lol tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en
[..]
zou dit waar zijn?
Bron: http://bierdopje.eu/forums/cmps_index.php
Zijn dus de hoofdrolspelers van "Chuck" en "Life". Lastig om die dan niet meer in die series te zienquote:Chuck Bartowski en Detective Charlie Crews
Officieel bericht van NBC overtuigend genoeg?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ben benieuwd iig hoe het zit.. maar las er ergens anders nog nergens over dus het lijkt me ook sterk idd.
Oh, SYLAR IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef Gremen het volgende:
Ja, ik weet al niet eens meer waar seizoen 2 over ging en hoe het eindigde
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Addict89 het volgende:
Nog maar iets meer dan een half jaar wachten
Ik weet niet op wat voor types jij valt maar 18 vind ik niet echt oudquote:
Lijkt me ook ja, dit seizoen zien we Claire Chuck enz. niet meer terug, maar volgend seizoen des te meerquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:36 schreef Addict89 het volgende:
Ze bedoelen toch gewoon dit seizoen als in 07/08?
Uh. Je denkt iets teveel na denk. Hij bedoelde waarschijnlijk dat het plaatje al eerder geplaatst is =)quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor types jij valt maar 18 vind ik niet echt oud![]()
En ze heeft toch wel een erg mooi figuurtje hoor..
Haha, ja, zo'n foto is wel iets van 1,5 jaar oud ofzo :pquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Uh. Je denkt iets teveel na denk. Hij bedoelde waarschijnlijk dat het plaatje al eerder geplaatst is =)
Dit jaar nog nieuwe Heroes afleveringen hoor, alleen wel volgend seizoen, september/oktober dus weerquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Deze eerste reactie zal mij helpen om dit topic in 2009 terug te vinden. Alvast bedankt voor uw begrip en tot volgend jaar.
Is daar geen prijs voor ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:28 schreef RSH11 het volgende:
Een heel topic volgespamd zonder daadwerkelijke afleveringen
Officiële websitequote:
Stiekem vind ik het eigenlijk niet erg, hebben ze toch beetje tijd om die special effects een beetje goed te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zou bijna geen zin meer krijgen om Heroes te kijken
Dat is heel slim, voor de mensen die het willenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:58 schreef Houtspeer het volgende:
Als je vanaf nu elke week 1 episode weer terugkijkt, dan ben je denk ik net op tijd klaar en de nieuwe aflleveringen beginnen weer
Nee, dank je... kijk ik er 1, heb ik binnen 3 dagen alles gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:58 schreef Houtspeer het volgende:
Als je vanaf nu elke week 1 episode weer terugkijkt, dan ben je denk ik net op tijd klaar en de nieuwe aflleveringen beginnen weer
Dit al bekend hier?quote:HEROES-acteur Matthew John Armstrong zal op de Stripboekenbeurs in Rijswijk aanwezig zijn. Hij gaat de vele fans van de populaire tv-serie ontmoeten, foto's en andere filmgerelateerde producten signeren en op de foto gaan met het aanwezige publiek.
Armstrong vertolkt in HEROES de rol van Ted Sprague, beter bekend als de Exploding Man. De acteur wordt exclusief naar Nederland gebracht door de Acme Trendz Store.
Series die in mei pas beginnen met filmen komen ook pas volgend seizoen op tv hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zou bijna geen zin meer krijgen om Heroes te kijken.. damn wat duurt 't lang. Alle andere series beginnen in april/mei weer te filmen voor zover de geruchtenstroom die op gang is gekomen klopt dan. Buuh.
Me no like.
Oeh, da's best leuk, Rijswijk kan ik zo heen, kost wel ¤5,- om naar binnen te komen, maargoed, dat moet je er dan maar voor over hebbenquote:
Ze beginnen dan met uitzenden zelfs.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zou bijna geen zin meer krijgen om Heroes te kijken.. damn wat duurt 't lang. Alle andere series beginnen in april/mei weer te filmen voor zover de geruchtenstroom die op gang is gekomen klopt dan. Buuh.
Me no like.
Daar is hij weerquote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Series die in mei pas beginnen met filmen komen ook pas volgend seizoen op tv hoor.
Of in de zomer wellicht, maar dat is niet gebruikelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |