Dat concludeer ik eigenlijk uit Hana's Saga...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:25 schreef J0sT het volgende:
Linderman en Mr. Bennet tegen elkaar? Welke comic?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Die OP wordt ook steeds groter (hoewel er nog steeds een FF bugje inzit). Mooi hoor.
Hehequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft een goede OP.
Hoezo 'weer gaan beginnen'?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef jadelovespat het volgende:
Love that serie!
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen weer gaan beginnen?
Jep, er zitten nog net geen tekstballonnetjes omheen, maar het is zo wel in comic-style. Vind ik erg leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Slayage het volgende:
die ondertiteling, zat overal op het scherm trouwens,![]()
ja inderdaad, zal wel een knipoog daarnaartoe zijn, had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, er zitten nog net geen tekstballonnetjes omheen, maar het is zo wel in comic-style. Vind ik erg leuk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, er zitten nog net geen tekstballonnetjes omheen, maar het is zo wel in comic-style. Vind ik erg leuk.
He ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij wordt de tegenpool van Sylarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:28 schreef Thy... het volgende:
Nu Peter alle krachten die die ooit van andere Heroes krijgt kan blijven gebruiken moet ie wel optijd dood gaan. Hoewel het een cool karakter is, is een flying-regenerating-mind reading-invisible-time & space bending-trough walls walking-future painting-human torch mischien wat overdreven ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |