Ik heb gisteravond de finale gezien, viel een beetje tegen. Die Peter is eigenlijk maar een mietje, volgens mij had Nikki/Jessica die Sylar nog wel aangekund, laat staan de rest. Op zich vond ik het Sylar-personage wel tof, echt een geflipte mafkees, maar je ziet ook waarom ie zo geflipt raakt en dat is best treurig. En het lijkt wel of Hiro onverslaanbaar is met zijn gave
![]()
, alleen dat ie dan in feodaal Japan terecht gaat komen vind ik weer vergezocht en dat stuk lijkt me in S2 ook geen reet aan bij voorbaat.
Klopt het dat Molly in de laatste episode zei dat ze één iemand niet kan vinden en dat ze die persoon met een 'he' benoemde, of was het een 'she'?
Ik vond in dit eerste seizoen wel dat sommige personages of gebeurtenissen wel erg gerekt werden om een episode vol te krijgen, maar het is lang niet zo erg als in Lost gelukkig.
Wat ik wel een leuke draai vond is dat er al eerder superhelden zijn geweest, ben benieuwd of we daar nog meer info over krijgen (maar denk het niet, aangezien Linderman en die opa al dood zijn).