Was idd tof, maar men kreeg RSI aan de scrollvinger.quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Dat wordt voor het eerst dat ik Heroes kijk op het moment dat het uitgezonden wordt
Waarom is de OP eigenlijk niet meer zo uitgebreid? Zag er zo tof uit eerst
Er is ook iemand nodig die dat telkens moet bijhouden hè.quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Waarom is de OP eigenlijk niet meer zo uitgebreid? Zag er zo tof uit eerst
Ik denk niet dat hij krachten heeft. Zou een beetje een saaie, slechte anti-climax zijn. Wel vet om te zien dat hij die talen allemaal zo spreekt (ook al zijn het maar woordjes tegelijk). Goed van de acteur.quote:Op maandag 5 november 2007 18:53 schreef RedFever007 het volgende:
tvp
Heb er zin in, hoop wel op een iets hoger () niveau dan de vorige aflevering.
Oh, over HRG: Het is wel opvallend dat hij meerdere talen spreekt. Lijkt me evenwel vreemd dat dat zijn kracht is
quote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RSH11 het volgende:
Gewoon een hele grote foto vanHayden
in de OP. Dat dekt de lading ook wel
Het is gewoon een toffe peer!quote:Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Addict89 het volgende:
Lijkt me ook niet dat HRG krachten heeft. En zeker niet zoiets als al die talen kunnen spreken, iets dergelijks hebben we al wel eens eerder gezien en het zou een beetje suf zijn.
He en wij vrouwen danquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RSH11 het volgende:
Gewoon een hele grote foto vanHayden
in de OP. Dat dekt de lading ook wel
Door die PI denk ik steeds dat jouw posts sarcastisch zijnquote:
Er zijn überhaupt nauwelijks vrouwen op het internet (bron: encyclopedie)quote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef MaJo het volgende:
Hoe is de verdeling man/vrouw eigenlijk in dit topic? Ik gok vooral mannelijke kijkers als ik de Hayden reacties altijd zo zie
Ik ben idd een man... ik vind Hayden lekker, maar ook Maya en Monicaquote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
He en wij vrouwen danAl geef ik meteen toe dat Hayden wel een lekker wijf is
Maar doe mij maarMilo
of die gast die West speelt
Al is hij wel een beetje gay
Hoe is de verdeling man/vrouw eigenlijk in dit topic? Ik gok vooral mannelijke kijkers als ik de Hayden reacties altijd zo zie
Milo is ook wel een beetje gay.quote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef MaJo het volgende:
Maar doe mij maarMilo
of die gast die West speelt
Al is hij wel een beetje gay
Ik denk dat wij morgen weer Nathan en Matt krijgen....quote:Op maandag 5 november 2007 19:27 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja het is ind een toffe peer.. Wanneer komt Nathan terug...
Nathan en Matt.quote:
Tussen 03.00u en 04.00u geloof ik....quote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef crossover het volgende:
Morgen maar weer vroeg opstaan om 'm aan te zwengelen
Hoe laat is het ook al weer beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |