quote:Op donderdag 27 september 2007 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Om nog wat te verhelderen misschien over waarom Kenzei zo normaal praat enzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Maya betreft, zij kanEn even aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit meerdere bronnen verkregen
Ik denk trouwens dat Hiro Kenzei terug in de tijd gaat nemen om wel dat dorp te reddengoed dat je erop wees Ruzbeh, ja het zat in de promo voor aflevering 2 waardoor ik er niet echt bij stilstond
![]()
Valt wel mee.quote:
ik snap ook niet waarom hij dat niet meteen zelf even bedacht eigenlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk trouwens dat Hiro Kenzei terug in de tijd gaat nemen om wel dat dorp te redden
hij is zichzelf in season 1 toch ook al tegengekomen? dus dat zal het niet zijn denk ik..quote:Op donderdag 27 september 2007 02:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Misschien dat hij dan zichzelf tegenkomt? En dat dan de universum implodeert?
ja klopt wel eigenlijk, dat teleporteren naar het verleden meer risico's met zich meebrengt dan naar de toekomst. maar hij heeft nu het verleden toch al verneukt.quote:Op donderdag 27 september 2007 03:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij was zichzelf wel tegengekomen, maar dat was in de toekomst. Als dat in het verleden gebeurde (zoals Future Hiro een bezoek gaf aan Peter i.p.v. Hiro) dan waren de gevolgen misschien niet te overzien (eventuele implosie van een universum/multiversum).
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk niet dat de kracht van Kenzei immortality is, ander had ie geen 2e "ik" nodig bij dat gevecht toen ie Hiro voor het eerst ontmoette.
En dan had ook niemand zijn zwaard kunnen afnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
Ja, ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 27 september 2007 08:38 schreef dapluiz het volgende:
Was idd rustig begin, ben benieuwd wat hier het "seizoensverhaal" gaat worden.
Sauron komt iedereen pwnenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:38 schreef dapluiz het volgende:
Was idd rustig begin, ben benieuwd wat hier het "seizoensverhaal" gaat worden.
en dat de persoon in de spiegel toch echt Nathan is ipv Peter... (check de kaaklijn):quote:And Peter... glad to see he isn't dead, I didn't expect he would be, but why did the Haitian wipe his memory? That's my assumption because he's wearing the Haitian' necklace when the Irish find him. We know that the Haitian worked for Angela Petrelli, so she must have ordered it...
Dat was een best wel creepy scene, toch wel goed geacteerd door Molly.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sauron komt iedereen pwnen
Toen dat kleine meisje die nachtmerries had en die politie dude in haar gedachtes keek, hoorde je volgens mij letterlijk ' I see yoouuu' net zoals Sauron in die film met die ring.
Beetje jammer is dat altijd ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Handig zo dat het in spoilertags wordt geplaatst maar iedereen er dan buiten die spoilers over gaat hebben
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Handig zo dat het in spoilertags wordt geplaatst maar iedereen er dan buiten die spoilers over gaat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is vrij voor de hand liggend, dus dat mensen daarover gaan speculeren ook. En speculatie hoeft niet in spoilertags.![]()
Wat wel spoilen zou zijn, is direct reageren op een spoiler, waardoor wordt onthuld wat die spoiler is.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |