Dan moet je hier juist geen tvp plaatsen, voor je het weet zit je onder de spoilersquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Potverdikkie hier MOET ik gewoon een tvp plaatsen, heb laatste 2 afleveringen niet gezien, ben ze nu aan het branden en morgen lekker kijken, net als laatste 2 afleveringen van PB
Word leuk dagje morgen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je hier juist geen tvp plaatsen, voor je het weet zit je onder de spoilers [afbeelding]
En ook hoe hij "mom?" zei.... zo prachtig <3quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een freaky, typische Heroes aflevering.Eindelijk weer een aflevering waar ik een beetje mijn gedachten bij moest houden en waar een hoop in gebeurde, waar verhaallijnen worden verklaard en waar mysteries beginnen. Alles komt weer lekker bij elkaar. En je kunt de frustratie van bijvoorbeeld Peter gewoon voelen.
NBC in Amerikaquote:Op woensdag 7 november 2007 00:32 schreef DjNamco het volgende:
Is seizoen 2 dan al op de TV? Welke zender dan?
Nee, begint in februari pas... of later ivm een stakingquote:Op woensdag 7 november 2007 00:42 schreef DjNamco het volgende:
Is lost seizoen 4 toevallig ook al beschikbaar?
Nee, die is nog lost in de pennen van de schrijvers. Maar die staken op dit momentquote:Op woensdag 7 november 2007 00:42 schreef DjNamco het volgende:
Is lost seizoen 4 toevallig ook al beschikbaar?
Yep... wat anders?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:46 schreef DjNamco het volgende:
Ze staken? Willen ze nog meer cash :-)
Dat wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:46 schreef DropjesLover het volgende:
maar toch, hoe kan ie dat nou overleefd hebben, hij moet in 1000den stukjes uiteen geblazen zijn![]()
Als je graag langzaam slechte versies binnenhaalt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:51 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat Nathan niet in de bovenste picca?Er staan er wel meer niet op die promo pic. Het is ook een foto van seizoen 1 trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Idd... moet ff opzoek naar een pic van S2 denk ikquote:Op woensdag 7 november 2007 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er staan er wel meer niet op die promo pic. Het is ook een foto van seizoen 1 trouwens
In het vorige Heroes USA topic staat een mooie fan-made foto in de OP, vind ikquote:Op woensdag 7 november 2007 00:54 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... moet ff opzoek naar een pic van S2 denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |