Ja, is waar ook... wordt iig leuk... denk dat wij nog gaan zien wat die gast allemaal precies kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er wordt iig gesuggereerd dat Adam meer kan dan alleen regenereren. (volgens Bob). En daarbij is hij behoorlijk jong, vergeleken met de andere van de 12. Hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar is wel opvallend.
In ieder geval op het einde van de vorige aflevering, toen Peter het kaartje vond van Adam.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:14 schreef Gesloten het volgende:
Volgens mij heb ik iets helemaal over het hoofd gezien. Wanneer is Adam vaker in het verhaal voorgekomen?
Lijkt me niet, Bob zegt tegen Nathan dat ze het spoor van Peter kwijt zijn geraakt in Ierland. Dus is Kirsten Bell van the Company en hoort ze in principe niet bij Adam neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Kan best... als Adam haar vader is [afbeelding]
Even speculeren dan he.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Bob zegt tegen Nathan dat ze het spoor van Peter kwijt zijn geraakt in Ierland. Dus is Kirsten Bell van the Company en hoort ze in principe niet bij Adam neem ik aan.
Ik denk trouwens gewoon dat Adam 300 jaar oud is. Waarom zou hij al dat toneel spelen in 1671? Waarom Japans leren? Waarom zo verbaasd zijn als hij merkt dat hij geneest?
Er zijn twee argumenten wat mij betreft die suggereren dat Adam heen en weer is geteleporteerd.
1: 'We are going to change history.' Hier kan hij ook wat anders mee bedoelen dan 300 jaar terug, bijvoorbeeld dat hij met hulp van Peter de start van the Company wil verijdelen of iets dergelijks.
2: Normaal gezien is er geen Brit in Japan rond 1671. Tja, hij kan ook op een Nederlands schip zijn meegereisd en verder wordt er niet op ingegaan in de serie, lijkt me onbelangrijk.
En ik kan echt geen reden verzinnen waarom Adam terug zou gaan naar 1671, dus Adam is wat mij betreft gewoon ouder dan Sinterklaas
Volgens de Beaming Beeman is het Adam zelf die Hiro's vader vermoord. Dus hij kan toen niet ook in Japan hebben gezeten samen met Hiro.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Even speculeren dan he.
Adam was diegene die ervoor zorgde dat Hiro's vader werd vermoord. Dit terwijl hij met Hiro nog in Japan zat, en tegen Hiro zegt: "I'll make you suffer!" Dus Hiro weet dan dat het Adam moet zijn geweest en gaat proberen hem te doden en daarbij moet hij het uiteindelijk tegen Peter op nemen, ofzo.
Zeker welquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:25 schreef Treveo het volgende:
Kan kan kan... Heroes ftw!
WIj kunnen denk ik wel gewoon doorgaan tot volgende week dinsdag met speculerenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:27 schreef Jovatov het volgende:
Zeker wel, eindelijk weer lekker speculeren! Beste aflevering dit seizoen!
Om vervolgens allemaal ontkrachtingen te zien van gedane speculaties, en weer opnieuw te beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
WIj kunnen denk ik wel gewoon doorgaan tot volgende week dinsdag met speculeren
OWjaquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:35 schreef sjarreltje het volgende:
Eindelijk weer kippenvelmomenten in Heroes.. wat was dat een vette ep zeg
En wat betreft Adam's krachten. Ze zeiden dat hij een protege van Linderman was. Waarschijnlijk nu op zoek naar wraak. Op de ActivatingEvolution site vond ik een tijd terug nog een pagina waarop stond dat Linderman Adam had geinjecteerd met het bloed van verschillende Heroes waardoor hij deze krachten over nam.
Maargoed...Heroes is weer op het oude niveau
Wtf, wist ik niet, machtig interessantquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:35 schreef sjarreltje het volgende:
En wat betreft Adam's krachten. Ze zeiden dat hij een protege van Linderman was. Waarschijnlijk nu op zoek naar wraak. Op de ActivatingEvolution site vond ik een tijd terug nog een pagina waarop stond dat Linderman Adam had geinjecteerd met het bloed van verschillende Heroes waardoor hij deze krachten over nam.
Iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om vervolgens allemaal ontkrachtingen te zien van gedane speculaties, en weer opnieuw te beginnen
Ik dacht juist dat Bob zei dat Linderman een protegé van Adam was, niet andersom?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:35 schreef sjarreltje het volgende:
Idd, net ff opnieuw gekekenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad hij noemde Linderman een "diciple" van Adam
Mja, dat is wat ik een paar pagina's eerder al postte over die twee tijdlijnen, maar iemand die door de tijd kan reizen kan natuurlijk in dezelfde aflevering in 17e eeuws Japan en in 21e eeuws New York zitten. Dat hij 'op dat moment' in Japan zat komt alleen maar doordat, zoals Breuls zei, ze op dat moment het verhaal verteldenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Even speculeren dan he.
Adam was diegene die ervoor zorgde dat Hiro's vader werd vermoord. Dit terwijl hij met Hiro nog in Japan zat, en tegen Hiro zegt: "I'll make you suffer!" Dus Hiro weet dan dat het Adam moet zijn geweest en gaat proberen hem te doden en daarbij moet hij het uiteindelijk tegen Peter op nemen, ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Zolang je door de tijd kan reizen maakt dat geen hol uit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens de Beaming Beeman is het Adam zelf die Hiro's vader vermoord. Dus hij kan toen niet ook in Japan hebben gezeten samen met Hiro.
quote:Kensei Is an Immortal! Can there be only one? As we teased previously, Kensei is alive and well, 400 years in the future. Adam Monroe is very very old, and very very mean.
Hij had zijn gave toen niet 100% onder zijn controle... ging soms wat misquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zolang je door de tijd kan reizen maakt dat geen hol uit.
Hiro had ook terug kunnen komen naar het moment dat ie wegging, lijkt me.
Daar verbaasde ik me ook over toen ik het in de serie hoorde. Maar dat was vooral omdat ik het stuk van ActivatingEvolution de hele tijd in m'n achterhoofd had (ik zat echt te wachten op die Adam). Nu ben ik benieuwd of Adam dan ook echt meerdere abilities heeft zoals op die site te lezen was. Wat was zijn achternaam eigenlijk? edit: oh ja...Monroe .. 2 posts hierbovenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Bob zei dat Linderman een protegé van Adam was, niet andersom?
Volgens mij heeft Hiro nooit zijn gave écht onder controle gehad, hij komt altijd maar weer op rare plekken terecht...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hij had zijn gave toen niet 100% onder zijn controle... ging soms wat mis
Idd, weer erg goedquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Steeven het volgende:
Ik had niet verwacht dit te zeggen, maar deze ep was de beste van het seizoen tot nu toe en van het niveau van S1.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over komende strips":Volgens mij zijn dat Novembers en geen NovelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of beide uiteraard![]()
Terug in Montreal, waar hij ook vandaan kwam weer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef Ace1 het volgende:
Waar kwam Peter trouwens ergens terecht?
Je bedoelt in het New York van 2008?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef Ace1 het volgende:
Waar kwam Peter trouwens ergens terecht?
Hij heeft em onder controle als hij 1 ding tegelijk moet doen, maar tijd en plaats tegelijk gaat meestal niet echt goed samenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hiro nooit zijn gave écht onder controle gehad, hij komt altijd maar weer op rare plekken terecht...
Zoiets bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft em onder controle als hij 1 ding tegelijk moet doen, maar tijd en plaats tegelijk gaat meestal niet echt goed samen
Ierlandquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef LasTeR het volgende:
Montreal toch? Dat pakhuis waar het allemaal begon?
Sure, benieuwd wat Sylar dan gaat doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik vond het echt een goede aflevering maar de stukjes van hiro in 1671 heb ik een beetje doorheen gespoeld.
Volgende week zullen de latino`s er wel weer inzitten....
Nee, hij was in Montreal met Caitlin vóór hij naar New York ging, en daar keerde hij terug na de 2008 NY scéne.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet.. Aangezien dit de terugblik aflevering wordt en zij toen nog niet "bestonden"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand al een trailer gevonden van de volgende aflevering?
Dit gaat over de Novels in Novemberquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij zijn dat Novembers en geen Novels
Of beide uiteraard
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:52 schreef nytram het volgende:
[..]Dacht dat het wissen van geheugen onomkeerbaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand al een trailer gevonden van de volgende aflevering?(bij Peter dus niet. Mama's werk
)
http://www.youtube.com/watch?v=X7eAvOnAwcAquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:52 schreef nytram het volgende:
iemand al een trailer gevonden van de volgende aflevering?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=X7eAvOnAwcA
quote:What happened after the bomb?
Where did Sylar go?
What happened to DL?
How did Peter survive?
Who is Elle
Bron: http://www.deadlinehollyw(...)ii-more-strike-news/quote:Today urgent emails circulated claiming that Heroes hotshot Tim Kring was "fired" by NBC. A source close to him told me tonight Kring was "stunned" by this rumor. "Couldn't be farther from the truth. Honestly." The insider thinks the rumor came from Kring's decision to honor the strike this week and walk the picket line. "Maybe somehow that came out as some kind of contention with his employers. It's obviously not aimed at the people at the network and studio with whom he has such a wonderful working relationship. I know how it looks to be picketing your own network and show, but it's really about making a stand with his fellow writers over what he believes are some very serious issues. Hope that clears it up for you."
Stoer. Er zit gewoon veel in, dat vind ik echt gaaf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, en nog daarvoor dat ie in Ierlandquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, hij was in Montreal met Caitlin vóór hij naar New York ging, en daar keerde hij terug na de 2008 NY scéne.
Niet zeuren, ik vond alle verhaallijnen superquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering, op de Hiro en Claire verhaallijnen na natuurlijk.
OMG LEET!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Euh, nee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef depax het volgende:
Iedereen wist toch al dat adam - Kensei was
Low standards.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik vond alle verhaallijnen super
Nee, bij mij was het Italiaans. Ligt eraan uit welk land de uploader of torrent komt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef RSH11 het volgende:
Was dat "previously in Heroes" bij iedereen in het Japans?
wel bij mij jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef RSH11 het volgende:
Nee dat wisti k ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef depax het volgende:
Iedereen wist toch al dat adam - Kensei was en dus 300 jaar oud moest zijn.
Dit stond al in verschillende previews van s2.
Adam wil wraak en gaat daarom dit via Peter doen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Dat is geen 'wtf' hoor, Adam had Peter allang dat briefje achtergelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk. Da's overal hetzelfde. In Vol1 was het ook 1x in het Japans.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef RSH11 het volgende:
Was dat "previously in Heroes" bij iedereen in het Japans?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef s0k het volgende:
[..]Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Spoilerfix.com beweerde het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat kan... Is voor Mohinder nu ook niet duidelijk wie gelijk heeft enzo... Bob of Noahquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:28 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Ik denk trouwens dat het Suresh wel eens zou kunnen zijn die Bennet vermoord. Als je dat schilderij van Suresh met zijn gebroken neus voor het plaatje van Bennet legt zou het kunnen kloppen, dat Claire gewoon getroost wordt door West of Suresh ipv de schutter is, het is niet eens duidelijk te zien met wie ze op het schilderij staat.
Yay, was in S1 ook een keertje zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef RSH11 het volgende:
Idd... nu wacht ik nog op die Ruzbehquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
![]()
Je kunt hier ook wel aan het aantal posts zien dat Heroes weer op het oude niveau is
Nu verdomme weer een week wachten..
Om zelf overpowered te zijn denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:28 schreef bierjoost het volgende:
Alles leuk en aardig maar waarom heeft Adam op zijn oude vriendjes voorzien?
QFTquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef RSH11 het volgende:
Misschien dat 'ie na dat gedoe met Hiro het vertrouwen in de mensheid heeft verloren en het liever uitroeit?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... nu wacht ik nog op die Ruzbeh
Dat suggereert het wel. En dat betekent dat de meeste kijkers al van een bestaande band tussen die twee uitgaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm... als je iemand een briefje achterlaat moet je die persoon dan ook perse kennen?
Idd... en volgende week weten wij hoe het precies zatquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat suggereert het wel. En dat betekent dat de meeste kijkers al van een bestaande band tussen die twee uitgaan.
Toen Kensei tegen Hiro zei dat het allemaal nog niet afgelopen was wist ik ook meteen dat hij Adam Monroe was.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik wist halverwege deze aflevering al dat die Adam Monroe Kensei moest zijn.. Dat gevoel kreeg ik ineens.. Heerlijk alles valt weer op zijn plek.. Dit is echt weer eerste seizoen kwaliteit
Nikki doet het om Michah te redden en Mohinder om Molly te beschermen. Kinderen kunnen goede motivators zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Toffe episode!![]()
Heroes die weer samenkomen, dat hadden ze meteen al moeten doen. Nu introduceren ze allemaal mensen opeens weer met elkaar. Ik bedoel: Bob die aan Mohinder uitlegt wie Claire is... dat zou Mohinder toch allang moeten weten? Hij was er nota bene bij toen Peter de "save the cheerleader..." boodschap kreeg. Overigens grappig dat Claire nu "the key" is tegen het virus. "Save the cheerleader... save the world" blijkt nog altijd van toepassing![]()
Ik ben benieuwd hoe het hele Adam/Kensei verhaal nu gaat uitpakken. Ik hoop niet dat ze teveel met complexe tijdreizen gaan doen, want de schrijvers hebben vorig seizoen al bewezen dat ze zulke verhaallijnen zelf niet helemaal bevatten.
Tof dat Peter dus zijn elektrische powers van Elle heeft; dat had ik al veel eerder moeten bedenken, maar ik realiseerde me het pas deze aflevering![]()
![]()
Hoe sneu trouwens dat Peters nieuwe vriendinnetje in een alternatieve toekomst is gestrand!Als Peter nu de toekomst verandert, verwijdert hij haar dus uit het bestaan?
Of in ieder geval uit zijn eigen tijdlijn...
West vertrouw ik nog steeds niet; ik dacht dat hij opzettelijk met Claire aanpapte omdat hij nader tot Noah wilde komen, maar hij leek in deze aflevering oprecht geschokt toen hij ontdekte dat hij haar vader was. Al kan dat natuurlijk maar toneelspel zijn. Hoe dan ook, hij voert iets in zijn schild![]()
Ik vraag me nog steeds af wie papa Nakimura heeft vermoord. Aangezien hij Maury gebruikte om Angela en Bob te (proberen te) vermoorden, lijkt het mij logisch dat hij ook niet zelf Nakimura heeft aangevallen (al zou hij wel in staat zijn die val te overleven). Ik denk dat hij voor die moord iemand anders inschakelde... Misschien een tijdreizende Peter? Of misschien toch nog West. Ze hebben allebei de powers om de sprong van het dak te overleven...
Ik vind wel dat sommige personages opvallend plotselinge attitudewijzigingen ondergaan waar het de company betreft. Mohinder was aan het begin van het seizoen nog vastberaden om de Company te vernietigen, maar nu verraadt hij opeens Bennett zonder zijn kant van het verhaal te horenHetzelfde gold voor Nikky: waarom zou zij zich opeens bij de Company aansluiten? Dat was een rare zet; ik dacht dat Jessica haar weer had overgenomen, maar dat lijkt toch niet zo te zijn.
![]()
Nou ja... genoeg raadsels weer, zoals het hoort![]()
Hij is een teddybearquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
Matt die zichzelf opeens de vader van Molly noemt was ook wel een beetje drastisch trouwensMaar wel lief
![]()
Ik denk niet dat ze hem laten stervenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Steeven het volgende:
Ik hoop niet dat Bennet dood gaat, vind ik een van de leukere personages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |