Ze zijn negers die die huizen plat branden voor een of andere gang..zal wel om verzekeringsdoekoe op te strijken zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:02 schreef planethugo het volgende:
ook erg logisch dat als je iemand vindt die het inbreken is in je huis, je die vervolgens meeneemt naar een ander huis om vervolgens dat huis in de fik te steken met de 'dief' erin, als die negers toch zo kwaad waren dan hadde ze haar toch meteen neergeknald
En wat er daarna met nikki gebeurde is ook wel erg voorspelbaar en cliche.
Verder heb ik me wel vermaakt maar heroes is veel minder origineel en goed geworden, dat was het hele volume al zo en dat onderstreepte deze aflevering maar weer
Ach, dat is ook pas de laatste paar afleveringen, ze hebben zat tijd om iets te bedenken waardoor dat in S3 opeens moeilijker wordtquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat er op achteruit, er zijn imho te veel powers in het spel. "O hee er is iemand dood, even Claire's bloed inprikken".
"O hee kijk, welke van de 63 powers die ik heb ga ik nu eens gebruiken om de pot met augurken te openen". "Ach joh, dan maak ik maar een foutje, dan reis ik wel even terug in de tijd". "Nee maak je niet druk, dan roepen we Matt er even bij, die kan hem toch forceren dat te doen". "Molly, kun je ff checken waar mijn auto sleutels liggen?".quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, dat is ook pas de laatste paar afleveringen, ze hebben zat tijd om iets te bedenken waardoor dat in S3 opeens moeilijker wordt
Behalve natuurlijk als hij/zij door zijn/haar hoofd is geschotenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"O hee kijk, welke van de 63 powers die ik heb ga ik nu eens gebruiken om de pot met augurken te openen". "Ach joh, dan maak ik maar een foutje, dan reis ik wel even terug in de tijd". "Nee maak je niet druk, dan roepen we Matt er even bij, die kan hem toch forceren dat te doen". "Molly, kun je ff checken waar mijn auto sleutels liggen?".
Als er nu iemand dood gaat zit ik gelijk zo van..... even tot 10 tellen en hij / zij is weer terug.
Eens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef SiGNe het volgende:
"I think we have some trust issues doctor" had ik leuker gevonden als titel..maar goed..
En Noah dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als hij/zij door zijn/haar hoofd is geschoten
Oh ja, tijd om Angel seizoen 6 te lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:20 schreef Merkie het volgende:
Leuk einde, Adam's aftoch schaamteloos gejat vanAngel
natuurlijk.
Ja zo kan Nathan ook altijd terugkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat er op achteruit, er zijn imho te veel powers in het spel. "O hee er is iemand dood, even Claire's bloed inprikken".
Door Peter zou dat kunnen, Claire denk ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo kan Nathan ook altijd terugkomen natuurlijk.
Why not? Ik bedoel, Maya was pas "vers" dood maar Noah al wel weer een tijdje. Dus Nathan kan ook nog wel en misschien heeft mams wel ergens een sample van Claire's bloed en red ze zo haar zoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Door Peter zou dat kunnen, Claire denk ik niet
Was 't gezellig onder die steen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik wist trouwens niet dat dit het einde van Volume 2 was.
Peter is toch al bij hem... dus als ie slim is, vraagt ie ff om een naaldje ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why not? Ik bedoel, Maya was pas "vers" dood maar Noah al wel weer een tijdje. Dus Nathan kan ook nog wel en misschien heeft mams wel ergens een sample van Claire's bloed en red ze zo haar zoon.
Excuses dat ik niet altijd in dit topic aanwezig was.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:22 schreef dapluiz het volgende:
En weer een TerugVindPlaatje
[ afbeelding ]
"KRISTEN HOLDS UP A DOORWAY"
Terugpostvind?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
HeT is te hoPen dat het allemaal niet te lang duurt door die Vervelende staking.
No shit Sherlockquote:
Je weet niet of ze goed of slecht is...quote:Op woensdag 5 december 2007 01:18 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
No shit Sherlock
..ik zag trouwes de 2e keer dat ik keek dat Angela Petrelli zei dat de moord op Nathan onvermijdelijk was. Zal dat kreng d'r weer mee te maken hebben.. Haar mogen ze volgend seizoen wel een headshot geven
Dan heb je echt héél passief gekeken aangezien het op het scherm stond END OF VOLUME 2 en VOLUME 3.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet altijd in dit topic aanwezig was.
Ik heb deze aflevering enigszins passief bekeken, en toen ik hier las dat het het einde van volume 2 was.....o.
Ik heb nog geen lijk gezien, dus die conclusie trekken we nog nietquote:
Goed mogelijk, aangezien ik het videovenster na de moord van Nathan weggeklikt heb. Ik vond de overdose toen wel genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je echt héél passief gekeken aangezien het op het scherm stond END OF VOLUME 2 en VOLUME 3.
Ja dat dacht ik toen ook.... Ik dacht toen: Vraag aan iemand of ze een naaldje hebben ofzo...Schiet opquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Peter is toch al bij hem... dus als ie slim is, vraagt ie ff om een naaldje ofzo
Ze hebben dat virus gewoon al eerder bij hem ingespoten. Is niet zo vreemd toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:01 schreef Dethroned het volgende:
HOE de neuk komt Gabriel aan de exacte versie van Nikki ? Volgens mij klopt die tijdslijn niet.
Ohja, daar heb ik niet over nagedachtquote:
Hij keek niet eens in de camera.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat vond ik zo lame en slecht, dat die Sylar in de camera kijkt en zegt: "I'm back!"
Dat zou een hersenloze kutmongool zoals Vin Diesel in 1 van zijn achterlijke films voor hersenloze afgrondjongeren wel doen, maar niet Sylar in Heroes
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:01 schreef Dethroned het volgende:
HOE de neuk komt Gabriel aan de exacte versie van Nikki ? Volgens mij klopt die tijdslijn niet.
Ik ben in de veronderstelling dat ze niet aan Nikki/Jessica der bloed nog niet in handen van The Company was, VOORDAT Gabriel/Sylar al ontsnapt was aan illusie-chick en op de vlucht was met die zuid-amerikaanse kansloze lui.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij keek niet eens in de camera.
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Gesprongen gasleiding ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Dethroned het volgende:
Oh en Micah kan alles werkend krijgen, maar je kan never nooit niet het voor elkaar krijgen dat een batterij een GPS signaal afgeeft. En het tri-angulaten ven 1 mobiel met nog 2 anderen zal je toch wel moeten weten waar de masten zijn. Vervolgens als zo'n punt bepaald is en het niet meer beweegt en het signaal valt wel weet je alsnog last known posistion, terwijl ze het niet zouden weten als het busje met de black dude er niet zou zijn.
BTW, Sinds wanneer ontploft een huis zomaar ?
bronquote:The World famous TV series HEROES will be celebrated by the Jules Verne Adventure Film Festival of Los Angeles, next December 15, 6PM. The Jules Verne Film Festival invites on stage the creator, Tim Kring and writer-producer Jeph Loeb with cast members :
One of the highlights of the evening will be the premiere on the big screen of the next secret unseen episode !! ]
Mja, is waar ook, zien wij dan wel weerquote:Op woensdag 5 december 2007 08:54 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb nog geen lijk gezien, dus die conclusie trekken we nog niet
Idd... ik snap ook niet waarom hij niet snaptquote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ze hebben dat virus gewoon al eerder bij hem ingespoten. Is niet zo vreemd toch?
Dude, nadat Sylar van Kirby-Plaza was weggesleept, kreeg hij het virus ingespoten dat Niki later zelf in haar spoot... dus ik snap niet wat je niet snapt?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat ze niet aan Nikki/Jessica der bloed nog niet in handen van The Company was, VOORDAT Gabriel/Sylar al ontsnapt was aan illusie-chick en op de vlucht was met die zuid-amerikaanse kansloze lui.
Het was indd een beetje gerushed, maar als ze gewoon wat minder tijd hadden "verspild" aan Hiro in Japan en Sylar met de twins en eigenlijk ook het hele Micah/Monica verhaal, dan hadden ze zelfs in 12 (of was het 13) afleveringen een hele redelijke serie kunnen neerzetten. Misschien dus een positieve ontwikkeling voor volume 3? Dat je van tevoren weet dat je maar een half seizoen hebt om je verhaal te vertellen en alle bullsh*t eromheen weg moet laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef HassieBassie het volgende:
Jammer dat Heroes zo overduidelijk gerushed is vanwege de schrijversstaking. Ik had totaal niet het idee dat ik naar een ontknoping zat te kijken. Adam opeens weg en begraven, nathan opeens dood, Peter opeens weer de good guy, Ik weet het niet, voor mn gevoel had er veel meer ingezeten..
Toch ga ik ook volume 3 kijken, ik blijf het een goede serie vinden
Nee, en vliegende mannen bestaan ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Dethroned het volgende:
Oh en Micah kan alles werkend krijgen, maar je kan never nooit niet het voor elkaar krijgen dat een batterij een GPS signaal afgeeft. En het tri-angulaten ven 1 mobiel met nog 2 anderen zal je toch wel moeten weten waar de masten zijn. Vervolgens als zo'n punt bepaald is en het niet meer beweegt en het signaal valt wel weet je alsnog last known posistion, terwijl ze het niet zouden weten als het busje met de black dude er niet zou zijn.
BTW, Sinds wanneer ontploft een huis zomaar ?
Ik hoop inderdaad hard dat ze daarvan leren.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Het was indd een beetje gerushed, maar als ze gewoon wat minder tijd hadden "verspild" aan Hiro in Japan en Sylar met de twins en eigenlijk ook het hele Micah/Monica verhaal, dan hadden ze zelfs in 12 (of was het 13) afleveringen een hele redelijke serie kunnen neerzetten. Misschien dus een positieve ontwikkeling voor volume 3? Dat je van tevoren weet dat je maar een half seizoen hebt om je verhaal te vertellen en alle bullsh*t eromheen weg moet laten.
quote:
quote:
http://sportsvideos.wordp(...)-larter-cream-scene/quote:CT - The extremely overlooked Ali Larter, who has come a long way from guest starring on Dawson's Creek and wearing that whip cream bikini in Varsity Blues, ...
Heel Volume 2 vond ik maar matig. Hopen dat Volume 3 beter wordt nu dat Sylar terug is, maar aan de andere kant is dat ook nu al een uitgemolken koe. Ik hoop wel dat we nu eindelijk een keer een goed gevecht te zien krijgen tussen Sylar en Peter, zoals aflevering 20 van seizoen één "vijf jaar in de toekomst". Ik had zo'n gevecht eigenlijk al verwacht aan het einde van seizoen één, maar dat ging ook niet door. Hopen dat ze het nu wel goed aanpakken, anders wordt Volume 3 het laatste volume wat ik kijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:11 schreef Misstique het volgende:
Matig einde.
Whaha ik dacht ook dat hij dat zou doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik Bob was had ik die stuiterbal in goud veranderd, kijken hoe ie dan nog stuitert.
Hij was al bezig met het dopje losmaken dus lijkt me wel. En hij liet het vallen, dus was er geen contact met het buisje, dus ging het niet mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:59 schreef Gremen het volgende:
[..]
Vraag me nog wel af of adam echt van plan was het virus los te laten toen hij dat in ze handen had. Of dat hij het alleen maar losliet omdat hij weg geteleporteerd werd? En waarom ging het virus niet mee, ze kleren ed worden toch ook meegenomen
Hahaha, Hiro ftw hardquote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef RSH11 het volgende:
http://www.9thwonders.com/index.php
Zie Masi Oka nou begrijpelijk knikken...
Ik iig niet....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef RSH11 het volgende:
Rustig hier. Iedereen Sinterklaas aan het vieren?
Ja, met mij <3quote:Op woensdag 5 december 2007 23:06 schreef Mar0988 het volgende:
Ik ook nietal gevierd, afgelopen weekend
Wannabe? Sommige hoor ik dagelijks op Radio 1.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:45 schreef Reddiablo het volgende:
zo, lekker een uur lange Heroes special op BBC 3
Beetje een best of en wat commentaar van wannabe-bekende Engelsen
Generations is het elfdelige volume wat je volgens mij zelf ook net deze week hebt afgerond..quote:Op donderdag 6 december 2007 00:40 schreef SunChaser het volgende:
Generations nog niet gezien, kwam m nog niet tegen op FTD ook.
Oh die andere serie dan, waar ging die eik over?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Generations is het elfdelige volume wat je volgens mij zelf ook net deze week hebt afgerond..
Geen idee, het is afgelast.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:55 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb heel dat Origins gebeuren trouwens nooit gezien, is dat nog de moeite waard??
Genesis? Dat was Volume 1.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh die andere serie dan, waar ging die eik over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |