Ik dacht gister al.. hey... dat is toch... Peterquote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef heus het volgende:
omg, nieuwe clip van Fergie - Big Girls dont Cry:
[afbeelding]
meerhttp://85.12.41.250/fergie/
Hui? Toen je met Hiro naar de toekomst ging, zag je dat Syler Charlie vermoordde en waarschijnlijk haar gave afpakte, maar toen je weer met Hiro terugging naar het verleden is Charlie echt niet ongeneestelijk ziek ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was toch een andere tijdlijn?
In de eerste tijdlijn krijgt Sylar inderdaad de abilities van Charlie, maar als Hiro naar het verleden gaat om haar alsnog te redden blijkt ze ongeneeslijk ziek te zijn en overlijdt voordat Sylar haar krachten over kan nemen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb sgister ook even seizoen 3 afgekeken, en wat een top serie is het toch, nu is het alleen hopen dat ze voor seizoen 2 het niet all over again doen, maar een neiuw concept verzinnen
ok, doeiquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de personages een beetje slecht in elkaar vind zitten.
Dat meisje loopt godganse dag in haar cheerleader outfit kom op zeg.
Ik ga ermee stoppen om het te kijken het kon mij niet bekoren.
Loel, ktnxbbquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
Van mij mag ze dat pakje ook al 23 afleveringen uitdoen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AssyriskaFF op 06-07-2007 11:55:40 ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Grote spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]Ooh gelukkig. Ik dacht al. Ze gebruikten die naam dus ik dacht dat ze de naam van de echte acteurs gebruikten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan heb jij dus gelijk. Kan ik "grote spoiler wel weglaten"
.
Het was iets hoger maar ik weet ook niet hoe het met die fallout zit, normaal gesproken zou half amerika ook naar de klote moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef capital_P het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom claire niet gewoon een kogel door peter z'n pan kon jagen. Dan was alles toch in 1 keer opgelost?
en zou een atoombom op een paar 100 meter hoogte niet nog steeds half new york verwoesten?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal... Peter zou dan bewusteloos raken en als je de kogel er weer uit haalt moet ie weer leven enzo....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef capital_P het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom claire niet gewoon een kogel door peter z'n pan kon jagen. Dan was alles toch in 1 keer opgelost?
en zou een atoombom op een paar 100 meter hoogte niet nog steeds half new york verwoesten?
Is toch weer dood dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef Nuna het volgende:
Ik kom er ook net achter dat de broer van Julia Roberts, Eric, in Heroes speelt
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal... Peter zou dan bewusteloos raken en als je de kogel er weer uit haalt moet ie weer leven enzo....
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.
Hij heeft Claire niet nodig om te helen, die kracht kan hij zelf absorberen. Dat stuk glas zat in een deel van zijn kop...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofd
Yep dat weet intussen, maar wie heeft dit bedacht, want het komt niet in voren naar de serie, waarom wordt hij niet gewoon Mr Bennet genoemd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo wordt hij in de graphic novels genoemdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yep dat weet intussen, maar wie heeft dit bedacht, want het komt niet in voren naar de serie, waarom wordt hij niet gewoon Mr Bennet genoemd?
Ow oke, die lees ik niet hoor, too nerdy for mequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo wordt hij in de graphic novels genoemd
Juist niet, in de comics wordt een hele hoop duidelijk die je in de afleveringen niet te zien krijgt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ow oke, die lees ik niet hoor, too nerdy for me
Oh yeah, weet ik het weerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef RandomReader het volgende:
[..]
What am I thinking now, Parkman?
Your last thought![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.
Ik denk dat jullie het beiden fout hebben. Peter heeft van Claire gewoon de gave om zichzelf te kunnen genezen. Toen hij dat stuk glas in zijn hoofd had, kon hij dat toen niet doen. Maar toen Claire het uithaalde, genas hij zichzelf zoals die vrouw dat stuk takje uit Claire's hoofd haalde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |