Ja, dat hebben we allemaal al gezien en opgemerkt toen die aflevering werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef Chillmeister het volgende:
ik had dit in de verkeerde topic geplaatst. Heeft iemand in aflevering 16 gezien wie de bus chauffeur is?? Stan Lee, de bedenker van x-men waar deze serie heel veel op leunt (niet dat het erg is want ik vind heroes een super serie!)
Seizoen 2 moet nog uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef simplemouse het volgende:
YEAH!!!!!
eindelijk...
nu weer hopen dat S3 net zo goed is als de andere 2
Je hebt Hiro kwaliteiten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef simplemouse het volgende:
YEAH!!!!!
eindelijk...
nu weer hopen dat S3 net zo goed is als de andere 2
in NL??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Seizoen 2 moet nog uitgezonden worden![]()
Ja dusquote:
ah, ik dacht ik ga niet alle voorgaande topics doorlezen om erachter te komen en de search functie was ook niet optimaal. Al een jaartje ofzo hebben mensen mij vertelt om de serie te kijken en kwam er nooit aan toe. Ik zag twee weken geleden de eerste twee afleveringen op BBC2 en ik was verkocht. Heb sindsdien ook alle andere afleveringen bekeken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we allemaal al gezien en opgemerkt toen die aflevering werd uitgezonden.
Als hij zichzelf weg had weten te teleporteren had ie zichzelf ook onder controle kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Chillmeister het volgende:
Peter had zich gewoon moeten teleporteren ipv dat hij zijn broer hem weg laat vliegen. en Hiro is toch wel mijn favoriet in de serie!
Bij mij iig wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Volgens mij is Hiro het populairst bij de Heroes fans. ( stiekeme tvp
)
Vertel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Nu alleen zorgen dat ik hier na 24 september maar eens in de maand kijk, aangezien ik de afleveringen per 4 krijg aangeleverd.
Jij bent vaakt thuis, of hebt een video/hd recorder ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef Addict89 het volgende:
...
| Lost | Heroes | 24 | Grey's Anatomy | Prison Break | Desperate Housewives | House M.D. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Trafasi op 10-08-2007 14:30:22 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Ik hou er niet van om via mijn laptop te kijken en ben zelf zo a-technisch als de neten, dus laat ik iemand altijd de afleveringen voor me downloaden die ik dan op een dvd van vier afleveringen per keer krijg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef Trafasi het volgende:
Vertel?![]()
Ik hoop dat net als met The o.c (de laatste serie die ik heb gevolgd), de afleveringen na een uurtje van uitzending in amerika al online staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |