Of Sylarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Isaac Mendez het getekent voordat ie afgeslacht werd
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef LasTeR het volgende:
Had ik weer zo'n fucking password protected ZIP file binnengehaald vanochten!!!!![]()
Ik denk dus dat Monica St. Joan is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:46 schreef RSH11 het volgende:
Monica gaat misschien St. Joan (sp?) nadoen. D'r schoenen zijn hetzelfde...
Ja dat bedoelde ik johquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Monica St. Joan is.
Welke issue had Hiro dan? St. Joan is iig #10quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik joh
Maar ja, wie tekent dan nu 9th Wonders nu Isaac dood is, en kan daarbij de toekomst zien? Zoals ik in het vorige topic zei, Hiro had op een gegeven moment de laatste issue van Isaac net voordat 'ie dood ging, dus Isaac kan deze issue niet getekend hebben.
#15 I guessquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef GooseFM het volgende:
Welk nummer had die comic dan die Isaac met die koerier meegaf en waarvan hij zei dat het de laatste was?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren helaas ook wat minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke issue had Hiro dan? St. Joan is iig #10
-edit-
Die van Hiro is nummer 14, dus die van st joan was er al
[ afbeelding ]
Misschien is ze na 3 afleveringen weer verdwenen. Nu weten we wel een beetje waar Peter z'n elektriciteit vandaan heeft. Nu nog uitleggen hoe.. Dan zou een uitgebreide introductie ook overbodig zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:32 schreef RandomReader het volgende:
Best knap grietje die blonde
Ben t wel eensch met Ruzbeh wat betreft haar introductie
Dat lijkt me nu heel erg aantrekkelijk ja. Het verklaart ook waarom hij een foto van Bob heeft. Alleen, waarom heeft hij dan in hemelsnaam een foto van zichzelf met het logo erop?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:45 schreef Treveo het volgende:
Volgens mij is Matt's vader de moordenaar van Kaito en viel hij Angela aan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:45 schreef Treveo het volgende:
Volgens mij is Matt's vader de moordenaar van Kaito en viel hij Angela aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |