abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 30 september 2008 @ 14:04:43 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62023049
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Toffe aflevering, vond vooral tof om erachter te komen wat de kracht van Jesse was omdat daar in de vorige aflevering zo vaag over gedaan werd.
Er stond ''sound manipulation" op zijn dossier. Maar dat viel mij ook pas in de 'previously on heroes' op.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Maar Niki is nu dus wel dood..?
Volledig.
quote:
Maar Zimmerman zei ook al "Barbara?" tegen Tracy Strauss.. en daarna: "oh you're the one from beverly hills".. dat zou dus betekenen dat er op z'n minst 3 Niki's/Jessica's/whatever zijn?
Oeh, zo had ik het nog niet gezien. Da's wel helemaal apart.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62023128
Dat vond ik ook nog ietwat vaag. Het komt natuurlijk allemaal samen dadelijk en ik denk dat het wel weer iets te maken heeft met Jessica en Niki, uiteindelijk en dat er door wat identiteitsverwisselingen, adopties en dergelijke het één en ander door elkaar geschud is.

Ik hóóp alleen dat het niet met klonen te maken heeft, maar eerder met IVF ofzo, die comment van Zimmerman over "I created you"...
pi_62023220
Nou ik dacht dus eerst dat je nu dus Niki/Jessica had waarbij Niki dus alter ego's heeft, en daarna dacht ik dus dat Barbara een alter ego van Tracy was. Maar daarna zei Zimmerman dus 'you're the one from beverly hills' dus lijkt me dat er dus nog een Barbara is.

Ben erg benieuwd naar deze verhaallijn moet ik zeggen .

Edit: waaraan is Niki gestorven? Was dat al in het vorige seizoen of is dit gewoon nog niet toegelicht? (Heb het vorige seizoen niet meer bekeken vandaar.. misschien dat ik iets vergeten ben).
pi_62023490
Ow wacht Niki is omgekomen met zo'n brand/ontploffing toen hè? Beetje vreemd dat ze in d'r kist ligt zonder brandwonden? In het vorige topic postte Breuls nog een link naar een foto waarop Niki in zo'n lijkenzak ligt en daar heeft ze wel dikke brandwonden? Slordigheidsfoutje of hele goede begrafenis-visagiste ?
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:22:24 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62023532
Maar dan moet Niki toch bewust of onbewust geweten hebben dat Jessica bestaat.. Of wacht, Jessica heet in het echt Tracy en Niki heeft de hele Jessica dus wel verzonnen?

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62023539
Dat was inderdaad in het tweede seizoen gebeurd. Niki is gestorven in dat huis waar ze opgesloten zat toen ze Monica kwam redden. Dat huis explodeerde toen Niki er nog in zat. Overigens is het niet zeker dat het zo gegaan is, trouwens. Met D.L. bleek het één en ander ook anders te zijn gegaan dan we eerst dachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was trouwens ook wel een mooie scene met Micah.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:23:26 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62023564
Watskeburt met Monica dan
pi_62023567
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ow wacht Niki is omgekomen met zo'n brand/ontploffing toen hè? Beetje vreemd dat ze in d'r kist ligt zonder brandwonden? In het vorige topic postte Breuls nog een link naar een foto waarop Niki in zo'n lijkenzak ligt en daar heeft ze wel dikke brandwonden? Slordigheidsfoutje of hele goede begrafenis-visagiste ?
Je zag wel iets op haar voorhoofd.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:24:42 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62023602
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Je zag wel iets op haar voorhoofd.
Ja, maar op die foto zat ze er helemaal onder, nu had ze één plekje op haar hoofd
pi_62023604
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
Watskeburt met Monica dan
Die wist op tijd te ontkomen.

Overigens wist Niki op een gegeven moment wel dat Jessica bestond hoor. En toen ontwikkelde ze Gina.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:25:34 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62023622
Maar is Jessica dan wel Tracy of is Tracy Tracy en is Jessica vruugah echt dood gegaan
pi_62023661
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan moet Niki toch bewust of onbewust geweten hebben dat Jessica bestaat.. Of wacht, Jessica heet in het echt Tracy en Niki heeft de hele Jessica dus wel verzonnen?

Jessica bestaat toch wel? Ik meen me te herinneren dat Niki haar pa de schuld gaf dat Jessica dood was? Het lijkt er dus op dat Jessica en Niki tweelingzusjes waren en Jessica overleden is? en Niki heeft daar wss een flinke klap van gehad of ze had al een steekje los zitten waardoor ze alter ego's ging ontwikkelen - waaronder die van haar (overleden) zus.

Oh my, dit is verwarrend .
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:31:34 #88
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62023834
Herr Zimmerman dus een soort vader voor tientallen Jessica's/Niki's/Barbara's enzovoorts.
Ik denk gewoon kloontjes.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62023951
Jullie maken het verschrikkelijk verwarrend inderdaad.

Niki en Jessica hebben bestaan, ze waren een tweeling. Jessica is gestorven, ooit. Vermoedelijk door hun vader, die ze eerder in seizoen één confronteerde. Hetzusjevan heeft dus gelijk. Wie Gina is weten we niet, maar waarschijnlijk verving die gewoon Jessica, toen Niki haar onder controle had.

Overigens kun je hier zien dat Niki's gezicht aardig ongeschonden is gebleven, behalve dus de linkerkant, die we niet echt te zien kregen in de kist.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:39:37 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62024041
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Jessica bestaat toch wel? Ik meen me te herinneren dat Niki haar pa de schuld gaf dat Jessica dood was? Het lijkt er dus op dat Jessica en Niki tweelingzusjes waren en Jessica overleden is? en Niki heeft daar wss een flinke klap van gehad of ze had al een steekje los zitten waardoor ze alter ego's ging ontwikkelen - waaronder die van haar (overleden) zus.

Oh my, dit is verwarrend .
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar toen zei iedereen hier TRACY IS JESSICA, JESSICA BESTAAT EHEECCHT

En toen was ik helemaal lost
pi_62024122
Kan natuurlijk zijn dat Jessica helemaal niet dood is en nu onder de nam Tracy leeft. Dat bedoelden ze hier waarschijnlijk. Maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Ik heb het idee dat het één en ander wel in elkaar steekt, maar dat de manier waarop nog wel eens voor een verrassing kan zorgen. Hoop ik.
pi_62025306
Tvp, vanmiddag kijken.
  Admin dinsdag 30 september 2008 @ 15:57:21 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62026009
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Sowieso het laatste. Da's wel gebruikelijk bij opbaringen afaik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62026215
Ik vond het begin trouwens écht fucked-up. Wat een schizofreen karakter eigenlijk, die Angela Petrelli!

Ben ook wel benieuwd waarom Angela vond dat Sylar die krachten van die vrouw moest hebben. Of zou ze het alleen gedaan hebben om zijn vertrouwen te winnen?
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:13:23 #95
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62026432
Die sound effecten waren wel tof
Hiro mogen ze wat mij betreft wel uit het verhaal schrijven, had in seizoen 1 al een hekel aan die gast
pi_62029175
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:03:35 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:34:08 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62030081
TVP, heel blind ook, want ik ga NU kijken
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_62030887
aflevering was wel ok, al waren die van vorige week beter imo
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:14:07 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62031052
Ik vind die Afrikaan bij Parkman een beetje stom. Ik bedoel... o we hebben weer even een Ziene rnodig en we hebben isaac al geklled... laten we dan maar iemand exact dezelfde gaven geven. Sowieso voelt dat hele Parkman gedoe als een kopie. Een beetje zoals de quest van Hiro in Japan. Gaan we straks in ieder seizoen 1 hero op een persoonlijke zielenquest sturen, hele ver weg? (tijdsgewijs of plaatsgewijs)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')