Ze zijn negers die die huizen plat branden voor een of andere gang..zal wel om verzekeringsdoekoe op te strijken zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:02 schreef planethugo het volgende:
ook erg logisch dat als je iemand vindt die het inbreken is in je huis, je die vervolgens meeneemt naar een ander huis om vervolgens dat huis in de fik te steken met de 'dief' erin, als die negers toch zo kwaad waren dan hadde ze haar toch meteen neergeknald
En wat er daarna met nikki gebeurde is ook wel erg voorspelbaar en cliche.
Verder heb ik me wel vermaakt maar heroes is veel minder origineel en goed geworden, dat was het hele volume al zo en dat onderstreepte deze aflevering maar weer
Ach, dat is ook pas de laatste paar afleveringen, ze hebben zat tijd om iets te bedenken waardoor dat in S3 opeens moeilijker wordtquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat er op achteruit, er zijn imho te veel powers in het spel. "O hee er is iemand dood, even Claire's bloed inprikken".
"O hee kijk, welke van de 63 powers die ik heb ga ik nu eens gebruiken om de pot met augurken te openen". "Ach joh, dan maak ik maar een foutje, dan reis ik wel even terug in de tijd". "Nee maak je niet druk, dan roepen we Matt er even bij, die kan hem toch forceren dat te doen". "Molly, kun je ff checken waar mijn auto sleutels liggen?".quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, dat is ook pas de laatste paar afleveringen, ze hebben zat tijd om iets te bedenken waardoor dat in S3 opeens moeilijker wordt
Behalve natuurlijk als hij/zij door zijn/haar hoofd is geschotenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"O hee kijk, welke van de 63 powers die ik heb ga ik nu eens gebruiken om de pot met augurken te openen". "Ach joh, dan maak ik maar een foutje, dan reis ik wel even terug in de tijd". "Nee maak je niet druk, dan roepen we Matt er even bij, die kan hem toch forceren dat te doen". "Molly, kun je ff checken waar mijn auto sleutels liggen?".
Als er nu iemand dood gaat zit ik gelijk zo van..... even tot 10 tellen en hij / zij is weer terug.
Eens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef SiGNe het volgende:
"I think we have some trust issues doctor" had ik leuker gevonden als titel..maar goed..
En Noah dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als hij/zij door zijn/haar hoofd is geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |