***Deze openingspost is hier te vinden!***quote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Alweer?quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef Locusta het volgende:
Lekker 2 uur Heroes gekekenWas weer helemaal top!
quote:Op maandag 29 september 2008 00:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
ja idd nog eventje en dan kunnen we van S02E03 genieten... can't wait
Oh zijn schotwonden. Ja dat is wel geheimzinnig inderdaad. Maar ik neem aan dat ze dat nog uitleggen. Al je kruit verschieten in de eerste twee afleveringen is ook niet leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef MadGuy het volgende:
@ Breuls:
Inhakende op mijn post over Nathan en Linderman. Die schotwonden waar ik het over had sloegen op Nathan, niet op Linderman.De genezing van Nathan is nog onverklaard, als Linderman inderdaad alleen maar in Nathans geest bestaat... En dat zit me het meeste dwars van alle onwaarschijnlijkheden in dit seizoen. De rest kan ik aardig verkroppen en in de context van de serie zien.
Hij was genezen door Adam, maar als daar wat van achterblijft is zo iemand dus altijd min of meer onoverwinnelijk.quote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Nathan is al eens genezen door bloed van Claire als ik het goed heb (na de ontploffing van Peter). Wellicht is er een beetje van de genezende kracht in zijn lichaam achter gebleven en is ie zo hersteld, al lijkt me dat niet het geval. Zou men niet gewoon nog meer bloed van Claire of Adam hebben achtergehouden, just in case?
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was heel slaperig toen ik het keek, maar kan het niet gewoon zijn dat f-Peter Nathan heeft geinjecteerd met zijn bloed? Het leek mij eugenljk de meest logische verklaring.
* Haijo hoopt op weer een lekker duistere toekomst met big-ass superhero battles.quote:Op maandag 29 september 2008 10:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.
@ Breuls: ik ben erg benieuwd naar die verklaring. Maar je hebt gelijk, er moeten wat dingen te raden overblijven. Er zal vast nog wel weer een episode gewijd aan de toekomst of het verleden komen.
typo tuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 02:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben trouwens begin deze week begonnen met het kijken van Heroes in HD kwaliteit. Het eerste seizoen in 1 ruk uitgekeken, wat naar meer smaakte maar seizoen 2 is tot nu toe echt fokking boriing.
Ben nu tot aflevering 6 gekomen en moet er nog 5 maar hopelijk wordt het nog wat want in die 60 minuten gebeurt er weinig...
Elke maandag is er een uitzending in Amerika, dus morgen is die binnen te halenquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm welke dag is dit erop in Amerika , dan weet ik wanneer ik ongeveer moet downloaden. Kwam er nu pas eergister achter dat 't weer begonnen was.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elke maandag is er een uitzending in Amerika, dus morgen is die binnen te halen
Waarom zou Peter dat niet kunnen? Die neemt toch zo goed als de hele kracht over van iemand?quote:Op maandag 29 september 2008 10:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.
@ Breuls: ik ben erg benieuwd naar die verklaring. Maar je hebt gelijk, er moeten wat dingen te raden overblijven. Er zal vast nog wel weer een episode gewijd aan de toekomst of het verleden komen.
Daarom twijfelde ik ook, in dezelfde post nog. We hebben niet gezien dat het niet kan inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zou Peter dat niet kunnen? Die neemt toch zo goed als de hele kracht over van iemand?
Ik hoop inderdaad dat we niet weer zo'n Hiro-in-Japan lijntje krijgen met Parkman. Ik bedoel, vorig seizoen vond ik het wel leuk, een tweede keer is gewoon botte herhaling.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef sjarreltje het volgende:
Ik hoop wel dat Parkman de komende aflevering wat meer in de 'bewoonde wereld' komt. Ik ben echt benieuwd waar zijn verhaal naartoe lei(d/dt).
Waarschijnlijk wordt bedoeld, Bob Bishop, vader van Elle Bishop (die wel wat van Kirsten Dunst weg heeft). Zijn gave was trouwens al bekend in S2quote:
Kickquote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef Treveo het volgende:
TVP, ik mis alleen wel de topiclinks van #44 en #45 in de OP.
[USA] Heroes #44 SuperMailMan! - Villains begint 22 september
[USA] Heroes #45 Waar het nieuwe seizoen al weer is begonnen
Niet hier.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:53 schreef soares het volgende:
Heeft iemand een goede torrent in de aanbieding?
Ah, Bob Bishop inderdaad. Dat was inderdaad vanaf het begin van seizoen 2 al bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt bedoeld, Bob Bishop, vader van Elle Bishop (die wel wat van Kirsten Dunst weg heeft). Zijn gave was trouwens al bekend in S2
Die kon je inderdaad iets te duidelijk herkennen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Dat gegil is trouwens zo'n standaard geluidseffect die je veel hoort in films en games.
Ik vermoedde al een beetje dat de nieuwe partner van HRG Sylar zou zijn. De omschrijvingen deden er zo geheimzinnig over. Ik vind het een goede move. Het gaf hem de kans eens iets anders te zijn dan de Sylar die we allang kennen. Erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:40 schreef bob1234 het volgende:
Coole aflevering Sylar echt lid van de Petrelli famillie![]()
Hiro en Daphne zijn nu de komische verhaallijn. De opmerkingen die hij tegen Daphne maakt zijn classic Hiro uit seizoen 1, en ik heb een paar keer fijn gelachen. Matt's verhaal kan ook nog van alles worden, aangezien hij pas net begint te ontdekken dat die Afrikaan meer over hem weet (en hij kreeg ineens van die visioen-ogen -- what the hell was dat?)quote:Hiro wordt steeds vervelender elke aflevering en dat met Matt en die neger kan me ook niet boeien.
Niki is altijd Niki geweest. Zoals Bob uitlegde ging zij psychisch zo met haar gaven om, dat ze een andere persoonlijkheid creeerde waarmee ze in haar hoofd wat liep te stoeien. Maar wat wij zagen: Niki gevangen in spiegels, Niki/Jessica/Gina daadwerkelijk als aparte personen, dat was gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap alleen Jessica/Nikki nu niet. Hoe kan Jessica steeds Nikki overgenomen hebben als Jessica ergens anders haar eigen leven had?
Maar Niki is nu dus wel dood..? Maar Zimmerman zei ook al "Barbara?" tegen Tracy Strauss.. en daarna: "oh you're the one from beverly hills".. dat zou dus betekenen dat er op z'n minst 3 Niki's/Jessica's/whatever zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niki is altijd Niki geweest. Zoals Bob uitlegde ging zij psychisch zo met haar gaven om, dat ze een andere persoonlijkheid creeerde waarmee ze in haar hoofd wat liep te stoeien. Maar wat wij zagen: Niki gevangen in spiegels, Niki/Jessica/Gina daadwerkelijk als aparte personen, dat was gewoon niet waar.
Jessica Sanders, de echte, is Niki's zusje die schijnbaar overleden is. Maar er is dus een theorie dat Tracy eigenlijk de echte Jessica is.
Er stond ''sound manipulation" op zijn dossier. Maar dat viel mij ook pas in de 'previously on heroes' op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Toffe aflevering, vond vooral tof om erachter te komen wat de kracht van Jesse was omdat daar in de vorige aflevering zo vaag over gedaan werd.
Volledig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar Niki is nu dus wel dood..?
Oeh, zo had ik het nog niet gezien. Da's wel helemaal apart.quote:Maar Zimmerman zei ook al "Barbara?" tegen Tracy Strauss.. en daarna: "oh you're the one from beverly hills".. dat zou dus betekenen dat er op z'n minst 3 Niki's/Jessica's/whatever zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was trouwens ook wel een mooie scene met Micah.![]()
Je zag wel iets op haar voorhoofd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ow wacht Niki is omgekomen met zo'n brand/ontploffing toen hè? Beetje vreemd dat ze in d'r kist ligt zonder brandwonden? In het vorige topic postte Breuls nog een link naar een foto waarop Niki in zo'n lijkenzak ligt en daar heeft ze wel dikke brandwonden?Slordigheidsfoutje of hele goede begrafenis-visagiste
?
Ja, maar op die foto zat ze er helemaal onder, nu had ze één plekje op haar hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je zag wel iets op haar voorhoofd.
Die wist op tijd te ontkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
Watskeburt met Monica dan
Jessica bestaat toch wel? Ik meen me te herinneren dat Niki haar pa de schuld gaf dat Jessica dood was? Het lijkt er dus op dat Jessica en Niki tweelingzusjes waren en Jessica overleden is? en Niki heeft daar wss een flinke klap van gehad of ze had al een steekje los zitten waardoor ze alter ego's ging ontwikkelen - waaronder die van haar (overleden) zus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan moet Niki toch bewust of onbewust geweten hebben dat Jessica bestaat.. Of wacht, Jessica heet in het echt Tracy en Niki heeft de hele Jessica dus wel verzonnen?
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar toen zei iedereen hier TRACY IS JESSICA, JESSICA BESTAAT EHEECCHTquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jessica bestaat toch wel? Ik meen me te herinneren dat Niki haar pa de schuld gaf dat Jessica dood was? Het lijkt er dus op dat Jessica en Niki tweelingzusjes waren en Jessica overleden is? en Niki heeft daar wss een flinke klap van gehad of ze had al een steekje los zitten waardoor ze alter ego's ging ontwikkelen - waaronder die van haar (overleden) zus.
Oh my, dit is verwarrend.
Sowieso het laatste. Da's wel gebruikelijk bij opbaringen afaik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ow wacht Niki is omgekomen met zo'n brand/ontploffing toen hè? Beetje vreemd dat ze in d'r kist ligt zonder brandwonden? In het vorige topic postte Breuls nog een link naar een foto waarop Niki in zo'n lijkenzak ligt en daar heeft ze wel dikke brandwonden?Slordigheidsfoutje of hele goede begrafenis-visagiste
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |