Ik denk dat zij daar wel een handje in had ja. Je zag namelijk alleen maar beelden van haar in die flitsen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:31 schreef Breuls het volgende:
Ook een interessant vraag: liet Angela Peter haar herkennen, of deed hij dat zelf?
Ik doel op de flitsen die je zag: riep zij die op of waren dat zijn gedachten? Ik vraag me dit af omdat we nog steeds niet weten waarom Angela Petrelli uberhaupt bij de eerste generatie zat.
Ik had eerder het idee dat Angela enkel iets zei waardoor er bij peter herinneringen getriggerd werden. En hij dus zelf de geschiedenis met haar invulde. Want Angela was de eerste bekende die Peter tot nu toe is tegen gekomen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat zij daar wel een handje in had ja. Je zag namelijk alleen maar beelden van haar in die flitsen.
Maar hoe ze dat dan heeft gedaan. Misschien een soort geavanceerde Parkman gave dat ze mensen dingen kan laten zien of herinneren.
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk nog steeds dat Angela dezelfde gave heeft als Eden.
Voornamelijk een gevoel wat ik al sinds halverwege seizoen 1 heb dat ze graag dingen manipuleert en dat haar (te) gemakkelijk afgaat dus haar kracht best eens in die hoek kan zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:55 schreef Breuls het volgende:
Waarom denk je dat?
Inderdaad, het was echt top!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:25 schreef LasTeR het volgende:
Vette aflevering! Seizoen 2 had gewoon wat tijd nodig... Nu maar hopen dat er nog veel afleveringen komen dit seizoen.
Weten wij niet precies...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat was de abillety van Hiro's vader ook als weer?
...
Ik dacht even aan gelijke krachten, maar volgens mij is Matt de enige die dezelfde kracht heeft als zijn vader...
Nee, hij gaat het toch wel kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:Misschien moeten we Ruzbeh even pmen dat hij deze toch wel moet gaan kijken
Ik denk eerder dat ze beetje Charles-achtige kracht heeft... beetje van die visioenen enzo...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voornamelijk een gevoel wat ik al sinds halverwege seizoen 1 heb dat ze graag dingen manipuleert en dat haar (te) gemakkelijk afgaat dus haar kracht best eens in die hoek kan zitten.
Ik dacht aan een Heroe die invloed op het weer kan uitoefenen ( "Storm in X-men") maar ja.... ze maken het verhaal niet afquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:09 schreef Ace1 het volgende:
Wat was er nou met "adam" en dat sneeuwen in miami?
Wat ik er van begreep is dat er toen eigelijk een ramp had moeten plaatsvinden in Florida, maar dat de heroes toendertijd dat hebben af kunnen wenden tot een sneeuwbui.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:09 schreef Ace1 het volgende:
Wat was er nou met "adam" en dat sneeuwen in miami?
Klinkt aannemelijker dan mijn versiequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat er toen eigelijk een ramp had moeten plaatsvinden in Florida, maar dat de heroes toendertijd dat hebben af kunnen wenden tot een sneeuwbui.
Yep, zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat er toen eigelijk een ramp had moeten plaatsvinden in Florida, maar dat de heroes toendertijd dat hebben af kunnen wenden tot een sneeuwbui.
Bob wil ons en Suresh doen geloven dat hij en de company the good guys zijn. Hierdoor zit Suresh dus in een tweestrijd wat te doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben er alleen nog steeds niet uit wie nu de goeien en wie nu de slechten zijnSyler is natuurlijk een slechterik, maar bijv Bennet vs The company
Ben ik toch niet de enigequote:
Nee, het werd het 'Shanti' virus genoemd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Trouwens wel opvallend dat het virus dat in de toekomst 93% van de bevolking heeft uitgeroeid het "Suresh-virus" werd genoemd.
The company heeft overduidelijk het virus, wat de mensen met "abilities" dood, doorontwikkeld en dat is misschien uitgebroken, waarna The company waarschijnlijk de schuld op Suresh heeft geschoven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bob wil ons en Suresh doen geloven dat hij en de company the good guys zijn. Hierdoor zit Suresh dus in een tweestrijd wat te doen.
Trouwens wel opvallend dat het virus dat in de toekomst 93% van de bevolking heeft uitgeroeid het "Suresh-virus" werd genoemd.
Dat denk ik ook. Adam zei ook al dat The Company slecht was... maar hij is ook zo'n bad guy... of niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
Bob wil ons en Suresh doen geloven dat hij en de company the good guys zijn. Hierdoor zit Suresh dus in een tweestrijd wat te doen.
Shanti virus was het toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, naar het zusje van Mohinderquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, het werd het 'Shanti' virus genoemd.
O ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, het werd het 'Shanti' virus genoemd.
Ja, ze is aan het virus overleden. Mohinder was "te laat" met de anti-stoffen in zijn bloed. Hij kon Molly iig wel genezen van een of ander ziekte. Maar nu kan hij Niki niet genezen en dan heb ik zo'n idee dat wij met een ander virus te maken hebben?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, naar het zusje van Mohinder
Noah wordt natuurlijk gedreven doordat The company zijn dochter wil, welke ze (naar zeggen) nodig hebben om de wereld te redden. Maar The company is nogal omstreden, dus daarom is het niet duidelijk welke van de 2 nu de goeie zijn. En er zijn nogal wat onduidelijke relaties, ook rondom Adam, want ik heb nog niet echt door wat zijn rol in het geheel isquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Adam zei ook al dat The Company slecht was... maar hij is ook zo'n bad guy... of niet?
[..]
Shanti virus was het toch?
Ik denk een mutatie van het virus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:40 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ze is aan het virus overleden. Mohinder was "te laat" met de anti-stoffen in zijn bloed. Hij kon Molly iig wel genezen van een of ander ziekte. Maar nu kan hij Niki niet genezen en dan heb ik zo'n idee dat wij met een ander virus te maken hebben?
Dat is een intressant gegeven inderdaad. Je zou kunnen redeneren dat maar een klein gedeelte van de mensheid een gave heeft (7 %). Maar aan de andere kant, de moeder van Peter zei dat Nathan als 1 van de eerste werd gedood door het virus. Misschien heeft het iets te maken met de injectienaald die Nickie/Jessica in zijn arm heeft geprikt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
The company heeft overduidelijk het virus, wat de mensen met "abilities" dood, doorontwikkeld en dat is misschien uitgebroken, waarna The company waarschijnlijk de schuld op Suresh heeft geschoven.
Het is ook niet duidelijk of in de toekomst, juist de mensen MET abilities overleven of zei juist niet/
Ik vermoed dat The company het gemodificeerd heeft, dat kan 2 redenen hebben, 1) om er moedwillig mensen mee uit te schakelen, 2) Om een beter anti-virus te vinden als Suresh zijn bloed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:40 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ze is aan het virus overleden. Mohinder was "te laat" met de anti-stoffen in zijn bloed. Hij kon Molly iig wel genezen van een of ander ziekte. Maar nu kan hij Niki niet genezen en dan heb ik zo'n idee dat wij met een ander virus te maken hebben?
Zijn arm? Niki/Jessica stak de naald in haar eigen arm dacht ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:42 schreef Foreverblue het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met de injectienaald die Nickie/Jessica in zijn arm heeft geprikt.
Nathan had minimale abilities, hij kon alleen maar vliegen, wat hij eigenlijk nooit gebruikte, iig niet in het verhaal. Het kan zijn dat het random is, dat sommige het wel overleven en anderen niet, want hoe kan het dat zijn moeder het wel overleefd heeft?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is een intressant gegeven inderdaad. Je zou kunnen redeneren dat maar een klein gedeelte van de mensheid een gave heeft (7 %). Maar aan de andere kant, de moeder van Peter zei dat Nathan als 1 van de eerste werd gedood door het virus. Misschien heeft het iets te maken met de injectienaald die Nickie/Jessica in zijn arm heeft geprikt.
Om Suresh te dwarsbomen mensen te genezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat The company het gemodificeerd heeft, dat kan 2 redenen hebben, 1) om er moedwillig mensen mee uit te schakelen, 2) Om een beter anti-virus te vinden als Suresh zijn bloed.
Ik heb het ff teruggekeken en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zijn arm? Niki/Jessica stak de naald in haar eigen arm dacht ik?
Klopt, maar misschien stak ze Nathan in een andere tijdslijn, degene waar Peter in zat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zijn arm? Niki/Jessica stak de naald in haar eigen arm dacht ik?
Ja, dat denk ik ook, maar ook om hem te dwingen dat hij gaat helpen om Claire te opsporen en vangenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om Suresh te dwarsbomen mensen te genezen.
Dit was om de wereld te beschermen tegen Math's vader en om de leider van The company te beschermen (ben z'n naam ff vergeten).quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het ff teruggekeken en je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
+ dat iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar ook om hem te dwingen dat hij gaat helpen om Claire te opsporen en vangen
Nathan ging toch dood in iets van 'the first strike' oid. Dus lijkt me niet dat Nathan een belangrijke schakel zal zijn in de mutatie van het virus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klopt, misschien stak ze Nathan in een andere tijdslijn, degene waar Peter in zat.
Ja... first outbreak... dus eerste verspreiding oidquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nathan ging toch dood in iets van 'the first strike' oid. Dus lijkt me niet dat Nathan een belangrijke schakel zal zijn in de mutatie van het virus.
Ik zie alleen niet waarom Claire iedereen zou kunnen redden? Er is geen aanwijzing tot nu toe dat zei immuum is toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar ook om hem te dwingen dat hij gaat helpen om Claire te opsporen en vangen
Outbreak jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja... first outbreak... dus eerste verspreiding oid
Tja, Cellular Generation, ik weet niet precies hoe het virus werkt, maar als het cellen kapot maakt, kan er door Claire misschien een antidote ontdekt worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet waarom Claire iedereen zou kunnen redden? Er is aanwijzing tot nu toe dat zei immuum is toch?
En dan kan het wel zo zijn dat Noah gelijk heeft... The Company zou dan maybe Claire willen killen zodat er gewoon geen anti-stoffen zijn tegen het virus en dus iedereen met een ability killed...quote:
Denk niet dat we daar snel zekerheid over zullen krijgen, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn. De verspreiding begint iig bij "The company" denk ik. Waar Jesica een bewijs van zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nathan ging toch dood in iets van 'the first strike' oid. Dus lijkt me niet dat Nathan een belangrijke schakel zal zijn in de mutatie van het virus.
Immuum tegen Mohinder's bloed/anti-stoffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet waarom Claire iedereen zou kunnen redden? Er is aanwijzing tot nu toe dat zei immuum is toch?
Blijven Peter en Dave over, die ook die abilety hebben. En Dave beïnvloed Peter waarschijnlijk tegen the company in te gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:52 schreef Treveo het volgende:
[..]
En dan kan het wel zo zijn dat Noah gelijk heeft... The Company zou dan maybe Claire willen killen zodat er gewoon geen anti-stoffen zijn tegen het virus en dus iedereen met een ability killed...
Sjeetje... wij moeten echt gewoon nog een weekje wachtenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blijven Peter en Dave over, die ook die abilety hebben. En Dave beïnvloed Peter waarschijnlijk tegen the company in te gaan.
Blijft leuk dat speculeren
Ik denk dat Claire wel doodgaat als je haar compleet laat verbrandenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:00 schreef Jovatov het volgende:
Trouwens, hoe willen ze Claire doden? Kensei is ook niet dood na 300 jaar, en heeft trouwens ook cellular generation.
Hersenen verwijderenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:00 schreef Jovatov het volgende:
Trouwens, hoe willen ze Claire doden? Kensei is ook niet dood na 300 jaar, en heeft trouwens ook cellular generation.
Bwah, die explosie heeft Adam/Kensei ook overleeft...quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire wel doodgaat als je haar compleet laat verbranden [afbeelding]
Whow, zo had ik er niet over nagedacht, zou wel verklaren wat een Brit in Japan doet in 1671.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:12 schreef PeuRac het volgende:
Aan t eind van deze aflevering zei Adam/Kensei "We are going to change history" tegen Peter, dus ik denk dat hij eerst terug geteleporteerd werd naar de geschiedenis en daar Kensei werd en daarna weer terug is gegaan naar de toekomst. En dus niet 300jr overleefd heeft, dat lijkt me niet logisch, ze hebben niet het eeuwige leven.
En Peter heeft zijn atoombom ontploffing van seizoen 1 ook overleefdquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bwah, die explosie heeft Adam/Kensei ook overleeft...
Waarom niet? Als je cellen altijd regeneren en dus niet beschadigen, dan wordt je ook nooit oud en ga je nooit dood. Adam heeft echter niet een power om bang voor te zijn, tja, je kan hem haast niet vermoorden, maar anderen echt iets aandoen kan hij niet echt, voor zover we nu weten dan...quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:12 schreef PeuRac het volgende:
Aan t eind van deze aflevering zei Adam/Kensei "We are going to change history" tegen Peter, dus ik denk dat hij eerst terug geteleporteerd werd naar de geschiedenis en daar Kensei werd en daarna weer terug is gegaan naar de toekomst. En dus niet 300jr overleefd heeft, dat lijkt me niet logisch, ze hebben niet het eeuwige leven.
Ja, waarom zou die Adam idd heen en weer teleporteren? Verder... die groene gloed... geen idee...quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Whow, zo had ik er niet over nagedacht, zou wel verklaren wat een Brit in Japan doet in 1671.
Maar, waarom zou hij de geschiedenis veranderen? Waarom heen en weer teleporteren?
Viel iemand anders trouwens ook die groene gloed op bij de intro van Heroes? Is dat iets speciaals of is dat gewoon iets van NBC's green week oid.
Ja... is ook gewoon een explosie.. das heel anders dan compleet verbrandenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bwah, die explosie heeft Adam/Kensei ook overleeft...
Dat idee had ik ook al. Dat Adam dus ook Hiro gemanipuleerd heeft in het "sprookje". Zou tevens verklaren waarom Adam ook aanwezig was bij het zoenen van de prinses. Hiro had Adam toen namelijk niet megenomen tijdens die tijds verplaatsing.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:12 schreef PeuRac het volgende:
Waarom is Claire dan wel ouder geworden?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Waarom niet? Als je cellen altijd regeneren en dus niet beschadigen, dan wordt je ook nooit oud en ga je nooit dood. Adam heeft echter niet een power om bang voor te zijn, tja, je kan hem haast niet vermoorden, maar anderen echt iets aandoen kan hij niet echt, voor zover we nu weten dan...
Tja, ik geloof niet dat dat werkt. In Company Man komt ze ook zwaar verbrand gewoon het huis uitlopen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:26 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja... is ook gewoon een explosie.. das heel anders dan compleet verbranden [afbeelding]
Misschien zit er ergens een evenwicht, op een bepaalde leeftijd. Ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:28 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom is Claire dan wel ouder geworden?
Ik weet ook niet waar die Dave vandaan komt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom noemen jullie hem ineens dave? :S
Ow en Peurac ik snap niks van je speculatie.. Aangezien Adam niet kan teleporteren alleen.. En Peter was er niet in de geschiedenis..
Ik bedoel eerder: Claire gooien in een bak met gesmolten gekookte staal oidquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:30 schreef Jovatov het volgende:
Tja, ik geloof niet dat dat werkt. In Company Man komt ze ook zwaar verbrand gewoon het huis uitlopen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Peurac ik snap niks van je speculatie.. Aangezien Adam niet kan teleporteren alleen.. En Peter was er niet in de geschiedenis..
Kan, maar dat lijkt mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien zit er ergens een evenwicht, op een bepaalde leeftijd. Ik zeg ook maar wat.
Was me ook opgevallen jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:22 schreef Jovatov het volgende:
Viel iemand anders trouwens ook die groene gloed op bij de intro van Heroes? Is dat iets speciaals of is dat gewoon iets van NBC's green week oid.
Hij had zovan WTF toen Peter zo'n lichtflits vuurde. Ik denk dat Adam alleen regeneration kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef Foreverblue het volgende:
Misschien kan Adam/Kenzei wel hetzelfde als dat Peter kan. Dus krachten absorberen en heeft hij de gave van Hiro geabsorbeerd.
Adam dus, geen idee waaromquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Who the hell is Dave?
Het lijkt me logisch als Adam inderdaad alleen regeneration heeft, aangezien hij anderen (Matt's vader, Peter) nodig heeft om z'n plannetjes uit te voeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hij had zovan WTF toen Peter zo'n lichtflits vuurde. Ik denk dat Adam alleen regeneration kan
Iemand kan hem gebracht hebben, wat ik zie is dat de meeste mensen met een ability hulp nodig hebben van een of meedere anderen met een ability. Omdat ze in hun eentje het niet af kunnen. Kijk maar hoe in Seizoen 1 af en toe samengewerkt werd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een gemanipuleerde hersenspinsel van mijquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Who the hell is Dave?
Inderdaad, goed puntquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch als Adam inderdaad alleen regeneration heeft, aangezien hij anderen (Matt's vader, Peter) nodig heeft om z'n plannetjes uit te voeren.
Dat kan idd, maar dan nog... wat was de nut geweest dat Adam terug is gebracht?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand kan hem gebracht hebben, wat ik zie is dat de meeste mensen met een ability hulp nodig hebben van een of meedere anderen met een ability. Omdat ze in hun eentje het niet af kunnen. Kijk maar hoe in Seizoen 1 af en toe samengewerkt werd.
Eeuh hij zegt "we are GOING to change history" dus op dat moment was hij nog niet Kensei geweest.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar dan nog... wat was de nut geweest dat Adam terug is gebracht?
Maar waarom zoveel moeite doen om die geschiedenis te veranderen. Adam moet dan helemaal Japans gaan leren, voor wat vraag ik me af?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh hij zegt "we are GOING to change history" dus op dat moment was hij nog niet Kensei geweest.
Ja, maar hoe kwam Adam dan in Japan in 1671? Het kan best dat Peter dat gedaan heeft... dus het is gebeurd... maar wat voor nut had het dus bedoelde ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh hij zegt "we are GOING to change history" dus op dat moment was hij nog niet Kensei geweest.
Maar wanneer is het gebeurt? Ik denk dat dat nog moet gebeuren, dus nu nadat Peter zijn geheugen is kwijt geraakt, dan is hij waarschijnlijk makkelijker te beinvloeden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:55 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kwam Adam dan in Japan in 1671? Het kan best dat Peter dat gedaan heeft... dus het is gebeurd... maar wat voor nut had het dus bedoelde ik
Ik denk gewoon dat Adam al eerder naar Japan in 1671 is geteleporteerd... ik denk echt niet dat ie al 300 jaar oud is. Dus het lijkt mij dat bv Peter hem naar Japan heeft geteleporteerd en dat zijn geheugen daarna is gewist...quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wanneer is het gebeurt? Ik denk dat dat nog moet gebeuren, dus nu nadat Peter zijn geheugen is kwijt geraakt, dan is hij waarschijnlijk makkelijker te beinvloeden.
Kan best... als Adam haar vader isquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en betekend dit trouwens dat Kirsten Bell de dochter is van Adam?
Erg goed punt, zou heel goed kunnen, inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:08 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk dat de gave van Adam en Claire ook nog een extra dimensie heeft. Kijk maar naar Matt, hij kon eerst alleen gedachten lezen, nu kan hij ook gedachten beïnvloeden. Misschien is ouder worden ook een soort kwaal waardoor Adam dat stil heeft kunnen zetten en nu nog steeds leeft.
Er wordt iig gesuggereerd dat Adam meer kan dan alleen regenereren. (volgens Bob). En daarbij is hij behoorlijk jong, vergeleken met de andere van de 12. Hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar is wel opvallend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:56 schreef Treveo het volgende:
Of Adam leeft al 300 jaar, dat kan ook...
Ja, is waar ook... wordt iig leuk... denk dat wij nog gaan zien wat die gast allemaal precies kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er wordt iig gesuggereerd dat Adam meer kan dan alleen regenereren. (volgens Bob). En daarbij is hij behoorlijk jong, vergeleken met de andere van de 12. Hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar is wel opvallend.
In ieder geval op het einde van de vorige aflevering, toen Peter het kaartje vond van Adam.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:14 schreef Gesloten het volgende:
Volgens mij heb ik iets helemaal over het hoofd gezien. Wanneer is Adam vaker in het verhaal voorgekomen?
Lijkt me niet, Bob zegt tegen Nathan dat ze het spoor van Peter kwijt zijn geraakt in Ierland. Dus is Kirsten Bell van the Company en hoort ze in principe niet bij Adam neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Kan best... als Adam haar vader is [afbeelding]
Even speculeren dan he.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Bob zegt tegen Nathan dat ze het spoor van Peter kwijt zijn geraakt in Ierland. Dus is Kirsten Bell van the Company en hoort ze in principe niet bij Adam neem ik aan.
Ik denk trouwens gewoon dat Adam 300 jaar oud is. Waarom zou hij al dat toneel spelen in 1671? Waarom Japans leren? Waarom zo verbaasd zijn als hij merkt dat hij geneest?
Er zijn twee argumenten wat mij betreft die suggereren dat Adam heen en weer is geteleporteerd.
1: 'We are going to change history.' Hier kan hij ook wat anders mee bedoelen dan 300 jaar terug, bijvoorbeeld dat hij met hulp van Peter de start van the Company wil verijdelen of iets dergelijks.
2: Normaal gezien is er geen Brit in Japan rond 1671. Tja, hij kan ook op een Nederlands schip zijn meegereisd en verder wordt er niet op ingegaan in de serie, lijkt me onbelangrijk.
En ik kan echt geen reden verzinnen waarom Adam terug zou gaan naar 1671, dus Adam is wat mij betreft gewoon ouder dan Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |