Was idd tof, maar men kreeg RSI aan de scrollvinger.quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Dat wordt voor het eerst dat ik Heroes kijk op het moment dat het uitgezonden wordt
Waarom is de OP eigenlijk niet meer zo uitgebreid? Zag er zo tof uit eerst
Er is ook iemand nodig die dat telkens moet bijhouden hè.quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Waarom is de OP eigenlijk niet meer zo uitgebreid? Zag er zo tof uit eerst
Ik denk niet dat hij krachten heeft. Zou een beetje een saaie, slechte anti-climax zijn. Wel vet om te zien dat hij die talen allemaal zo spreekt (ook al zijn het maar woordjes tegelijk). Goed van de acteur.quote:Op maandag 5 november 2007 18:53 schreef RedFever007 het volgende:
tvp
Heb er zin in, hoop wel op een iets hoger () niveau dan de vorige aflevering.
Oh, over HRG: Het is wel opvallend dat hij meerdere talen spreekt. Lijkt me evenwel vreemd dat dat zijn kracht is
quote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RSH11 het volgende:
Gewoon een hele grote foto vanHayden
in de OP. Dat dekt de lading ook wel
Het is gewoon een toffe peer!quote:Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Addict89 het volgende:
Lijkt me ook niet dat HRG krachten heeft. En zeker niet zoiets als al die talen kunnen spreken, iets dergelijks hebben we al wel eens eerder gezien en het zou een beetje suf zijn.
He en wij vrouwen danquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RSH11 het volgende:
Gewoon een hele grote foto vanHayden
in de OP. Dat dekt de lading ook wel
Door die PI denk ik steeds dat jouw posts sarcastisch zijnquote:
Er zijn überhaupt nauwelijks vrouwen op het internet (bron: encyclopedie)quote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef MaJo het volgende:
Hoe is de verdeling man/vrouw eigenlijk in dit topic? Ik gok vooral mannelijke kijkers als ik de Hayden reacties altijd zo zie
Ik ben idd een man... ik vind Hayden lekker, maar ook Maya en Monicaquote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
He en wij vrouwen danAl geef ik meteen toe dat Hayden wel een lekker wijf is
Maar doe mij maarMilo
of die gast die West speelt
Al is hij wel een beetje gay
Hoe is de verdeling man/vrouw eigenlijk in dit topic? Ik gok vooral mannelijke kijkers als ik de Hayden reacties altijd zo zie
Milo is ook wel een beetje gay.quote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef MaJo het volgende:
Maar doe mij maarMilo
of die gast die West speelt
Al is hij wel een beetje gay
Ik denk dat wij morgen weer Nathan en Matt krijgen....quote:Op maandag 5 november 2007 19:27 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ja het is ind een toffe peer.. Wanneer komt Nathan terug...
Nathan en Matt.quote:
Tussen 03.00u en 04.00u geloof ik....quote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef crossover het volgende:
Morgen maar weer vroeg opstaan om 'm aan te zwengelen
Hoe laat is het ook al weer beschikbaar?
Maya is ook welquote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik ben idd een man... ik vind Hayden lekker, maar ook Maya en Monica
quote:
Ik vind Nathan juist ontzettend gayquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Nathan juist ontzettend gayEn lelijk, hij heeft zo'n raar hoofd
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nathan echt wel. Ik vind iig dat ie zo'n homo-achtige blik heeft
Omdat ie lekker isquote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef Treveo het volgende:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die West lekker vinden? Vind hem echt nix... ik snap best wel dat veel vrouwen/meisjes Milo een stuk vinden....
Milo dus... das zijn echte naamquote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef Mar0988 het volgende:
Ik vind Peter, zn echte naam weet ik niet precies meer, met lange lokken knapper dan kortgewiekt!
nee!quote:Op maandag 5 november 2007 19:53 schreef EvilMarc het volgende:
Poll: Hayden in de OP?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Om de tijd te doden tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Excuse me?quote:
Zeer nice... eens kijken of die TS hem ook in de OP gooitquote:Op maandag 5 november 2007 20:28 schreef RSH11 het volgende:
Hier, voor ieder wat wils:
[ afbeelding ]
(de mannen onder ons dan)
Astuquote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zeer nice... eens kijken of die TS hem ook in de OP gooit
nou, NYC is er ook nog steeds, ondanks wat er geschilderd was.quote:Op maandag 5 november 2007 21:43 schreef sjarreltje het volgende:
En aangezien de schilderijen altijd uitkomen: volgend seizoen geen Noah
touchéquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
nou, NYC is er ook nog steeds, ondanks wat er geschilderd was.![]()
West.quote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef Treveo het volgende:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die West lekker vinden? Vind hem echt nix... ik snap best wel dat veel vrouwen/meisjes Milo een stuk vinden....
Toen greep Future Hiro in, maar die verhaallijn zal idd dit seizoen ook wel herhaald worden.quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
oh jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Of Linderman komt hem healen?quote:Op maandag 5 november 2007 21:43 schreef sjarreltje het volgende:
En aangezien de schilderijen altijd uitkomen: volgend seizoen geen Noah
quote:Op maandag 5 november 2007 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een foto vanMatt
in de OP
![]()
De teddybeer van Heroes![]()
Bedoel je die inlognaam en password?quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef Rocho het volgende:
Op http://www.corinthianlasvegas.com/ zegt Micah ergens "Follow the note" Wat wordt daarmee bedoelt??
Bron: De nieuwe Behind The Eclipsequote:"I've been watching Bennett for a while, wondering if he has an unmentioned power. The guy sure does seem to know languages, especially of the more complex kind. Japanese and Ukranian are nothing to laugh at. Is it possible that Bennett has a power involving linguistics?"
Nope. He's just smart and well educated. That's no power. That's sheer determination, friends.
Waar precies?quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef Rocho het volgende:
Op http://www.corinthianlasvegas.com/ zegt Micah ergens "Follow the note" Wat wordt daarmee bedoelt??
Kut, toch nietquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bron: De nieuwe Behind The Eclipse
Zhenarquote:Op maandag 5 november 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De kracht van zijn karakter zit hem in zijn persoonlijkheid, juist niet in zijn powers. Veel andere personages ontlenen hun identiteit aan hun powers, maar Bennett laat zien dat je geen powers hoeft te hebben om een "force to be reckoned with" te zijn. Het zou aan zijn personage afdoen als 'ie powers kreeg. Een beetje als Xander in Buffy eigenlijk.
PeRi kijkt toch ook Heroes?quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef Rocho het volgende:
die OP van het NL-topic is echt goed en zo.quote:Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef Tim86 het volgende:
dat nieuwe plaatje in de OP is wel een beetje lelijk geshopped hoor
quote:On another front, I have been advised by a source on “Heroes” that Tim Kring has quit the series. Apparently the network was making him remove storylines that could not be wrapped up in the existing episodes that are now being finished. This caused wholesale rewrites of three episodes over the past week and weekend.
And on the lot where “Heroes” shoots, there was an incident at the picket line where a PA working on another show ran over the foot of one of the picketers.
Over zn voet gereden? Britney Spears in Heroesquote:
Die is stukken beter idd, maar dan wel precies goed resizenquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:35 schreef RSH11 het volgende:
Misschien kunnen we beter het origineel in de OP gebruiken...?
quote:Today urgent emails circulated claiming that Heroes hotshot Tim Kring was "fired" by NBC. A source close to him told me tonight Kring was "stunned" by this rumor. "Couldn't be farther from the truth. Honestly." The insider thinks the rumor came from Kring's decision to honor the strike this week and walk the picket line. "Maybe somehow that came out as some kind of contention with his employers. It's obviously not aimed at the people at the network and studio with whom he has such a wonderful working relationship. I know how it looks to be picketing your own network and show, but it's really about making a stand with his fellow writers over what he believes are some very serious issues. Hope that clears it up for you."
Dat is wmb een kwestie van verhalen vertellen. Als-ie direct terug was gekomen zou hij in de afgelopen zeven afleveringen twee verhaallijnen hebben gehad. Plus, het is krachtiger in je verbeelding over te brengen als-ie voor anderen (of iig voor de kijkers) net zo lang weggeweest is als voor zichzelf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
Vanochtend ook de nieuwste gezien, verassend einde. Overigens, als je er over nadenkt is het best apart dat Hiro in de laatste aflevering van seizoen 1 naar het oude Japan gaat, daar dingen mee maakt parallel aan de andere afleveringen, en vervolgens terug in het moderne Japan komt op het moment dat dat in de serie 'past'. Als je toch al kunt tijdreizen, waarom dan niet terug gaan naar toen je vertrok?
Ik snap ook wel dat het zo leuker in de serie past, maar vind het wel vreemd dat ze er geen verklaring voor geven verder. Er is feitelijk geen enkele reden waarom die twee tijdlijnen gelijk zouden moeten lopen tenslotte
Ik wel. Hoewel, niet verwacht, maar het werd al gespeculeerd. Maar ik sprong nog steeds op van de bank toen ik het zag. Way cool.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:25 schreef Jovatov het volgende:
Dat Kensei Adam is had ik niet verwacht.
Dat is de vraag idd. Ik neem aan dat dat gewoon wordt uitgelegd. Al is het wel zo dat Adam Monroe al bij de eerste generatie hoorde en dus feitelijk al minimaal dertig jaar in het heden leeft.quote:Maar nu vraag ik me af, is hij gewoon die 300 jaar niet dood gegaan? Of is hij geteleporteerd naar de toekomst (met hulp van Peter?).
Daar verwacht ik een hoop van. Niet teveel, maar voldoende om een hoop nieuwsgierigheid te beantwoorden.quote:Op naar volgende week, Four Months Ago
Misschien heeft Dave de hele vakantie van Hiro wel geplandquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:25 schreef Jovatov het volgende:
Zo, gebeurt veel deze aflevering, Claire's verhaallijn wordt eindelijk interessant en Hiro is weer terug. Matt's vader lijkt me wel verslagen.
Dat Kensei Adam is had ik niet verwacht. Maar nu vraag ik me af, is hij gewoon die 300 jaar niet dood gegaan? Of is hij geteleporteerd naar de toekomst (met hulp van Peter?).
Op naar volgende week, Four Months Ago
Zeker, zoals ik al zei, voor de serie is het logisch. Maar het viel me gewoon op dat er geen verklaring in het verhaal zit, terwijl voor de rest alles wel een of ander punt heeftquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is wmb een kwestie van verhalen vertellen. Als-ie direct terug was gekomen zou hij in de afgelopen zeven afleveringen twee verhaallijnen hebben gehad. Plus, het is krachtiger in je verbeelding over te brengen als-ie voor anderen (of iig voor de kijkers) net zo lang weggeweest is als voor zichzelf.
Ik ook, wij komen denk ik dan te weten waarom Peter precies naar Ierland ging etc =)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:14 schreef Breuls het volgende:
Daar verwacht ik een hoop van. Niet teveel, maar voldoende om een hoop nieuwsgierigheid te beantwoorden.
Doet Ruzbeh toch welquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
WOoo ik ben nog maar halverwege maar wat een EP
HEROES![]()
Ik moest zelfs een traantje wegpinken toen Peter zijn moeder herkende.. En eindelijk iets in het Claire west gebeuren.. Maar ik ga snel verder kijken..
Misschien moeten we Ruzbeh even pmen dat hij deze toch wel moet gaan kijken
Helemaal mee eens... deze aflevering had eindelijk weer het echte lekkere Heroes gevoelquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik wist halverwege deze aflevering al dat die Adam Monroe Kensei moest zijn.. Dat gevoel kreeg ik ineens.. Heerlijk alles valt weer op zijn plek.. Dit is echt weer eerste seizoen kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |