Dan moet je hier juist geen tvp plaatsen, voor je het weet zit je onder de spoilersquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Potverdikkie hier MOET ik gewoon een tvp plaatsen, heb laatste 2 afleveringen niet gezien, ben ze nu aan het branden en morgen lekker kijken, net als laatste 2 afleveringen van PB
Word leuk dagje morgen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je hier juist geen tvp plaatsen, voor je het weet zit je onder de spoilers [afbeelding]
En ook hoe hij "mom?" zei.... zo prachtig <3quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een freaky, typische Heroes aflevering.Eindelijk weer een aflevering waar ik een beetje mijn gedachten bij moest houden en waar een hoop in gebeurde, waar verhaallijnen worden verklaard en waar mysteries beginnen. Alles komt weer lekker bij elkaar. En je kunt de frustratie van bijvoorbeeld Peter gewoon voelen.
NBC in Amerikaquote:Op woensdag 7 november 2007 00:32 schreef DjNamco het volgende:
Is seizoen 2 dan al op de TV? Welke zender dan?
Nee, begint in februari pas... of later ivm een stakingquote:Op woensdag 7 november 2007 00:42 schreef DjNamco het volgende:
Is lost seizoen 4 toevallig ook al beschikbaar?
Nee, die is nog lost in de pennen van de schrijvers. Maar die staken op dit momentquote:Op woensdag 7 november 2007 00:42 schreef DjNamco het volgende:
Is lost seizoen 4 toevallig ook al beschikbaar?
Yep... wat anders?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:46 schreef DjNamco het volgende:
Ze staken? Willen ze nog meer cash :-)
Dat wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:46 schreef DropjesLover het volgende:
maar toch, hoe kan ie dat nou overleefd hebben, hij moet in 1000den stukjes uiteen geblazen zijn![]()
Als je graag langzaam slechte versies binnenhaalt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:51 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat Nathan niet in de bovenste picca?Er staan er wel meer niet op die promo pic. Het is ook een foto van seizoen 1 trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Idd... moet ff opzoek naar een pic van S2 denk ikquote:Op woensdag 7 november 2007 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er staan er wel meer niet op die promo pic. Het is ook een foto van seizoen 1 trouwens
In het vorige Heroes USA topic staat een mooie fan-made foto in de OP, vind ikquote:Op woensdag 7 november 2007 00:54 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... moet ff opzoek naar een pic van S2 denk ik
Hmmm.... die dan maar usen?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het vorige Heroes USA topic staat een mooie fan-made foto in de OP, vind ik
Wat jij wilt... tis jouw topicquote:
Die discussie had ik dus ook, volgens mij moet Nathan hardstikke dood zijn, maar volgens die andere persoon, kon Nathan Peter losgelaten hebben, wat ik onwaarschijnlijk vind, aangezien het zijn broer is. En de vraag is, hoe snel kan hij vliegen (snel genoeg om niet geraakt te worden??)quote:Op woensdag 7 november 2007 00:46 schreef DropjesLover het volgende:
te cool einde gewoon!!! echt weer n heroes-waardige aflevering.
maar toch, hoe kan ie dat nou overleefd hebben, hij moet in 1000den stukjes uiteen geblazen zijn![]()
wel cliche, nu gaat t weer om claire draaien...
Volgende weekquote:Op woensdag 7 november 2007 02:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die discussie had ik dus ook, volgens mij moet Nathan hardstikke dood zijn, maar volgens die andere persoon, kon Nathan Peter losgelaten hebben, wat ik onwaarschijnlijk vind, aangezien het zijn broer is. En de vraag is, hoe snel kan hij vliegen (snel genoeg om niet geraakt te worden??)
Nee? Keito was wel dood maar Angela niet... ze heeft dus blijkbaar overleefdquote:Op woensdag 7 november 2007 01:16 schreef Vapo187 het volgende:
Ik snap niet dat in de toekomst de moeder van Peter terug is die was toch dood?
Adam kan regenereren, is aangewezen dor Bob als de boosdoener die iedereen wil omleggen en is door Greg Beeman bevestigd als de moordenaar van Kaito.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wie papa Nakimura heeft vermoord. Aangezien hij Maury gebruikte om Angela en Bob te (proberen te) vermoorden, lijkt het mij logisch dat hij ook niet zelf Nakimura heeft aangevallen (al zou hij wel in staat zijn die val te overleven). Ik denk dat hij voor die moord iemand anders inschakelde... Misschien een tijdreizende Peter? Of misschien toch nog West. Ze hebben allebei de powers om de sprong van het dak te overleven...
Bron?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:11 schreef Breuls het volgende:
Is door Greg Beeman bevestigd als de moordenaar van Kaito.
Bron: Beaming Beeman for Out of Timequote:And in the final scene - a big surprise - as we reveal who Adam Monroe is at the end of the episode… Okay, so how many of you saw that coming? Of course I’ve known for months and have become pretty blasé about it. Behind the scenes we all freely discuss the actor who plays Adam in both his incarnations. In fact he’s been playing both roles way back since episode 1 when he was naught but a shadowy figure on the Deveaux rooftop.
Wtf, waarom moet ie dan verklappen? Is toch leuker als het verrassing blijft?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bron: Beaming Beeman for Out of Time
Mwah, als het een verrassing had moeten worden had hij het niet zo gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf, waarom moet ie dan verklappen? Is toch leuker als het verrassing blijft?
Van Claire ben je sowieso nog niet af, die hebben ze schijnbaar nodig.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, als het een verrassing had moeten worden had hij het niet zo gezegd.
Claire en Hiro zijn nu in ieder geval betrokken bij het 'grote' verhaal. Ben benieuwd hoe Maya/Alejandro/Sylar in dat hele verhaal passen.
Dat was in de laatste afleveringquote:Trouwens op een van de schilderijen stond ook Peter voor dat raam met 'Biohazard'![]()
Ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was in de laatste aflevering [afbeelding] bij die lijken opslag...
Hmm... heb ik gemist dan, moet ik ff nog een x kijken denk ikquote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat was in de laatste afleveringbij die lijken opslag...
Dit weekend? Als ik hem nog niet had gezien en de comments zou lezen... zou ik niks anders willen dan hem gelijk kijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
Dit weekend de aflevering van deze week kijken..
Ik eigenlijk ook, maar ik kijk de afleveringen altijd samen met mn vriend en die zie ik dit weekend weer.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef Treveo het volgende:
Dit weekend? Als ik hem nog niet had gezien en de comments zou lezen... zou ik niks anders willen dan hem gelijk kijken
Ah... I seequote:Op woensdag 7 november 2007 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik kijk de afleveringen altijd samen met mn vriend en die zie ik dit weekend weer..
Seizoen 1 was ook geweldig, behalve die 3-delige seizoensfinale idd.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:27 schreef Treveo het volgende:
Dus de laatste 3 aan het einde van seizoen 1 en de eerste 6 van het seizoen 2 vind jij walgelijk? Dan kan je denk ik maar beter helemaal mee stoppen... er zijn hier genoeg mensen die het S1 geweldig vinden... ik vind zelf ook dat S2 minder leuk opent, maar je ziet nu in de aflevering 7 waarom dat zo is...
Ik zeg alleen dat als je de laatste 3 van S1 en de eerste 6 van S2 nix vindt dat Heroes dan ook nix voor jou is... ook al is de aflevering 7 OMG GEWELDIG...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 1 was ook geweldig, behalve die 3-delige seizoensfinale idd.
Je zegt dus dat afl 7 dat niveau niet echt ontstijgt? Dan weet ik genoeg![]()
Hoezo 2e Caitlin? Ze zit nu in de toekomst.... and thats itquote:Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef Mar0988 het volgende:
Hoop dat aflevering 8 ook heel goed zal zijn!! 9 ook en de resterende afleveringen ook!
En trouwens, hoe zit het met Caitlin? Zij is toch in het toekomst gebleven maar er is toch ook nog een 2e Caitlin?
Ja, zij was vanuit Montreal 2007 geteleporteerd naar Ny 2008.. En toen zei een meneer dat Caitlin nog leeft en dat zij er nu is en dus dacht ik zo dat er nog een 2e Caitlin rondloopt in Ierland 2008 OF in NY 2008quote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo 2e Caitlin? Ze zit nu in de toekomst.... and thats it
Nou, als je in dezelfde tijdslijn blijft zitten en je reist ineens een jaar naar voren dan lijkt het me dat je gewoon een jaar vermist ben geweest en plotseling weer opduikt. Wat wel paradoxaal is is dat wanneer Peter de ramp voorkomt de toekomst waarin hij Caitlin heeft achtergelaten niet meer bestaat (of wel?) en wat gebeurt er dan met die wereld en in het bijzonder met iemand die vanuit het verleden daar naartoe is gereisd en dus niet bestaat in tijdperk waarin Peter de toekomst veranderd?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja, zij was vanuit Montreal 2007 geteleporteerd naar Ny 2008.. En toen zei een meneer dat Caitlin nog leeft en dat zij er nu is en dus dacht ik zo dat er nog een 2e Caitlin rondloopt in Ierland 2008 OF in NY 2008
Daarom niet over nadenken.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:47 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tijdreizen...altijd hoofdpijn!
Komt denk ik volgende weekquote:Op woensdag 7 november 2007 12:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe zit het met die Monica?
Is idd altijd lastigquote:Op woensdag 7 november 2007 12:47 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nou, als je in dezelfde tijdslijn blijft zitten en je reist ineens een jaar naar voren dan lijkt het me dat je gewoon een jaar vermist ben geweest en plotseling weer opduikt. Wat wel paradoxaal is is dat wanneer Peter de ramp voorkomt de toekomst waarin hij Caitlin heeft achtergelaten niet meer bestaat (of wel?) en wat gebeurt er dan met die wereld en in het bijzonder met iemand die vanuit het verleden daar naartoe is gereisd en dus niet bestaat in tijdperk waarin Peter de toekomst veranderd?Tijdreizen...altijd hoofdpijn!
Ja, hoe heet ie nou alweer?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:49 schreef dapluiz het volgende:
Weet iemand al hoe die uber-hero uit die " officiele" wiki heet ? Hij werd opgeleid door Linderman ofzo ?
Dacht dat het niet Adam was maar ik weet het niet zeker..
Komt omdat er zendtijd nodig was voor dat anusmaatje van em, omdat Hiro zo nodig rolletjes papier moest verstoppen in het zwaardquote:Op woensdag 7 november 2007 15:05 schreef HassieBassie het volgende:
Ik haat tijdreizen in films en series, en nu weet ik weer waarom. Waarom gaat Hiro niet gewoon vanuit zn avontuurtje in Japan terug naar het moment dat ie de huidige tijd verliet? Waarom zapt ie naar een punt dat maanden later ligt?
Daar is vanuit Hiro geen enkele reden voor en dat irriteert me mateloos.
Dát was dus Adam Monroe. Een maandje geleden was hij volgens de wiki nog een jongen met dezelfde ability als Claire die door The Company werd ontdekt. BIj het vervoer is er toen iets misgegaan (een aanval oid .. weet niet meer zeker) en daarna is Adam bij Linderman terecht gekomen met Linderman in de rol van 'leraar'. Linderman heeft 'em geinjecteerd met bloed van andere heroes waardoor Adam meerdere krachten zou hebben. Adam zou de dag van explosie uit NYC zijn vertrokken om daarna terug te komen en Linderman te wreken (wat de dood van DL zou verklaren).quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt omdat er zendtijd nodig was voor dat anusmaatje van em, omdat Hiro zo nodig rolletjes papier moest verstoppen in het zwaard
Ik zou zweren dat het verhaal over injecteren met bloed van andere heroes pas geleden nog bij Kyle Lucas stond op die evolution site van Suresh. Maar daar is het nu ineens weg, de naam Kyle Lucas staat er nog wel, met het volgende erbij:quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dát was dus Adam Monroe. Een maandje geleden was hij volgens de wiki nog een jongen met dezelfde ability als Claire die door The Company werd ontdekt. BIj het vervoer is er toen iets misgegaan (een aanval oid .. weet niet meer zeker) en daarna is Adam bij Linderman terecht gekomen met Linderman in de rol van 'leraar'. Linderman heeft 'em geinjecteerd met bloed van andere heroes waardoor Adam meerdere krachten zou hebben. Adam zou de dag van explosie uit NYC zijn vertrokken om daarna terug te komen en Linderman te wreken (wat de dood van DL zou verklaren).
Maargoed, aangezien de laatste aflevering als iets anders verteld lijkt het er op dat ze een maand geleden duidelijk nog een ander verhaal in gedachten hadden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:15 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het verhaal over injecteren met bloed van andere heroes pas geleden nog bij Kyle Lucas stond op die evolution site van Suresh. Maar daar is het nu ineens weg, de naam Kyle Lucas staat er nog wel, met het volgende erbij:
Kyle Lucas discovered that his ability is Molecular Manipulation.
Kyle Lucas lived in Boston Massachusetts with his parents. When he was an infant he cried for his pacifier, but his mother was to busy and his father was to tired to get it for him. All that he had was his playing blocks. By thinking it he was able to convert the very molecular structure of the one of the blocks into a brand new pacifier. His mother was witness to it, however his father was not, at first he thought that his wife was crazy. Desperate to prove she is wasn't crazy she took the newly formed pacifier and when Kyle wanted it, but couldn't get it from his mother he just made a new one. This time his father saw what his son could do.
Several months later Kyle was abducted. His parents spent years looking for him. It wasn't until they recieved a series of threats that they backed off, but they still regret not continuing to searching for him and hope that he will return. His current whereabouts are unknown.
Retrieved from "http://theories.activatingevolution.org/swiki/wiki/index.php/Kyle_Lucas"
Ja, die dus! Kyle was het...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:15 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het verhaal over injecteren met bloed van andere heroes pas geleden nog bij Kyle Lucas stond op die evolution site van Suresh. Maar daar is het nu ineens weg, de naam Kyle Lucas staat er nog wel, met het volgende erbij:
Kyle Lucas discovered that his ability is Molecular Manipulation.
Kyle Lucas lived in Boston Massachusetts with his parents. When he was an infant he cried for his pacifier, but his mother was to busy and his father was to tired to get it for him. All that he had was his playing blocks. By thinking it he was able to convert the very molecular structure of the one of the blocks into a brand new pacifier. His mother was witness to it, however his father was not, at first he thought that his wife was crazy. Desperate to prove she is wasn't crazy she took the newly formed pacifier and when Kyle wanted it, but couldn't get it from his mother he just made a new one. This time his father saw what his son could do.
Several months later Kyle was abducted. His parents spent years looking for him. It wasn't until they recieved a series of threats that they backed off, but they still regret not continuing to searching for him and hope that he will return. His current whereabouts are unknown.
Retrieved from "http://theories.activatingevolution.org/swiki/wiki/index.php/Kyle_Lucas"
Maybe omdat hij het nog niet nauwkeurig kan? Is eerder al vaker gebeurd dat het teleporteren niet 100% goed ging...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:05 schreef HassieBassie het volgende:
Ik haat tijdreizen in films en series, en nu weet ik weer waarom. Waarom gaat Hiro niet gewoon vanuit zn avontuurtje in Japan terug naar het moment dat ie de huidige tijd verliet? Waarom zapt ie naar een punt dat maanden later ligt?
Ach, daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef RSH11 het volgende:
Laten we niet vergeten dat iedereen een wiki kan editten...
Deze wordt geloof ik alleen ge-edit door het team rond Heroes. Draagt allemaal bij aan de activiteit op de fora zoals hier op fok .. slimme marketingquote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef RSH11 het volgende:
Laten we niet vergeten dat iedereen een wiki kan editten...
DL was toch neergeschoten door linderman!? misschien dat ie daardoor is overleden. of moet ik dat deel nog es nader bekijken?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Deze wordt geloof ik alleen ge-edit door het team rond Heroes. Draagt allemaal bij aan de activiteit op de fora zoals hier op fok .. slimme marketing
En het is ook nogal vreemd als zulke dingen worden ge-edit door outsiders terwijl er qua Kyle Lucas in de serie nog helemaal niets is geweest. Zoals het er nu uit ziet zou er dus binnenkort iets van Kyle Lucas voorbij moeten komen. En dan is er weer een hero die zelf abilities kan overnemen. Nu weten we alleen niet of hij goed of slecht is. Dat was vorige uit de wiki wel op te maken (wraak op Linderman's dood..zou ook DL's dood verklaren).
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nog steeds geen Ruzbeh
[..]
Ik denk dat hij de vader van Hiro zelf wilde vermoorden.. Aangezien hij er alles aan wil doen om Hiro te kwetsen net zoals Hiro hem gekwetst heeft
En over hoe het nu met Nathan en Peter is gegaan dat komt volgende week..West kan vliegen. De moordenaar van Kaito viel toch duidelijk op de grond. In die tijd zou Adam de enige zijn die dat kon overleven zo lijkt het. West was hardstikke morsdood geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De makers brachten het wel als een verrassing dattie dood was. Dus dat moet dan wel iets anders zijn dan dat schot van Linderman.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DL was toch neergeschoten door linderman!? misschien dat ie daardoor is overleden. of moet ik dat deel nog es nader bekijken?
Volgens mij kan iedereen het editten, hoor. Er wordt nogal veel gespamd. Dit zegt Heroes wiki over de site:quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Deze wordt geloof ik alleen ge-edit door het team rond Heroes. Draagt allemaal bij aan de activiteit op de fora zoals hier op fok .. slimme marketing
En het is ook nogal vreemd als zulke dingen worden ge-edit door outsiders terwijl er qua Kyle Lucas in de serie nog helemaal niets is geweest. Zoals het er nu uit ziet zou er dus binnenkort iets van Kyle Lucas voorbij moeten komen. En dan is er weer een hero die zelf abilities kan overnemen. Nu weten we alleen niet of hij goed of slecht is. Dat was vorige uit de wiki wel op te maken (wraak op Linderman's dood..zou ook DL's dood verklaren).
(italics zelf toegevoegd)quote:The Theories page consists of a Wiki where fans can collaborate on theories about evolved humans and powers, and anything else related to Chandra's research.
Mkay..ik vroeg me al af wat waarom er een pagina was over Chuck Norrisquote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen het editten, hoor. Er wordt nogal veel gespamd. Dit zegt Heroes wiki over de site:
[..]
(italics zelf toegevoegd)
OT:
Het zou wel tof zijn als aan het einde van deel II Peter aan de "verkeerde kant" staat, en Sylar juist "goed" (cq. tegen het virus) is.
Edit: dit soort pagina's zijn volgens mij sowieso niet gemaakt door het productieteam
Dit was dus het vorige stukje over Kyle Lucas...lijkt me niet iets dat door fans wordt bedacht en daarna ook nog drastisch wordt veranderdquote:Kyle Lucas discovered that his ability was molecular manipulation, when his parents told him, when he was an infant he cried for his pacifier, but his mother was to busy to get it for him. All that he had was his playing blocks. By thinking it he was able to convert the very molecular structure of the one of the blocks into a brand new pacifier. His mother was witness to it, however his father was not, at first he thought that his wife was crazy. Desperate to prove she is wasn't crazy she took the newly formed pacifier and when kyle wanted it, but couldn't get it from his mother he just made a new one. This time his father saw what his son could do.
They took him to several doctors, but they were unable to find anything physically wrong with him. It wasn't until that his father discovered a book called, "Activating Evolution". After realizing what the book was talking about that he got in contact with Chandra Suresh myself. They young professor was intriguied that he paid for the Lucas' family flight to India.
Unfortuantely, while they were at the airport checking through security Kyle was abducted. His parents spent years looking for him. It wasn't until when they got a series of threats that they back off, but they still regret not continuing to searching for him and hope that he will return, but they didn't have to worry he was in good hands with Mr. Linderman.
Linderman took him in gave the finest education and continued to advance and train his power,his body, and his mind. He would be Linderman's secret weapon, he would only be used in severe emergencies. Although, as linderman raised him he become like a son, and Kyle sa Linderman like a father. One day during his training he was given a blodd sample. What Kyle didn't know was that the blood was taken from a person with the ability of x-ray vision. A gift to Kyle to further his training and get a advancement on his ability.
Kyle's ability was only able to work if he knew the molecular structure of the object or in this case abilities that he wanted to manifest; or if he had the exact materials needed to create a replica of the object. Consider x-ray vision as a backstage pass to your molecular structure. By focusing, he would be able to see straight into the molecular structure of the person.
His training was finished, but Kyle though of the Linderman as his only family. He was alittle hesitant to leave, but realized that living in the world outside of Linderman's control, was just apart of his training. Several years have passed and Kyle finally returns to Linderman.
Only to find Linderman dead. He wanted revenge. As he walked out he saw that there was blood all over the place. He didn't care how long it took, he would search in each and every person to find whoever was responsible for Linderman's death. He took a police officer, knocked him unconscious, and took his jacket and badge. He was able to get free access to all the blood sample at the crime scene. He took the blood and used his x-ray vision.
He is currently still searching, but as he searches he has come across several others with abilities. His other abilities are unknown.
Ik had eigenlijk dat bericht van Zhenar moeten quotenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Schat dat zeg ik toch ook.. Ik bedoel iig dat Adam hem zelf wilde vermoorden.. West wil Hiro (tot nu toe) toch niks aandoen/kwetsen.. Wat er in die spoiler staat is over wat er in de preview gebeurde.. Maar ik weet niet of iedereen de preview wilt zien. vandaar de spoiler
Nee, voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Mkay..ik vroeg me al af wat waarom er een pagina was over Chuck Norris.. en ook dit zou ik niet snel in Heroes verwachten
Dan vraag ik me wel af: komt Kyle Lucas in de comics ergens voor? (is geen comiclezer .. moet daar ooit nog es aan beginnen)
Mee eens, hopen dat ze snel hun zin krijgen daar in Hollywood! Zodat ze ook weer geld kunnen verdienen aan o zo geweldige Heroesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef JK het volgende:
Goddomme wat een goeie aflevering deze keer !!!! En nu moeten ze toch echt wel doorgaan met seizoen 3 met die stakingen in Hollywood.. dit mag echt niet afgelopen zijn na een verkorte s2
Daar heb je hil vil kragten voor nodig.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:44 schreef JK het volgende:
Als het in Hollywood lukt, ga ik op m'n werk ook staken voor meer knaken
Wat voor krachten zou die Angela nou eigenlijk hebben... ze liet 'm wel herinneren...
Ik heb begrepen dat er gewoon 5 seizoenen komen =)quote:Op woensdag 7 november 2007 21:44 schreef JK het volgende:
Als het in Hollywood lukt, ga ik op m'n werk ook staken voor meer knaken
Wat voor krachten zou die Angela nou eigenlijk hebben... ze liet 'm wel herinneren...
Er is toe nu toe een briefje door Peter gevonden met zijn signatuur en er is een dossier bij Bob gezien. Voor de rest weten wij ook weinig over zijn backstory.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef inasras het volgende:
Ik heb volgens mij niet echt goed opgelet tijdens Heroes.. Kan iemand mij vertellen wie Adam is en wat zijn verhaal is tot nu toe? Ik weet dus alleen dat hij en Kensei dezelfde zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |