Niet alleen dat, ook duurdere effecten zou wel cool zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef Addict89 het volgende:
Hoop wel dat ze door de staking het niveau wat op kunnen krikken.
Ja... idd... betere special effects... waren echt wel kut in volume 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook duurdere effecten zou wel cool zijn.
Welkom enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef Deviant1nl het volgende:
pas geleden alles gezien
liep behoorlijk achter op wat vrienden namelijk
Ben benieuwd hoe vol.3 verder gaat....
goedenavondquote:
Ik volg alleen Heroes en Lost... worden beiden niet uitgezondenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
goedenavond![]()
af en toe kom ik wel eens spieken hier maar zit voornamelijk in uvt
laatste tijd ook wat meer tijd gelukkig (ook mede danzkij vakantie) dus probeer sommige series ook beter te volgen.
lost loop ik helaas achter. was bij het begin van seizoen 3 achtergebleven dus moet nog ff uitzoeken waar ik wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik volg alleen Heroes en Lost... worden beiden niet uitgezonden.. das dan wel mooi kut
Je kan nu wel easy inlopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
lost loop ik helaas achter. was bij het begin van seizoen 3 achtergebleven dus moet nog ff uitzoeken waar ik was
Dat zou sexy zijn, alleen heb ik daar totaal geen zin inquote:Op zondag 6 januari 2008 12:17 schreef RSH11 het volgende:
Misschien moeten we de wiki even aanpassen. Dat zou een OP maken wat makkelijker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |