Niet alleen dat, ook duurdere effecten zou wel cool zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef Addict89 het volgende:
Hoop wel dat ze door de staking het niveau wat op kunnen krikken.
Ja... idd... betere special effects... waren echt wel kut in volume 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook duurdere effecten zou wel cool zijn.
Welkom enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef Deviant1nl het volgende:
pas geleden alles gezien
liep behoorlijk achter op wat vrienden namelijk
Ben benieuwd hoe vol.3 verder gaat....
goedenavondquote:
Ik volg alleen Heroes en Lost... worden beiden niet uitgezondenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
goedenavond![]()
af en toe kom ik wel eens spieken hier maar zit voornamelijk in uvt
laatste tijd ook wat meer tijd gelukkig (ook mede danzkij vakantie) dus probeer sommige series ook beter te volgen.
lost loop ik helaas achter. was bij het begin van seizoen 3 achtergebleven dus moet nog ff uitzoeken waar ik wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik volg alleen Heroes en Lost... worden beiden niet uitgezonden.. das dan wel mooi kut
Je kan nu wel easy inlopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
lost loop ik helaas achter. was bij het begin van seizoen 3 achtergebleven dus moet nog ff uitzoeken waar ik was
Dat zou sexy zijn, alleen heb ik daar totaal geen zin inquote:Op zondag 6 januari 2008 12:17 schreef RSH11 het volgende:
Misschien moeten we de wiki even aanpassen. Dat zou een OP maken wat makkelijker maken.
doe maar weer zo jongenquote:
Moet iemand er nog iets speciaals in of gewoon wat er nu al in de OP staat?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:35 schreef RSH11 het volgende:
Als er morgen nog niets gedaan is doe ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.led nie op de spelvaudten!
Ik kan niet meteen zien wat er veranderd isquote:Op zondag 6 januari 2008 22:32 schreef Addict89 het volgende:
Even snel gedaan, was de eerste keer dat ik in die wiki zat te kloten, dus pas maar aan als iets niet helemaal goed gaat.
Die creatievere dingen heb je dus nog niet gedaan... Misschien wil iemand het wel doenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef Addict89 het volgende:
Hoe bedoel je? Er stond een hele oude op in de wiki he? Ik heb alleen maar de huidige OP erin gezet (en een paar linkjes anders) zodat je hem in 1x kan kopieren bij een nieuw topic. Creatievere dingen laat ik aan anderen over
.
Sylar erbij...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef Xrenity het volgende:
Beter gaan Peter en Adem eens gewoon ass kicken in het nieuwe deel.
Ja, nog 5 weken en dan begint Heroes weerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
tvp is die staking al verdomme voorbij?
zolang nogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, nog 5 weken en dan begint Heroes weer![]()
![]()
![]()
bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben bang dat als de "fans" gaan schrijven dat het te bont wordquote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef SiGNe het volgende:
Maar dan is het toch een beetje een oneerlijke strijd als Claire de hele tijd regenereert terwijl Elle alleen haar gewone krachten kan gebruiken.
Maar goed, daar komen we wel uit.
Ik wil me best aanmelden als onafhankelijk schrijver voor de serie, ik staak niet dus dan kunnen ze ook meteen weer beginnen met opnemen.
Echt, ik ben te goed voor deze wereld![]()
Wow, chill. Mijn dag is weer goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Yeah. Yeah, I'll be back.
Die kans is wel groot, of de staking moet wel heel snel afgelopen zijn. Foto van Adam is uit de OP nu.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:48 schreef Coiler het volgende:
[..]
Foto van Adam in de OP? Waar?
Is het serieus dat SE3 in September verder gaat? Bronnen?
of was dat weer zo'n flauw grapje van iemand
Heb de OP later aangepast. Deze stond er in:quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:48 schreef Coiler het volgende:
[..]
Foto van Adam in de OP? Waar?
Is het serieus dat SE3 in September verder gaat? Bronnen?
of was dat weer zo'n flauw grapje van iemand
Die ook al.... sjeetje -,-quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef jpg97 het volgende:
Eikels ( die schrijvers dan )
Nu is the 4400 ook al gecancelled.
Eigenlijk zouden ze gestraft moeten worden en heel weinig kijkcijfers moeten trekken,maar dat zit er toch niet in voor deze serie
We zitten nu al op week 10-15 denk ik...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef SiGNe het volgende:
Vorige keer toen ze staakten duurde het totaal 22 weken hoorde ik net op TV.
Ik hoop dat ze er toch wat sneller uit zullen komen deze keer.
Bwoaaah. Pauperstakingquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
We zitten nu al op week 10-15 denk ik...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Heb de OP later aangepast. Deze stond er in:
[ afbeelding ]
Niet ik, maar om dit topic levend te houden hoop ik dat er wat nieuws komtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Waarom kick?Er is toch niks nieuws te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heroes blijft wel fantastisch hoor, mits ze straks weer goed van start gaan. Door het begin van s2 ben ik echt bijna afgehaakt. Zo slecht vond ik dat. Lost blijft op hoog niveau.
Maar nu weer Heroes want het Lost topic is verderop
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef EvilMarc het volgende:
pfft
Jawel, maar ik heb nu meer zin in Lost![]()
Promotie van Lost vind ik gewoon beter.Hmm? Ik vond S2 bij Lost wel tegenvallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heroes blijft wel fantastisch hoor, mits ze straks weer goed van start gaan. Door het begin van s2 ben ik echt bijna afgehaakt. Zo slecht vond ik dat. Lost blijft op hoog niveau.
Maar nu weer Heroes want het Lost topic is verderop
Nou, het is gewoon te verschillend... in Lost zie je heel weinig acties... wordt beetje teveel gepraat... maar het is gewoon spannend door die mysterieuze dingen. Bij Heroes zie je meer acties... ik heb wat promo's van S3 gezien en geloof dat ze weer terug zijn na een sterke S1quote:Op zondag 13 januari 2008 17:19 schreef Addict89 het volgende:
Lost S2 heeft een aantal afleveringen achter elkaar waar het verhaal wat langzaam ging, maar het was wel een stuk beter dan Heroes S2.
Promo's S3 van Heroes!?!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon te verschillend... in Lost zie je heel weinig acties... wordt beetje teveel gepraat... maar het is gewoon spannend door die mysterieuze dingen. Bij Heroes zie je meer acties... ik heb wat promo's van S3 gezien en geloof dat ze weer terug zijn na een sterke S1 [afbeelding]
Yep =), ik ga nu alleen niet zoeken naar de links, heb morgen een tentamen en moet dus ff lerenquote:
Ja, ik ben het eens met Treveo... Dus ik heb de moed niet al opgegeven om Heroes niet meer te kijken.quote:
Die dus, tnx btwquote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xzx9M_Wfnhw
Wow, dat ziet er inderdaad goed uitquote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Xzx9M_Wfnhw
Dus hou de hoop! En wacht gewoonquote:Op maandag 14 januari 2008 07:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er inderdaad goed uit
Idd, wij hebben dus slackers :pquote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Houtspeer het volgende:
Nou nou, die was 1 of 2 topics geleden al gepost
Ja, ik ben het eens met jou... Meer speculeren houdt de topic levendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:01 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep... ik denk dat wij eens weer moeten gaan speculeren enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |