Dat is bij mij juist andersom. Vind Heroes veel beter, dan Prison Break of 24.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:13 schreef Isdatzo het volgende:
wachten op seizoen 2 nu
alhoewel ik de serie minder vind dan pb en 24
Wie zegt dat hij in een kakkerlak veranderd is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sylar gewoon dood is, het slaat nergens op dat hij in een kakkerlak zou veranderen. Candice is niet bij dat groepje op dat plein en Peter kan gaves overnemen door er dichtbij te zijn, Sylar niet. Sylar moet iets met het bloed doen, zoals Mohinder deed bij Molly.
Het idee werd in het vorige topic geopperd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij in een kakkerlak veranderd is?
En nu gaat Sylar weer iedereen die special is vermoorden? Dat gaat saai worden...quote:
Ik hoop het, nu lijkt het maar op een goedkope B-filmquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat ze weer op dezelfde manier verder gaan met Sylar, denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat dat een beetje saai word
Dat zou alleen kunnen als hij Candice nog heeft vermoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:48 schreef Tim86 het volgende:
mja sylar's kakkerlak ability is nog onbekend
Ooh doet ie dat zo! Ik vroeg me al af hoe hij de gave van mensen precies tot zich nam. Ik had eerder gelezen dat iemand zei dat Sylar de gave van inzicht had ofzo.. En hij doodt ze omdat hij vindt dat zij het niet verdienen om die gaves te hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sylar gewoon dood is, het slaat nergens op dat hij in een kakkerlak zou veranderen. Candice is niet bij dat groepje op dat plein en Peter kan gaves overnemen door er dichtbij te zijn, Sylar niet. Sylar moet iets met het bloed doen, zoals Mohinder deed bij Molly.
Ja dat inzicht is een mooie, maar hoe krijg je met inzicht iemands gave?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooh doet ie dat zo! Ik vroeg me al af hoe hij de gave van mensen precies tot zich nam. Ik had eerder gelezen dat iemand zei dat Sylar de gave van inzicht had ofzo.. En hij doodt ze omdat hij vindt dat zij het niet verdienen om die gaves te hebben?
POWERSquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ja dat inzicht is een mooie, maar hoe krijg je met inzicht iemands gave?![]()
Volgens mij hoeft diegene er niet dichtbij te zijn. Dat probeerde Claude (the Invisible man) 'm ook te leren, door 'm van het dak te gooien. Toen ie op de taxi terecht kwam dacht ie aan Claire (die niet echt in de buurt was) en daardoor kon ie 'helen'. Hij moet de desbeteffende 'heroe' natuurlijk wel ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Peter kan gaves overnemen door er dichtbij te zijn, Sylar niet.
julie bedoelen het zelfdequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft diegene er niet dichtbij te zijn. Dat probeerde Claude (the Invisible man) 'm ook te leren, door 'm van het dak te gooien. Toen ie op de taxi terecht kwam dacht ie aan Claire (die niet echt in de buurt was) en daardoor kon ie 'helen'. Hij moet de desbeteffende 'heroe' natuurlijk wel ontmoet hebben.
ik vrees ook dat hij nog leeft, hij kreeg pziez diezelfde witte ogen als Peter, en die was ook niet meteen dood ... maar aan de andere kant: Sylar heeft de cheerleader en peter nooit kunnen doden dus van dat helen komt nix van terechtquote:
Dat was toch een andere tijdlijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:30 schreef janimie het volgende:
maar ik blijf het toch raar vinden dat hij de lijst niet uit zn hoofd heeft geleerd na de moord op de serveerster
schien heeft hij haar wel vermoord maar heeft het karweitje nooit af kunnen maken.
toen hiro terugkwam zei hij dat hij haar niet heeft kunnen redden omdat ze ziek was en toch binnenkort zou sterven, hij heeft de tijd ook niet kunnen veranderen, wel heeft hij de kwaliteit van Charlies leven in positieve zin weten te verbeteren maar Charlie kwam op de dag van haar moord gewoon op werk en werd dus alsnog vermoord door Sylar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was toch een andere tijdlijn?
In de eerste tijdlijn krijgt Sylar inderdaad de abilities van Charlie, maar als Hiro naar het verleden gaat om haar alsnog te redden blijkt ze ongeneeslijk ziek te zijn en overlijdt voordat Sylar haar krachten over kan nemen.
Same here, dat zinnetje blijft nog machtig mooi van Nathanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is bij mij juist andersom. Vind Heroes veel beter, dan Prison Break of 24.
Maar toen Candice dood was zag ze er niet uit als Betty, het lijkt mij dat als je dood bent je je krachten ook niet meer kan gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Xrenity het volgende:
Die nieuwe comic is wel lachen.
Die Betty is natuurlijk Candice, maar ze is blijkbaar 'ultra-lelijk' in het echt.
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_01.jpg
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_02.jpg
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_03.jpg
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_04.jpg
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_05.jpg
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_06.jpg
http://www.nbc.com/Heroes/novels/jpgs/chapter39_07.jpg
Ze was niet dood maar bewusteloos, en dan nog als ze haar krachten had gehouden dan had ze nog zoals nikky moeten zijn, niet in een ander aangenomen vorm.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar toen Candice dood was zag ze er niet uit als Betty, het lijkt mij dat als je dood bent je je krachten ook niet meer kan gebruiken.
Dus is ze wel echt dood?
(Hoewel Claire natuurlijk ook dood was toen ze dat stuk staal in d'r kop had en Peter ook toen bij geraakt werd door het stuk glas van Sylar en die zijn ook weer gewoon opgestaan)
Indeed. ( stieke tvpquote:Op zondag 1 juli 2007 11:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze was niet dood maar bewusteloos, en dan nog als ze haar krachten had gehouden dan had ze nog zoals nikky moeten zijn, niet in een ander aangenomen vorm.
Toen ze micah vast had zei dat jochie ook: Tering wat eet je veel voor iemand die er zo dun uitziet (of iets in die richting)
Waarschijnlijk gewoon een foutje in de serie dus
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef heus het volgende:
omg, nieuwe clip van Fergie - Big Girls dont Cry:
[afbeelding]
meerhttp://85.12.41.250/fergie/
Toch best knap dat de zoon van André van Duin zover is gekomen in amerikaquote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef Trafasi het volgende:
Heroes
Eerste serie waar ik echt aan verslaafd ben![]()
En stiekem is Milo Ventimiglia ook erg leuk om naar te kijken![]()
[afbeelding]
Voor meer pics:
http://thepiratebay.org/tor/3726757/228_Milo_Ventimiglia_Pics
http://www.mininova.org/tor/770547
*seeden svp*![]()
http://www.miloventimigliafan.com/gallery/index.php
[afbeelding]
De broer van Van Duin schijnt het ook wel goed te doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Toch best knap dat de zoon van André van Duin zover is gekomen in amerika
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht gister al.. hey... dat is toch... Peterquote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef heus het volgende:
omg, nieuwe clip van Fergie - Big Girls dont Cry:
[afbeelding]
meerhttp://85.12.41.250/fergie/
Hui? Toen je met Hiro naar de toekomst ging, zag je dat Syler Charlie vermoordde en waarschijnlijk haar gave afpakte, maar toen je weer met Hiro terugging naar het verleden is Charlie echt niet ongeneestelijk ziek ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was toch een andere tijdlijn?
In de eerste tijdlijn krijgt Sylar inderdaad de abilities van Charlie, maar als Hiro naar het verleden gaat om haar alsnog te redden blijkt ze ongeneeslijk ziek te zijn en overlijdt voordat Sylar haar krachten over kan nemen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb sgister ook even seizoen 3 afgekeken, en wat een top serie is het toch, nu is het alleen hopen dat ze voor seizoen 2 het niet all over again doen, maar een neiuw concept verzinnen
ok, doeiquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de personages een beetje slecht in elkaar vind zitten.
Dat meisje loopt godganse dag in haar cheerleader outfit kom op zeg.
Ik ga ermee stoppen om het te kijken het kon mij niet bekoren.
Loel, ktnxbbquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
Van mij mag ze dat pakje ook al 23 afleveringen uitdoen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AssyriskaFF op 06-07-2007 11:55:40 ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Grote spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]Ooh gelukkig. Ik dacht al. Ze gebruikten die naam dus ik dacht dat ze de naam van de echte acteurs gebruikten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan heb jij dus gelijk. Kan ik "grote spoiler wel weglaten"
.
Het was iets hoger maar ik weet ook niet hoe het met die fallout zit, normaal gesproken zou half amerika ook naar de klote moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef capital_P het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom claire niet gewoon een kogel door peter z'n pan kon jagen. Dan was alles toch in 1 keer opgelost?
en zou een atoombom op een paar 100 meter hoogte niet nog steeds half new york verwoesten?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal... Peter zou dan bewusteloos raken en als je de kogel er weer uit haalt moet ie weer leven enzo....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef capital_P het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom claire niet gewoon een kogel door peter z'n pan kon jagen. Dan was alles toch in 1 keer opgelost?
en zou een atoombom op een paar 100 meter hoogte niet nog steeds half new york verwoesten?
Is toch weer dood dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef Nuna het volgende:
Ik kom er ook net achter dat de broer van Julia Roberts, Eric, in Heroes speelt
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal... Peter zou dan bewusteloos raken en als je de kogel er weer uit haalt moet ie weer leven enzo....
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.
Hij heeft Claire niet nodig om te helen, die kracht kan hij zelf absorberen. Dat stuk glas zat in een deel van zijn kop...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofd
Yep dat weet intussen, maar wie heeft dit bedacht, want het komt niet in voren naar de serie, waarom wordt hij niet gewoon Mr Bennet genoemd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo wordt hij in de graphic novels genoemdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yep dat weet intussen, maar wie heeft dit bedacht, want het komt niet in voren naar de serie, waarom wordt hij niet gewoon Mr Bennet genoemd?
Ow oke, die lees ik niet hoor, too nerdy for mequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo wordt hij in de graphic novels genoemd
Juist niet, in de comics wordt een hele hoop duidelijk die je in de afleveringen niet te zien krijgt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ow oke, die lees ik niet hoor, too nerdy for me
Oh yeah, weet ik het weerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef RandomReader het volgende:
[..]
What am I thinking now, Parkman?
Your last thought![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.
Ik denk dat jullie het beiden fout hebben. Peter heeft van Claire gewoon de gave om zichzelf te kunnen genezen. Toen hij dat stuk glas in zijn hoofd had, kon hij dat toen niet doen. Maar toen Claire het uithaalde, genas hij zichzelf zoals die vrouw dat stuk takje uit Claire's hoofd haalde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |