Ze zijn negers die die huizen plat branden voor een of andere gang..zal wel om verzekeringsdoekoe op te strijken zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:02 schreef planethugo het volgende:
ook erg logisch dat als je iemand vindt die het inbreken is in je huis, je die vervolgens meeneemt naar een ander huis om vervolgens dat huis in de fik te steken met de 'dief' erin, als die negers toch zo kwaad waren dan hadde ze haar toch meteen neergeknald
En wat er daarna met nikki gebeurde is ook wel erg voorspelbaar en cliche.
Verder heb ik me wel vermaakt maar heroes is veel minder origineel en goed geworden, dat was het hele volume al zo en dat onderstreepte deze aflevering maar weer
Ach, dat is ook pas de laatste paar afleveringen, ze hebben zat tijd om iets te bedenken waardoor dat in S3 opeens moeilijker wordtquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat er op achteruit, er zijn imho te veel powers in het spel. "O hee er is iemand dood, even Claire's bloed inprikken".
"O hee kijk, welke van de 63 powers die ik heb ga ik nu eens gebruiken om de pot met augurken te openen". "Ach joh, dan maak ik maar een foutje, dan reis ik wel even terug in de tijd". "Nee maak je niet druk, dan roepen we Matt er even bij, die kan hem toch forceren dat te doen". "Molly, kun je ff checken waar mijn auto sleutels liggen?".quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, dat is ook pas de laatste paar afleveringen, ze hebben zat tijd om iets te bedenken waardoor dat in S3 opeens moeilijker wordt
Behalve natuurlijk als hij/zij door zijn/haar hoofd is geschotenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"O hee kijk, welke van de 63 powers die ik heb ga ik nu eens gebruiken om de pot met augurken te openen". "Ach joh, dan maak ik maar een foutje, dan reis ik wel even terug in de tijd". "Nee maak je niet druk, dan roepen we Matt er even bij, die kan hem toch forceren dat te doen". "Molly, kun je ff checken waar mijn auto sleutels liggen?".
Als er nu iemand dood gaat zit ik gelijk zo van..... even tot 10 tellen en hij / zij is weer terug.
Eens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef SiGNe het volgende:
"I think we have some trust issues doctor" had ik leuker gevonden als titel..maar goed..
En Noah dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als hij/zij door zijn/haar hoofd is geschoten
Oh ja, tijd om Angel seizoen 6 te lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:20 schreef Merkie het volgende:
Leuk einde, Adam's aftoch schaamteloos gejat vanAngel
natuurlijk.
Ja zo kan Nathan ook altijd terugkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat er op achteruit, er zijn imho te veel powers in het spel. "O hee er is iemand dood, even Claire's bloed inprikken".
Door Peter zou dat kunnen, Claire denk ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo kan Nathan ook altijd terugkomen natuurlijk.
Why not? Ik bedoel, Maya was pas "vers" dood maar Noah al wel weer een tijdje. Dus Nathan kan ook nog wel en misschien heeft mams wel ergens een sample van Claire's bloed en red ze zo haar zoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Door Peter zou dat kunnen, Claire denk ik niet
Was 't gezellig onder die steen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik wist trouwens niet dat dit het einde van Volume 2 was.
Peter is toch al bij hem... dus als ie slim is, vraagt ie ff om een naaldje ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why not? Ik bedoel, Maya was pas "vers" dood maar Noah al wel weer een tijdje. Dus Nathan kan ook nog wel en misschien heeft mams wel ergens een sample van Claire's bloed en red ze zo haar zoon.
Excuses dat ik niet altijd in dit topic aanwezig was.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:22 schreef dapluiz het volgende:
En weer een TerugVindPlaatje
[ afbeelding ]
"KRISTEN HOLDS UP A DOORWAY"
Terugpostvind?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
HeT is te hoPen dat het allemaal niet te lang duurt door die Vervelende staking.
No shit Sherlockquote:
Je weet niet of ze goed of slecht is...quote:Op woensdag 5 december 2007 01:18 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
No shit Sherlock
..ik zag trouwes de 2e keer dat ik keek dat Angela Petrelli zei dat de moord op Nathan onvermijdelijk was. Zal dat kreng d'r weer mee te maken hebben.. Haar mogen ze volgend seizoen wel een headshot geven
Dan heb je echt héél passief gekeken aangezien het op het scherm stond END OF VOLUME 2 en VOLUME 3.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet altijd in dit topic aanwezig was.
Ik heb deze aflevering enigszins passief bekeken, en toen ik hier las dat het het einde van volume 2 was.....o.
Ik heb nog geen lijk gezien, dus die conclusie trekken we nog nietquote:
Goed mogelijk, aangezien ik het videovenster na de moord van Nathan weggeklikt heb. Ik vond de overdose toen wel genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je echt héél passief gekeken aangezien het op het scherm stond END OF VOLUME 2 en VOLUME 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |