abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51083836
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef heus het volgende:
omg, nieuwe clip van Fergie - Big Girls dont Cry:

[afbeelding]

meer http://85.12.41.250/fergie/
Ik dacht gister al.. hey... dat is toch... Peter ?
pi_51084052
Milo doet me denken aan Al Pacino in Scarface, ook zo'n rare scheve trekbek.
Verbaal terrorist
pi_51090968
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef Trafasi het volgende:

[afbeelding]
Daar wil ik echt meer van zien in seizoen 2
pi_51104932
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn dr tietjes?
Verbaal terrorist
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:33:08 #56
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_51123824
Heb gisteren seizoen 1 uitgekeken (in 3 daagjes ) en wat een geweldige serie!
Mooiste aflevering vond ik dat Hiro en Ando in de toekomst waren om het verleden te redden, wat meesterlijk gemaakt is dat dan. Het enige wat ik jammer vind is dat de laatste aflevering gewoon te snel ging, ze hadden er een aflevering 24 achter moeten plakken. Want eigenlijk werd alles beslist in de laatste 15 minuten, maargoed.. het blijft een geweldige serie
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:11:25 #57
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_51127412
Ik heb sgister ook even seizoen 3 afgekeken, en wat een top serie is het toch, nu is het alleen hopen dat ze voor seizoen 2 het niet all over again doen, maar een neiuw concept verzinnen
ff wachten nog
pi_51168041
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat was toch een andere tijdlijn?
In de eerste tijdlijn krijgt Sylar inderdaad de abilities van Charlie, maar als Hiro naar het verleden gaat om haar alsnog te redden blijkt ze ongeneeslijk ziek te zijn en overlijdt voordat Sylar haar krachten over kan nemen.
Hui? Toen je met Hiro naar de toekomst ging, zag je dat Syler Charlie vermoordde en waarschijnlijk haar gave afpakte, maar toen je weer met Hiro terugging naar het verleden is Charlie echt niet ongeneestelijk ziek ofzo?
pi_51168121
O fuck, het is Charlie, niet Claire... nvm...
pi_51168822
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb sgister ook even seizoen 3 afgekeken, en wat een top serie is het toch, nu is het alleen hopen dat ze voor seizoen 2 het niet all over again doen, maar een neiuw concept verzinnen
pi_51169934
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hij bedoelde seizoen 1 denk ik
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:50:58 #62
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_51170162
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Hij bedoelde seizoen 1 denk ik
tikvoutje moet kunen, toch?
ff wachten nog
pi_51171289
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef Game_Error het volgende:

[..]

Tikfoutje mag altijd
pi_51172676
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef Game_Error het volgende:

[..]

Nou, ok dan
pi_51183150
Ik moet zeggen dat ik de personages een beetje slecht in elkaar vind zitten.
Dat meisje loopt godganse dag in haar cheerleader outfit kom op zeg.
Ik ga ermee stoppen om het te kijken het kon mij niet bekoren.
I am the mountain the forest and the earth.
pi_51189179
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef faun het volgende:
ok, doei
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51189301
quote:
Loel, ktnxbb
pi_51191521
quote:
Van mij mag ze dat pakje ook al 23 afleveringen uitdoen.
Verbaal terrorist
pi_51193724
Ik denk dat Sylar nog leeft of door iemand is weggesleept. Ik denk dat Sylar op een of ander manierweer tot leven komt. Bv zoon of dochter van mr. Lindeman die hem kan genezen ofzo. Ik heb ook zitten denken aan de aflevering waarin Hiro 5 jaar naar de toekomst ging. Toen was NY al verwoest, wij hebben gezien dat Sylar die krachten van Ted onder controle had en Peter niet. Waarschijnlijk explodeerde Peter toen ook en zal hij de huidige ook hebben overleefd. Wat denken jullie?
pi_51194043
Ik was tussentijds een tijdje gestopt met kijken, maar heb nu in 1 ruk weer het hele seizoen gekeken. Even een gedachte over de laatste aflevering: waarom nam Nathan Petrelli Peter mee de lucht in als Peter ook zelf kan vliegen? HIj had het toch ook kunnen zeggen? Of kan hij niet meerdere gaves in één keer gebruiken?
pi_51194091
Peter had geen controle meer over die andere kracht, hij kan niet dan opeens switchen. Peter overleeft wel dankzij Claire. Nathan zou normaliter het sjaakje zijn echter. Als ik Nathan was, droeg ik mn broer buiten de atmosfeer en vloog ik zelf even naar beneden om het daarna op te vangen. Maar goed, ik ben Nathan niet.
Verbaal terrorist
pi_51194759
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door AssyriskaFF op 06-07-2007 11:55:40 ]
pi_51195039
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Grote spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_51195400
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:43 schreef Symer het volgende:

[..]
SPOILER
Ooh gelukkig. Ik dacht al. Ze gebruikten die naam dus ik dacht dat ze de naam van de echte acteurs gebruikten.
Maar dan heb jij dus gelijk . Kan ik "grote spoiler wel weglaten" .
pi_51196720
Ik snap nog steeds niet waarom claire niet gewoon een kogel door peter z'n pan kon jagen. Dan was alles toch in 1 keer opgelost?

en zou een atoombom op een paar 100 meter hoogte niet nog steeds half new york verwoesten?
pi_51197307
Zachary Quinto speelt Sylar.
Thomas Dekker speelt Zach.

Even voor de duidelijkheid
Heb trouwens nog geen spoilers gelezen voor het nieuwe seizoen.. dus ik weet niet of Sylar of die Zach niet in S2 speelt. Hoop toch wel op sylar.. creepy ventje. Hij speelt het heel goed.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:55:24 #77
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_51197357
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef capital_P het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom claire niet gewoon een kogel door peter z'n pan kon jagen. Dan was alles toch in 1 keer opgelost?

en zou een atoombom op een paar 100 meter hoogte niet nog steeds half new york verwoesten?
Het was iets hoger maar ik weet ook niet hoe het met die fallout zit, normaal gesproken zou half amerika ook naar de klote moeten gaan.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_51197801
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef capital_P het volgende:

Ja, dat snap ik ook niet helemaal... Peter zou dan bewusteloos raken en als je de kogel er weer uit haalt moet ie weer leven enzo....
pi_51200867
Ik kom er ook net achter dat de broer van Julia Roberts, Eric, in Heroes speelt
pi_51201093
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef Nuna het volgende:
Ik kom er ook net achter dat de broer van Julia Roberts, Eric, in Heroes speelt
Is toch weer dood dus maakt niet uit
pi_51209898
wie was eric ookal weeer ?
pi_51210534
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef janimie het volgende:
wie was eric ookal weeer ?
pi_51210677
Thompson, ex partner van Noah Bennet.
pi_51210744
Hij bedoelt dus Eric Roberts

/edit
Beaten
pi_51220999
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Is toch weer dood dus maakt niet uit
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:03:42 #86
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_51221243
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef -Evert- het volgende:

[..]

What am I thinking now, Parkman?
Your last thought
Ik wil een plaatje posten!
pi_51225161
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook niet helemaal... Peter zou dan bewusteloos raken en als je de kogel er weer uit haalt moet ie weer leven enzo....
Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.
Verbaal terrorist
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:13:07 #88
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_51227276
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Als je zijn kop van zijn romp schiet is hij gewoon dood hoor. Hij kan alleen maar vanuit zn hersenen 'healen'. Zonder hersenen wordt het toch lastig.
Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofd
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_51227984
Ook alles gezien, binnen een week . Echt een superserie . Ben benieuwd wie het overleven, ik denk wel iedereen eigenlijk. Ik hoop dat Parkman het overleeft, hij is tof. Sylar zal ook nog wel leven. Ik vind zijn jacht op alle heroes eigenlijk wel spannend, dus dat mag wel doorgaan, als er nog maar een andere grote spannende verhaallijn erbij komt. M'n favorieten uit het seizoen waren echt Hiro en Ando, hoe tof zijn zij . Die kop van Hiro als hij zich concentreert . Zij brachten gelukkig nog wat humor in de serie, want voor de rest is het wel vrij serieus allemaal. Ik heb me echt flink lopen ergeren aan Niki/Jessica, omdat ik haar verhaallijn echt totaal niet boeiend vond en ze acteerde vrij slecht vond ik. Degene die Hiro speelt, acteert wel echt super en Peter Patrelli komt ook echt geloofwaardig over. En ik had het aan het begin nooit gedacht, maar mr. Benett vond ik aan het eind echt een schat. Het leuke is dat alle karakters sympathiek zijn, zelfs voor Sylar kan ik wel een beetje sympathie opbrengen, dat is ook maar gewoon een loser die eindelijk iets heeft gevonden dat hem speciaal maakt. En in de laatste aflevering vond ik zelfs Niki wel oké toen ze eindelijk haar kracht onder controle bleek te hebben. Ik hoop dat Jessica wel wegblijft en Niki nu gewoon als kracht heeft heel sterk te zijn. Micah vind ik ook supercute . Eindelijk een kind in een Amerikaanse serie dat niet gelijk zo bijdehand overkomt. Nou dat was mijn lange verhaal over Heroes, wel een paar dingen die ik niet snapte:

- Merk dat mr. Bennett vaak HRG wordt genoemd, dit komt toch niet in de serie voor, dus waarom noemt iedereen hem dan zo
- Waarom kunnen mensen blijkbaar van Las Vegas/Texas naar NY reizen in een heel korte tijd?
- Wat wilde die man gespeeld door Eric Roberts nou precies?
- Was Linderman nou 'goed' of 'slecht'?
pi_51228024
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Niet als claire bij hem had gaan staan, zoals je al eerder zag met dat stuk glas in zijn hoofd
Hij heeft Claire niet nodig om te helen, die kracht kan hij zelf absorberen. Dat stuk glas zat in een deel van zijn kop...

Nou ja hoe dan ook, hij was dan in ieder geval (tijdelijk) uitgeschakeld, zodat ze hem ergens heen konden brengen.
Verbaal terrorist
pi_51228044
HRG staat voor Horn Rimmed Glasses
pi_51228315
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Xrenity het volgende:
HRG staat voor Horn Rimmed Glasses
Yep dat weet intussen, maar wie heeft dit bedacht, want het komt niet in voren naar de serie, waarom wordt hij niet gewoon Mr Bennet genoemd?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:17:50 #93
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_51230592
in het begin was het nog niet duidelijk dat ie Noah Bennet heette, beetje net zoals cancerman in de X-files.
pi_51230900
SPOILER
pi_51230978
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Yep dat weet intussen, maar wie heeft dit bedacht, want het komt niet in voren naar de serie, waarom wordt hij niet gewoon Mr Bennet genoemd?
zo wordt hij in de graphic novels genoemd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51232269
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

zo wordt hij in de graphic novels genoemd
Ow oke, die lees ik niet hoor, too nerdy for me
pi_51232778
Kan niet wachten
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:07:01 #98
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_51233253
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ow oke, die lees ik niet hoor, too nerdy for me
Juist niet, in de comics wordt een hele hoop duidelijk die je in de afleveringen niet te zien krijgt.
pi_51255829
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef RandomReader het volgende:

[..]

What am I thinking now, Parkman?
Your last thought
Oh yeah, weet ik het weer
pi_51255871
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 10:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie het beiden fout hebben. Peter heeft van Claire gewoon de gave om zichzelf te kunnen genezen. Toen hij dat stuk glas in zijn hoofd had, kon hij dat toen niet doen. Maar toen Claire het uithaalde, genas hij zichzelf zoals die vrouw dat stuk takje uit Claire's hoofd haalde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')