lol tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en
[..]
zou dit waar zijn?
Bron: http://bierdopje.eu/forums/cmps_index.php
Zijn dus de hoofdrolspelers van "Chuck" en "Life". Lastig om die dan niet meer in die series te zienquote:Chuck Bartowski en Detective Charlie Crews
Officieel bericht van NBC overtuigend genoeg?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ben benieuwd iig hoe het zit.. maar las er ergens anders nog nergens over dus het lijkt me ook sterk idd.
Oh, SYLAR IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef Gremen het volgende:
Ja, ik weet al niet eens meer waar seizoen 2 over ging en hoe het eindigde
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Addict89 het volgende:
Nog maar iets meer dan een half jaar wachten
Ik weet niet op wat voor types jij valt maar 18 vind ik niet echt oudquote:
Lijkt me ook ja, dit seizoen zien we Claire Chuck enz. niet meer terug, maar volgend seizoen des te meerquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:36 schreef Addict89 het volgende:
Ze bedoelen toch gewoon dit seizoen als in 07/08?
Uh. Je denkt iets teveel na denk. Hij bedoelde waarschijnlijk dat het plaatje al eerder geplaatst is =)quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor types jij valt maar 18 vind ik niet echt oud![]()
En ze heeft toch wel een erg mooi figuurtje hoor..
Haha, ja, zo'n foto is wel iets van 1,5 jaar oud ofzo :pquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Uh. Je denkt iets teveel na denk. Hij bedoelde waarschijnlijk dat het plaatje al eerder geplaatst is =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |