Dat is bij mij juist andersom. Vind Heroes veel beter, dan Prison Break of 24.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
wachten op seizoen 2 nu
alhoewel ik de serie minder vind dan pb en 24
Wie zegt dat hij in een kakkerlak veranderd is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sylar gewoon dood is, het slaat nergens op dat hij in een kakkerlak zou veranderen. Candice is niet bij dat groepje op dat plein en Peter kan gaves overnemen door er dichtbij te zijn, Sylar niet. Sylar moet iets met het bloed doen, zoals Mohinder deed bij Molly.
Het idee werd in het vorige topic geopperd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij in een kakkerlak veranderd is?
En nu gaat Sylar weer iedereen die special is vermoorden? Dat gaat saai worden...quote:
Ik hoop het, nu lijkt het maar op een goedkope B-filmquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat ze weer op dezelfde manier verder gaan met Sylar, denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat dat een beetje saai word
Dat zou alleen kunnen als hij Candice nog heeft vermoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:48 schreef Tim86 het volgende:
mja sylar's kakkerlak ability is nog onbekend
Ooh doet ie dat zo! Ik vroeg me al af hoe hij de gave van mensen precies tot zich nam. Ik had eerder gelezen dat iemand zei dat Sylar de gave van inzicht had ofzo.. En hij doodt ze omdat hij vindt dat zij het niet verdienen om die gaves te hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sylar gewoon dood is, het slaat nergens op dat hij in een kakkerlak zou veranderen. Candice is niet bij dat groepje op dat plein en Peter kan gaves overnemen door er dichtbij te zijn, Sylar niet. Sylar moet iets met het bloed doen, zoals Mohinder deed bij Molly.
Ja dat inzicht is een mooie, maar hoe krijg je met inzicht iemands gave?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooh doet ie dat zo! Ik vroeg me al af hoe hij de gave van mensen precies tot zich nam. Ik had eerder gelezen dat iemand zei dat Sylar de gave van inzicht had ofzo.. En hij doodt ze omdat hij vindt dat zij het niet verdienen om die gaves te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |