Waar was dat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Peter
[afbeelding]
Claire![]()
[afbeelding]
HRG
Je had er toch 4 ontmoet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Peter
[afbeelding]
Claire![]()
[afbeelding]
HRG
London gisterochtendquote:
Volume 2 heet Generations. Voeg daarbij de wetenschap dat dat slaat op de 'oudere Heroes' en neem vervolgens aan dat je dus wel meer info gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:23 schreef Steeven het volgende:
Wat ik wel een leuke draai vond is dat er al eerder superhelden zijn geweest, ben benieuwd of we daar nog meer info over krijgen (maar denk het niet, aangezien Linderman en die opa al dood zijn).
Weten wij ook niet, maar ik denk dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef Steeven het volgende:
Maarrem, Sylar leeft dus nog of niet?
Klopt, dat is ook bevestigdquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ando komt waarschijnlijk volgend seizoen terug!
Ik zag net een trailer van S2 met Sylar in beeld dus denk het welquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:38 schreef Treveo het volgende:
[..]
Weten wij ook niet, maar ik denk dat hij nog leeft
S2 is ook een soort flashback... heet ook niet voor niks: "Generations". Daarom is het nog niet zekerquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zag net een trailer van S2 met Sylar in beeld dus denk het wel.
Als Sylar Claire had gedood en haar ability had overgenomen was Sylar onsterfelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef BobbyJames het volgende:
Waar aloeg dat hele "Save the cheerleader, save the world" nou op?
Wat heeft Claire nou gedaan om de wereld te "redden"?
Ze is wel lekker trouwens![]()
dan heb je echt niet goed opgelet..quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef BobbyJames het volgende:
Ze is wel lekker trouwens![]()
Omgquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef BobbyJames het volgende:
Juist, dat zei de toekomstige Hiro ook al... dat hij Sylar niet kon vermoorden omdat hij zichzelf steeds genas. Daarom is hij terug gegaan in de tijd om Peter te vertellen dat hij moet zorgen dat hij haar redtquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan heb je echt niet goed opgelet..
Als Sylar haar doodt heeft hij haar kracht en kan hij niet dood...
Door haar te redden is Sylar nog te verslaan..
Hoezo? Ik vind dat het juist erg goed begintquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:23 schreef Steeven het volgende:
Ik vond in dit eerste seizoen wel dat sommige personages of gebeurtenissen wel erg gerekt werden om een episode vol te krijgen, maar het is lang niet zo erg als in Lost gelukkig.
Ja oké ..maar Sylar leeft nu nog steeds. Het was toch niet Sylar die een gevaar voor de wereld vormde? Dat was Peter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan heb je echt niet goed opgelet..
Als Sylar haar doodt heeft hij haar kracht en kan hij niet dood...
Door haar te redden is Sylar nog te verslaan..
Goede reactie! Hulde!quote:
Je hebt toch gezien dat Sylar gewoon al die mensen ging vermoorden om sterker te worden. En dan vormt hij geen gevaar voor de wereld? Dat is hij juist wel, alleen ging Peter de wereld proberen redden en kreeg de krachten niet onder controle in de laatste afleveringquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:15 schreef BobbyJames het volgende:
Ja oké ..maar Sylar leeft nu nog steeds. Het was toch niet Sylar die een gevaar voor de wereld vormde? Dat was Peter. Dat is meer wat ik bedoel.
Als je de aflevering 20 goed hebt gekeken, zou je begrijpen dat ook Peter in de toekomst ontplofte. Dus was het nooit Sylar geweestquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:52 schreef capital_P het volgende:
hiro uit de toekomst zei dat peter de cheerleader moest redden omdat hij dacht dat sylar dan niet onsterfelijk zou zijn geweest op het moment dat hij hem neerstak. Dan zou sylar nooit zijn ontploft (terwijl peter dus zou ontploffen i.p.v. sylar).
Als je mijn post goed had gelezen, zou je begrijpen dat ik dat al snapte.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef Treveo het volgende:
[..]
Als je de aflevering 20 goed hebt gekeken, zou je begrijpen dat ook Peter in de toekomst ontplofte. Dus was het nooit Sylar geweest
Ja true, dat dachten ze allemaal...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:58 schreef capital_P het volgende:
[..]
Als je mijn post goed had gelezen, zou je begrijpen dat ik dat al snapte.
Ik zeg juist dat hiro dacht dat et sylar was.
Niet langer dan andere dagen hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Men wat duurt 24 september toch lang!!
niet weer die hele discussie hé.... kijk alles eens rustig opnieuw met subsquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:15 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ja oké ..maar Sylar leeft nu nog steeds. Het was toch niet Sylar die een gevaar voor de wereld vormde? Dat was Peter.
Dat is meer wat ik bedoel.
[..]
Goede reactie! Hulde!
Zal ik doenquote:Op zondag 2 september 2007 11:05 schreef P4nic het volgende:
[..]
niet weer die hele discussie hé.... kijk alles eens rustig opnieuw met subs
Geen slecht idee van de regie dus om Hayden in de serie te laten spelenquote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef Zhenar het volgende:
En damn, wat ziet Hayden er onwijs goed en lekker uit, zelfs op zo'n en passent genomen snapshotje![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef Treveo het volgende:
Wtf!
http://www.youtube.com/watch?v=KSCWa2a0HUU
Ik bedoel dat ze op de foto staat alsof het een publicity still is. Vaak staan acteurs een beetje raar op zulke foto's, maar Hayden dus niet. Of in ieder geval niet op deze foto.quote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Geen slecht idee van de regie dus om Hayden in de serie te laten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |