ook raar, aangezien zijn krachten ENORM zijn als hij angst ruikt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
In aflevering 3.1 gebruikt die ene gast zijn vuurkrachten in zijn cel, hoor...
Huh? Hoe bedoel je? Sylar zag dat in haar hersenen dat ze geen pijn kon voelen, iets met de uiteinden van de zenuwen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat er met Claire gaande is kwam puur door Sylar..
De Haitian kan niet van iedereen de abulty uitschakelen. In seizoen 1 moest ie ook nog eens gericht te werk gaan. Nu is t pas zo dat als ie al langsloopt de powers t niet meer doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Was nooit anders geweest dat krachten verdwijnen van diegenen die in de buurt van de Haitian waren. Of hij moet knockout gaan, dan werken ze weer.
Dat vond ik dus een abrupte overgang, eerst wilde hij mensen met powers helpen en nu wilde hij mensen zonder powers helpen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:27 schreef DemonRage het volgende:
Misschien had Mohinder voor Maya helemaal niet hoeven zoeken naar een middel om krachten definitief uit te schakelen en is het bloed van de Haitian al genoeg. Maarjah, hij was meer geobsedeerd met het activeren van krachten in normale personen.
Dat bedoel ik juist. The Haitian hoeft zijn krachten niet op iemand te richten, alleen te activeren door zich te concentreren. Ik denk dat hij zijn krachten bij voorbaat activeerde om uit te sluiten dat er toevallig mensen met krachten in de buurt zijn die hun krachten willen gebruiken om die formule te stelen. Just to be sure.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Maar hij had niet door wie Hiro was en dat Ando achter m stond met een koekepan?
Ik bedoelde, wat voor gedachtenlezer ben je als je niet eens weet dat de man die met je praat bepaalde powers heeft en de formule van je wil afpakken, die niet eens aanvoelt of gedachtenleest dat een andere Japanner achter je staat om je neer te slaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. The Haitian hoeft zijn krachten niet op iemand te richten, alleen te activeren door zich te concentreren. Ik denk dat hij zijn krachten bij voorbaat activeerde om uit te sluiten dat er toevallig mensen met krachten in de buurt zijn die hun krachten willen gebruiken om die formule te stelen. Just to be sure.
Zijn kracht bestaat er niet uit dat hij kan voelen dat er iemand in de buurt is met superkrachten, denk ik. Maar het is slechts speculatie, uiteraard.
Precies. Mensen gaan met je mee als er personen zijn die powers hebben, maar dan moet je niet je eigen gecreerde waarheid verkloten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb het nu ook wel een beetje gehad met Heroes. Als je een universum creëert volgens bepaalde regels, dan moet je die ook consequent volgen.
Sinds wanneer can de haitian gedachten lezen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik bedoelde, wat voor gedachtenlezer ben je als je niet eens weet dat de man die met je praat bepaalde powers heeft en de formule van je wil afpakken, die niet eens aanvoelt of gedachtenleest dat een andere Japanner achter je staat om je neer te slaan.
Da's in iedere serie zoquote:Wat me ook steeds verbaast dat alle locaties blijkbaar op een kwartier rijden van elkaar vandaan liggen. Of het nu celblock 5 is, claires huis, etc etc, het is allemaal op een steenworp afstand.
Jij bent echt zo'n teringdebiel, ongelofelijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies. Mensen gaan met je mee als er personen zijn die powers hebben, maar dan moet je niet je eigen gecreerde waarheid verkloten.
Zelfde bij 24. We geloven dat iemand in 24 de wereld kan redden. We geloven niet dat heel LA op een kwartier afstand rijden is van elkaar, dat een president in 3 minuten zich uitkleed, seks heeft en weer aankleed en dat iemand die een jaar in een Chinese cel heeft gezeten en is gemarteld zich binnen 4 minuten scheert, aankleedt en weer op de vlucht slaat.
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n teringdebiel, ongelofelijk.
Explosie in een huis toch?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
Weten we eigenlijk hoe Nikki dood gegaan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |